TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
Arkadaşlar bugün tiger eksoz için çok düşündüm, taşındım, kaşındım veeee sonuç olarak motora yapılan her modifiyenin parasal olarak çöpe gideceği kanaatine vardım, motoru satarken beleşe gidecek ne yazıkki o yüzden vazgeçtim ve motorumu alıp biraz gezdim fakat üzerimde deri motor ceketi olmasına rağmen üşüdüm ellerimdede yazlık deri eldiven vardı kısa bilekli fakat ayağımda 4r motor çizmesi vardı ayağım üşümedi altımdada termal içlik vardı bacaklarımda üşümedi ama üstüm ve ellerim üşüdü hemen soluğu motomax ta aldım bir çift kışlık deri 4r eldiven , ceket altına kuşutani marka termal içlik ve deri ceketin üzerine bering yağmurluk aldım 300 kağıt yani eksoz parasını kalıcı olarak kendime harcadım motoru satsam bile bende kalacağı için mutluyum:)
hayırlı olsun kardeşim. ama aklıma takıldı da yağmurluk felan filan derken 3 katlı mont parası bayılmışın be yaa.......
 
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
255
Motoruna egzos takan arkadaşlara sesleniyorum ;
Motora egzos taktıktan sonra yakıt tüketimi çok farkediyor mu ?
Motor 100 Kmde 3 Lt yakıyor diye düşünürsek egzos taktıktan sonra 100 Kmde 3 yerine kaç Lt yakar?
Birde tvs apache rtr 150 için hangi egzosların takılabileceğini ve fiyatlarını öğrenmek istiyorum nereden öğrenebilirim?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Çağatay ve Sabri abi gibi bende baya gazlıyorum tvs ile 4200 km ye geldim çok memnunum cbf plakamı bile okuyamıyor :D okadar fark atıyor ışıklarda gördü gördü dahada yetişemez ayriyetten kalite olarak daha üstün benim gözümde tavsiye ederim...

Bi ara satıpta 250 ye geçmeyi düşündüm Apache me ihanet edip satmıcam :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

Yeni sticker ım anca bunu yapabildiler burada karışık şekillerim vardı çıkartamadılar.İzmite gidip sticker işleri yapanı arıcam güzel şekillerim var :flower:

http://imageshack.us/a/img585/8002/lscp.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------

R lerin ortasını bile yinede düzgün çıkartamadılar :pr:

olum şu motor bloğunu ne ile temizliyonuz benimikinin araları hep kir:)
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
benim motor 12000 km ye yaklaştı maşallahı var daha en küçük masraf çıkartmadı:bounce: tvs nin resmi sitesinde 2013 modellerin teknik özelliklerinde 14 hp yazıyor doğrumudur? yeni kasalarda yarım beygir dahamı güçlü?

yaptığım modifiyeler
1: iridium buji
2: sinyal ve arka stop karartma işlemi
3: 8000 k xenon (takalı 2 ay dan fazla oldu hiçbir sorun yok)
yağ olarakta motul kullanıyorum kesinlikle şaşmam..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Motoruna egzos takan arkadaşlara sesleniyorum ;
Motora egzos taktıktan sonra yakıt tüketimi çok farkediyor mu ?
Motor 100 Kmde 3 Lt yakıyor diye düşünürsek egzos taktıktan sonra 100 Kmde 3 yerine kaç Lt yakar?
Birde tvs apache rtr 150 için hangi egzosların takılabileceğini ve fiyatlarını öğrenmek istiyorum nereden öğrenebilirim?

20 liralık benzinle 150 km gidiyorum
bazen -5 +5 gibi değişmeler oluyor
egzoz alacaksan tiger al.
satarkende aynı para satarsın egzozu =)
her makinaya oluyor tüpü
tiger bayilerini ara tek tek sor fiyatı
kılıçlı yada sor
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
benim motor 12000 km ye yaklaştı maşallahı var daha en küçük masraf çıkartmadı:bounce: tvs nin resmi sitesinde 2013 modellerin teknik özelliklerinde 14 hp yazıyor doğrumudur? yeni kasalarda yarım beygir dahamı güçlü?

yaptığım modifiyeler
1: iridium buji
2: sinyal ve arka stop karartma işlemi
3: 8000 k xenon (takalı 2 ay dan fazla oldu hiçbir sorun yok)
yağ olarakta motul kullanıyorum kesinlikle şaşmam..

Tesisatını kaça yaptırdın xenon ne marka ?
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
olum şu motor bloğunu ne ile temizliyonuz benimikinin araları hep kir:)

Yıkarken önce köpüklü süngeri iyicene aralarına kadar sokup ulaşabildigim yere kadar temizliyorum ardınan arkadaki yeşil hortumadaki tazikle arındırıyorum özel bişey yok :)

Gerçekten yağmurda binince o aralar ne rezalet oluyo :queen: ama yağmurda daha zevkli oluyo apache 1de 2de patiye düşüyo :D
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
Tesisatını kaça yaptırdın xenon ne marka ?
tesisata para vermedim arkadaşım elektrikçi o yaptı. sıfırdan tesisat çekti orjinaline dokandamı. araya sigorta koydu tam akünün olduğu yere. xenon beynini arkadaşımdan aldım mercedeslerin orjinal üzerinden çıkan beyin 20 tl ye aldım arkadaşım olduğu için. ampulu 25 tl ye aldım. 2 adet düğme aldım 2 tl
toplam bana 47 tl ye mâl oldu.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Yıkarken önce köpüklü süngeri iyicene aralarına kadar sokup ulaşabildigim yere kadar temizliyorum ardınan arkadaki yeşil hortumadaki tazikle arındırıyorum özel bişey yok :)

Gerçekten yağmurda binince o aralar ne rezalet oluyo :queen: ama yağmurda daha zevkli oluyo apache 1de 2de patiye düşüyo :D

bende birde kireç birikti fümeden griye döndü deli oluyorum o motor bloğunu boyalı tasarlayan tasarımcının her gün kulaklarını çınlatıyorum:)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Motorun eskidigi zaman surgelerin bloklarında toplatırsın çağatay abi :) küf tutana kadar nerdeydin usta :sunny: hiç mi motora su tutmadın :)
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
18
başka bi fikri olan yokmu tvs rtr almam hakkın da BUARADA ERCAN41 ÇOK SAĞOL :D
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
başka bi fikri olan yokmu tvs rtr almam hakkın da BUARADA ERCAN41 ÇOK SAĞOL :D

Şimdi usta daha önce titreşimli bi motor kullandınmı bilmem ama ilk başta buna binince 2-3 gün sol veya sağ el bileğin ağrıyabilir. Yakıt konusunda çok iyi 10 tl ye sıkıştırmadan 90 km gider tigerla denedim. belki dahada gider tam test edemedim.. yedek parça konusunda sıkıntı yaşarsın eğer benim gibi rodaj zamanında biraz hırpalarsan motoru. Servis ağı pek iyi değil ama bakımları felan uygun oluyor. 45 tlye 3. bakımını yaptırmıştım. Üzerindeki lastikler yaramaz michelin takım alırsan 300 küsür tutuyor arka lastik 120 tl ön 200küsürdü eski kasadan bahsediyorum titreşim olayı arka ayak peglerinde var 14 dişli yaptırıp açık egsoz takarsan hissetmez hale geliyorsun ama arkada aynı yeni kasada öndeki pegler titriyodu bu beni dahada rahatsız etti. Başka sormak istediğin varsa buyur :)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Titreşim konusunda Kaan'a katılmıyorum.Uzun yol olarak toplam 500 küsür km yol yaptım süratim 100-120 aralıgında ilerledim çogunlukla 110 la ilerledim.Titreşim beni rahatsız etmedi. sadece 14 dişlim var . Bundan önce honda innova vardı arada titreşim farkı yok tek silindirli illa bi motorun çalıştıgını hissediyorsun ama rahatsızlık vermiyor bana :thumleft:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
arkadaslar ben de motor alıcam ancak bi türlü karar veremedim cbf 150 ve apache rtr 150 baktım 2013 yeni kasa rtr 150 ler çok hosuma gitti ancak motor nasıl bi bilgisi olan varmı özellikle kullananlar cevap versin

apacheler çok sağlam motorlardır. ne kadar üzersen ezersen sana o kadar keyif verir..seni yarı yolda bırakmaz..titreyerek bazılarını rahatsız eder. güçlüdür performanslıdır.. sert motor istiyorsan apache, değilse cbf.. kafana takılanları sor ki cevaplayalım. bu şekilde çok genel konuşuluyor..
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
27
başka bi fikri olan yokmu tvs rtr almam hakkın da BUARADA ERCAN41 ÇOK SAĞOL :D
Benim aldığım 2 ay olmak üzere. Bazı sorunlar yaşadım ama motordan kaynaklı değil, benim 1. motor tecrübem olması yüzünden. Yakıt olarak 30 tl 200-230 km falan yapabiliyorum , tamamen şehir içi. 800 kmdeyim şu anda. Titreşim var ama gidonu çok sert tuttuğum için ağrı yapıyordu başlarda , onun haricinde rahatsız edici değil bence. Sabah çalıştırmalarda ısıtmak gerek yoksa biraz isteksiz oluyor motor :). Lastikler pek iyi değil benim arka geziyor bazen. Motor kalitesi olarak bence iyi. Tahmin ettiğimden daha iyi çıktı açıkçası. Soran arkadaşlarıma bu fiyatına göre tavsiye ediyorum. En büyük ve benim için en önemli özelliği servis olayı. Pahalı değil ama kişiye göre değişebilir. 110 kiloyum ben performans olarak iyi gibi geliyor. 196 boyum var rüzgar olmasına rağmen 118 yapabildim ancak son denememde , düz yolda tabi. 90-100 sabit gidiyor ama sıkıntı yok. 14 dişli yok bende orjinal olan 13 dişli galiba. Parça kalitesi emsal fiyatlardaki motorlara bakarsak daha iyi gibi. Lastik patlama sorunum oldu 400 km civarlarında, lastiklerim iç lastikli olduğu için uğraştırdı biraz. Aklıma gelenler bunlar. Acemi biri olarak yazdım, yeni başlayan birinin gözünden böyle.
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
18
peki ben sunu sorcam titresim aşırı derecemi yoruyomu insanı yani bide piyasası nasıldır
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
27
peki ben sunu sorcam titresim aşırı derecemi yoruyomu insanı yani bide piyasası nasıldır

Bence yormaz. 2 -3 saat durmadan kullanirsan. Daha fazlasini bilemem kullanmadim. Piyasa konusunda hic arastirmadim. Subatta askere gidicem ve motor 1 sene yatacak ama satmayi dusunmuyorum. 2. El piyasasini tecrubeli arkadaslar degerlendirebilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst