- Katılım
- 14 May 2011
- Mesajlar
- 3,443
valla hıc farketmedi. hala 20 liraya 150 km gidiyorum..
aynı şekilde sabri. bazen -5 +5 km oluyor.
uzun yolda faydasını cok görürsün egzozun.
keşke tiger alsaydın kanka. cok para ama bi şekilde ayarlardık.
valla hıc farketmedi. hala 20 liraya 150 km gidiyorum..
Bugün Bursa Tiger eksoz fabrikasına gittim, eksoz yapımını seyrettim çok güzel eksozlar var hatta çalışanlardan birinde sarı apache var tiger eksoz var motorda çok güzel sesi var bende taktıracağım ama polis ceza keser diye taktırmaya çekiniyorum ne yapayım sizce?
Bugün Bursa Tiger eksoz fabrikasına gittim, eksoz yapımını seyrettim çok güzel eksozlar var hatta çalışanlardan birinde sarı apache var tiger eksoz var motorda çok güzel sesi var bende taktıracağım ama polis ceza keser diye taktırmaya çekiniyorum ne yapayım sizce?
abi boşver taktırma sende görücem bende taktıracam durduk yerde beni masrafa sokucanBugün Bursa Tiger eksoz fabrikasına gittim, eksoz yapımını seyrettim çok güzel eksozlar var hatta çalışanlardan birinde sarı apache var tiger eksoz var motorda çok güzel sesi var bende taktıracağım ama polis ceza keser diye taktırmaya çekiniyorum ne yapayım sizce?
küçük bir parca ile takılabiliyor alt sakalTiger kullanıyorum servise gitmeden söküp gittim garantiden parça gelince tekrar takıcam fakat alt sakalı nasıl takıcaz bilen varmı egsozlar olunca sakala değiyor. Apachede sharkta dinledim ama tiger başka güzel
Fabrika nilüfer organize sanayide 113. sokak.
arkadaslar ben de motor alıcam ancak bi türlü karar veremedim cbf 150 ve apache rtr 150 baktım 2013 yeni kasa rtr 150 ler çok hosuma gitti ancak motor nasıl bi bilgisi olan varmı özellikle kullananlar cevap versin
küçük bir parca ile takılabiliyor alt sakal
nalburdan almıştım küçük bir L demir.
resmi vardı bulursam atarım buraya.
---------- Post added at 14:31 ---------- Previous post was at 14:28 ----------
http://s1311.hizliresim.com/1h/v/uxscr.jpg
küçük L Demir bu dolap montajında kullanılıyor.
hiç bir zararı olmuyor, sadece öne alıyor alt sakalı
Eski kasada nasıl oluyor aynı sistemmidir ?
arkadaslar ben de motor alıcam ancak bi türlü karar veremedim cbf 150 ve apache rtr 150 baktım 2013 yeni kasa rtr 150 ler çok hosuma gitti ancak motor nasıl bi bilgisi olan varmı özellikle kullananlar cevap versin
Arkadaşlar bugün tiger eksoz için çok düşündüm, taşındım, kaşındım veeee sonuç olarak motora yapılan her modifiyenin parasal olarak çöpe gideceği kanaatine vardım, motoru satarken beleşe gidecek ne yazıkki o yüzden vazgeçtim ve motorumu alıp biraz gezdim fakat üzerimde deri motor ceketi olmasına rağmen üşüdüm ellerimdede yazlık deri eldiven vardı kısa bilekli fakat ayağımda 4r motor çizmesi vardı ayağım üşümedi altımdada termal içlik vardı bacaklarımda üşümedi ama üstüm ve ellerim üşüdü hemen soluğu motomax ta aldım bir çift kışlık deri 4r eldiven , ceket altına kuşutani marka termal içlik ve deri ceketin üzerine bering yağmurluk aldım 300 kağıt yani eksoz parasını kalıcı olarak kendime harcadım motoru satsam bile bende kalacağı için mutluyum![]()
eski kasaya tam oluyor parca filan gerekmiyor
ben seni yeni kasa tvs var sandım da ondan dedim.
valla hıc farketmedi. hala 20 liraya 150 km gidiyorum..