TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Bugün Bursa Tiger eksoz fabrikasına gittim, eksoz yapımını seyrettim çok güzel eksozlar var hatta çalışanlardan birinde sarı apache var tiger eksoz var motorda çok güzel sesi var bende taktıracağım ama polis ceza keser diye taktırmaya çekiniyorum ne yapayım sizce?
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Bugün Bursa Tiger eksoz fabrikasına gittim, eksoz yapımını seyrettim çok güzel eksozlar var hatta çalışanlardan birinde sarı apache var tiger eksoz var motorda çok güzel sesi var bende taktıracağım ama polis ceza keser diye taktırmaya çekiniyorum ne yapayım sizce?

hocam,
balıkesirde yaşıyorum ve belki 15 20 kere cevirmeye denk geldim. egzozu soranda olmadı kızanda olmadı. ses cünkü 3-5 bin devirde yok
3 aydır tiger var bende
tigerın tüm serilerinin sesi ayndır sadece dışı değişiktir.
ses olayı ise hepsinde alt devirlerde boş 6 bin devirden sonra coşar. silence killer diyorlar buna ecnebiler
ama ses olayında tiger harbiden cok iyi oluyor apache den böyle bir ses cıkar mı dedim ben =)
4 silindir haricinde 600 cc lerden bile neredeyse ses olarak daha güzel oluyor =)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Bugün Bursa Tiger eksoz fabrikasına gittim, eksoz yapımını seyrettim çok güzel eksozlar var hatta çalışanlardan birinde sarı apache var tiger eksoz var motorda çok güzel sesi var bende taktıracağım ama polis ceza keser diye taktırmaya çekiniyorum ne yapayım sizce?

abi fabrika nerede
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Bugün Bursa Tiger eksoz fabrikasına gittim, eksoz yapımını seyrettim çok güzel eksozlar var hatta çalışanlardan birinde sarı apache var tiger eksoz var motorda çok güzel sesi var bende taktıracağım ama polis ceza keser diye taktırmaya çekiniyorum ne yapayım sizce?
abi boşver taktırma sende görücem bende taktıracam durduk yerde beni masrafa sokucan :)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Tiger kullanıyorum servise gitmeden söküp gittim garantiden parça gelince tekrar takıcam fakat alt sakalı nasıl takıcaz bilen varmı egsozlar olunca sakala değiyor. Apachede sharkta dinledim ama tiger başka güzel
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Tiger kullanıyorum servise gitmeden söküp gittim garantiden parça gelince tekrar takıcam fakat alt sakalı nasıl takıcaz bilen varmı egsozlar olunca sakala değiyor. Apachede sharkta dinledim ama tiger başka güzel
küçük bir parca ile takılabiliyor alt sakal
nalburdan almıştım küçük bir L demir.
resmi vardı bulursam atarım buraya.

---------- Post added at 14:31 ---------- Previous post was at 14:28 ----------

uxscr.jpg

küçük L Demir bu dolap montajında kullanılıyor.
hiç bir zararı olmuyor, sadece öne alıyor alt sakalı
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Bugun buyuk konustugum bir konuda geri adim attim ve diz ortusu aldim. Cok rahatsiz, daha alisamadim. Ruzgara karsi iyi koruyor yagmuru denemedim. Tek sorun ne yaptiysam egzoza deyiyor, sizce kessem mi o bolgeyi?
 
Katılım
23 Ocak 2011
Mesajlar
18
arkadaslar ben de motor alıcam ancak bi türlü karar veremedim cbf 150 ve apache rtr 150 baktım 2013 yeni kasa rtr 150 ler çok hosuma gitti ancak motor nasıl bi bilgisi olan varmı özellikle kullananlar cevap versin
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Fabrika nilüfer organize sanayide 113. sokak.

nilüfer ticaret merkezi mi oluyor tam olarak

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------

arkadaslar ben de motor alıcam ancak bi türlü karar veremedim cbf 150 ve apache rtr 150 baktım 2013 yeni kasa rtr 150 ler çok hosuma gitti ancak motor nasıl bi bilgisi olan varmı özellikle kullananlar cevap versin

ne istediğine bağlı sorun çıkarmaz sabri abi ve ben sürekli tapa gaz gittiğimiz halde sıkıntı olmuyor ben tam 400 küsür km kontak kapamadan kullandım beni yormadı bir ara parça ve servis sıkıntısı vardı çözüldü mü bilmiyorum
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
küçük bir parca ile takılabiliyor alt sakal
nalburdan almıştım küçük bir L demir.
resmi vardı bulursam atarım buraya.

---------- Post added at 14:31 ---------- Previous post was at 14:28 ----------

http://s1311.hizliresim.com/1h/v/uxscr.jpg
küçük L Demir bu dolap montajında kullanılıyor.
hiç bir zararı olmuyor, sadece öne alıyor alt sakalı

Eski kasada nasıl oluyor aynı sistemmidir ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
makyajsızda egsoz borusu üstten geçerken makyajlıda parçanın altından geçer arada ki fark o
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Arkadaşlar bugün tiger eksoz için çok düşündüm, taşındım, kaşındım veeee sonuç olarak motora yapılan her modifiyenin parasal olarak çöpe gideceği kanaatine vardım, motoru satarken beleşe gidecek ne yazıkki o yüzden vazgeçtim ve motorumu alıp biraz gezdim fakat üzerimde deri motor ceketi olmasına rağmen üşüdüm ellerimdede yazlık deri eldiven vardı kısa bilekli fakat ayağımda 4r motor çizmesi vardı ayağım üşümedi altımdada termal içlik vardı bacaklarımda üşümedi ama üstüm ve ellerim üşüdü hemen soluğu motomax ta aldım bir çift kışlık deri 4r eldiven , ceket altına kuşutani marka termal içlik ve deri ceketin üzerine bering yağmurluk aldım 300 kağıt yani eksoz parasını kalıcı olarak kendime harcadım motoru satsam bile bende kalacağı için mutluyum:)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
arkadaslar ben de motor alıcam ancak bi türlü karar veremedim cbf 150 ve apache rtr 150 baktım 2013 yeni kasa rtr 150 ler çok hosuma gitti ancak motor nasıl bi bilgisi olan varmı özellikle kullananlar cevap versin

Çağatay ve Sabri abi gibi bende baya gazlıyorum tvs ile 4200 km ye geldim çok memnunum cbf plakamı bile okuyamıyor :D okadar fark atıyor ışıklarda gördü gördü dahada yetişemez ayriyetten kalite olarak daha üstün benim gözümde tavsiye ederim...

Bi ara satıpta 250 ye geçmeyi düşündüm Apache me ihanet edip satmıcam :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

Yeni sticker ım anca bunu yapabildiler burada karışık şekillerim vardı çıkartamadılar.İzmite gidip sticker işleri yapanı arıcam güzel şekillerim var :flower:

lscp.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 20:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------

R lerin ortasını bile yinede düzgün çıkartamadılar :pr:
 
Katılım
20 Ocak 2013
Mesajlar
561
Arkadaşlar bugün tiger eksoz için çok düşündüm, taşındım, kaşındım veeee sonuç olarak motora yapılan her modifiyenin parasal olarak çöpe gideceği kanaatine vardım, motoru satarken beleşe gidecek ne yazıkki o yüzden vazgeçtim ve motorumu alıp biraz gezdim fakat üzerimde deri motor ceketi olmasına rağmen üşüdüm ellerimdede yazlık deri eldiven vardı kısa bilekli fakat ayağımda 4r motor çizmesi vardı ayağım üşümedi altımdada termal içlik vardı bacaklarımda üşümedi ama üstüm ve ellerim üşüdü hemen soluğu motomax ta aldım bir çift kışlık deri 4r eldiven , ceket altına kuşutani marka termal içlik ve deri ceketin üzerine bering yağmurluk aldım 300 kağıt yani eksoz parasını kalıcı olarak kendime harcadım motoru satsam bile bende kalacağı için mutluyum:)

boşver abi en doğrusunu yapmışsın xj1200 ü alınca ona takarsın şöyle düzgün bi eksoz :):)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
eski kasaya tam oluyor parca filan gerekmiyor
ben seni yeni kasa tvs var sandım da ondan dedim.

Eski kasaya olmuyor sakalı sökmessem sakala değiyor boru boru dışarda kalıyor baya tüpü takınca tekerle arasında baya bi uzaklık oluyo zaten kelepçeyi takamıyosun öyle olunca
 
Katılım
24 Ağu 2013
Mesajlar
13
Slm ark bi sorunun var buji kesmesinin
Nedenleri nelerdir yardimci olurmusunuzu
2.500 oldu degistireli buji kesmis olabilirmi gaZ yemiyor
Benim.eksoz cok patliyor bujide sorun yapmis
Olabilirmi yardimci olursaniz sevinirim

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------

valla hıc farketmedi. hala 20 liraya 150 km gidiyorum..

Ben 10tl 90km gidiyorummm normalmi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst