Geçen gün benzinliğe girdim aynı anda diğer pompaya son model bmw 320d yanaştı,ben motorluyum depoyu fulle dedim 70 tl tuttu. bu bmwli vatandaş kaç liralık aldı dersiniz? 25 tl lik dizel :queen: altında rahat 140 bin liralık arabayla dolaşıyor 25 liralık benzin alıyor. kendi kendime ben bundan daha zenginim lan dedim musmutlu ayrıldım oradan :mrgreen: venhasıl bizim millete 10 tl de olsa rahatından ödün vermez......
Geçen gün benzinliğe girdim aynı anda diğer pompaya son model bmw 320d yanaştı,ben motorluyum depoyu fulle dedim 70 tl tuttu. bu bmwli vatandaş kaç liralık aldı dersiniz? 25 tl lik dizel :queen: altında rahat 140 bin liralık arabayla dolaşıyor 25 liralık benzin alıyor. kendi kendime ben bundan daha zenginim lan dedim musmutlu ayrıldım oradan :mrgreen: venhasıl bizim millete 10 tl de olsa rahatından ödün vermez......
Müstahak hepinize. Yine gider AaaKeeePee ye oy verirsiniz. :jocolor:
Hükümet değişse benzine zam olmayacak mı aga :queen: Türkiye de bide :queen: