Çağatay ve Sabri abi gibi bende baya gazlıyorum tvs ile 4200 km ye geldim çok memnunum cbf plakamı bile okuyamıyor

okadar fark atıyor ışıklarda gördü gördü dahada yetişemez ayriyetten kalite olarak daha üstün benim gözümde tavsiye ederim...
Bi ara satıpta 250 ye geçmeyi düşündüm Apache me ihanet edip satmıcam :thumleft:
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------
Yeni sticker ım anca bunu yapabildiler burada karışık şekillerim vardı çıkartamadılar.İzmite gidip sticker işleri yapanı arıcam güzel şekillerim var :flower:
http://imageshack.us/a/img585/8002/lscp.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------
R lerin ortasını bile yinede düzgün çıkartamadılar

r: