Sonbaharda Batı Karadeniz (CBR 600 F ile 2 gün-710 km)

Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
valla türkiyenin ortasında oturup heryere yakın olmak ne güzel şey :) çok güzel bir gezi olmuş, okurken oralara gittim şahsen, çok teşekkürler, ah arkadaşlarım olsada bende gezsem :)
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
bir soru da benden madem gezmeyi bu kadar seviyorsunuz neden f800gs değil de f800r/cbr :) yanlış anlaşılmasın sadece merak yoksa kimsenin tercihine yorum yapmak kimseye düşmez ama ben bu çelişkiyi hep yaşıyorum, ortak nokta yakalayınca sormadan edemiyor insan
enduro-touring kullanım amacıma daha uygun ama supersport-roadster hastasıyım
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
bir soru da benden madem gezmeyi bu kadar seviyorsunuz neden f800gs değil de f800r/cbr :) yanlış anlaşılmasın sadece merak yoksa kimsenin tercihine yorum yapmak kimseye düşmez ama ben bu çelişkiyi hep yaşıyorum, ortak nokta yakalayınca sormadan edemiyor insan
enduro-touring kullanım amacıma daha uygun ama supersport-roadster hastasıyım

Dostum f 800 gs'yi oldum olası sevemedim. ne multristada ne de r 1200 gs de beni hiç cezbetmedi. tamamen benim fikrim ve zevkim olmakla birlikte supersport veya roadster kullandığımda motosiklet kullanmışım gibi hissediyorum. Dediğim gibi tamamen benim fikrim bu :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:05 ----------

Dostum f 800 gs'yi oldum olası sevemedim. ne multristada ne de r 1200 gs de beni hiç cezbetmedi. tamamen benim fikrim ve zevkim olmakla birlikte supersport veya roadster kullandığımda motosiklet kullanmışım gibi hissediyorum. Dediğim gibi tamamen benim fikrim bu :)

Ama KTM 990 SMT hiç aklımdan çıkmıyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------

valla türkiyenin ortasında oturup heryere yakın olmak ne güzel şey :) çok güzel bir gezi olmuş, okurken oralara gittim şahsen, çok teşekkürler, ah arkadaşlarım olsada bende gezsem :)

eyvallah dostum:) umarım en kısa zamanda istediğin gezileri gerçekleştirirsin

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:12 ----------

valla ikisinin de gideri var..ikisi de keyifli aletler sonuçta...devamını bekliyoruz...

eyvallah dostum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:24 ----------

Sinan Bey, sitenizi de ayrıntılı inceledim. Eşimle akşam tekrar baktık. "Bahar gelse de biz de gitsek" dedik durduk.
Yalnız önceden böyle bir tur tecrübemiz yok. Sizin tecrübelerinizden faydalanmak herkes için iyi olur kanaatindeyim.
Bu başlıkta yada başka bir başlıkta gezi turları hakkında bizleri bilgilendirseniz.
-Yanınıza neler alıyorsunuz?
-Konaklama için çadır taşıyor musunuz, temin mi ediyorsunuz? Tüm bunları nasıl sığıdırıyorsunuz?
-Kamp alanını nasıl belirliyorsunuz?
-Güvenlik sorunu yaşıyor musunuz yada önlem alıyor musunuz? Neler?
Daha pek çok soru var aklımda, eminim böyle bir konu açılırsa pek çok arkadaş bu sorulara soru ekler. Yada sizin gibi diğer tecrübeli arkadaşlar da tecrübelerini paylaşır biz de onların kimler olduğunu anlar, kimlere ne soru sormak gerektiğini buluruz.
Bakarsınız kendi gezi kulubümüzü kurarız. :)
Bu arada herkesi Sinan Bey'in bloğunu incelemeye davet ediyorum. Hayran kalırsınız. Ben kaldım...
Sevgiler... :thumleft:

Öncelikle güzel sözleriniz için teşekkür ederim :)

İlk olarak yanıma neler aldığımla başlayayım. Gezi turlarında yanımdan ayırmadığım birkaç demirbaş var. Kışlık eldiven ve yağmurluk. Yazında olsa bunları yanımdan ayırmıyorum. Çünkü 2000 m'lere kadar çıktığım oluyor yolculuklarda. Yolun sizi nereye götüreceği belli olmuyor:) Birde uzun yolculuklarda polisler biz motorsiklet kullanıcılarını gördüklerinde büyük ihtimalle durdurup evrak kontrolü yapaıyor. Muhakkak evraklarınız yaınızda olsun. Uzun yolculuklarda yanıma ağrı kesici almayıda ihmal etmiyorum. Kıyafetlere gelince... Genelde ince termal kıyafetleri tercih ediyorum hem çok yer kaplamıyorlar hemde çok iş görüyor.

Çadır konusuna gelince... Gittiğim bölge, mevsim ve kamp yerine göre çadırımı zaman zaman yanıma almıyorum fazla yük taşımamak için. Gittiğim kamp alanlarından temin etme şansım varsa Yazın yaptığım gezilerde genelde almıyorum yanıma. Ama muhakkak kendi tulumunuzu ve matınızı götürün. Yağmurlu bir dönemde veya havaların soğuk olduğu bir dönemde ise başkalarının temin edeceği çadıra güvenmemekte fayda var.

Kamp alanını belirlerken internetten yararlanıyorum genellikle. Orada yapılan yorumlara göre hareket ediyorum ama bazen doğaçlamada olabiliyor :) Kampig türü bir yerde çadır kurarsanız çok fazla güvenlik sorunu yaşayacağınızı sanmıyorum en azından ben şimdiye kadar yaşamadım bir önlem almamama rağmen

Şimdilik aklıma gelenler bu kadar başka bir şey sormak isterseniz ben de cevap vermekten mutluluk duyarım özelden de mesaj atabilirsiniz :) Bu arada kulüp fikride hiç fena değil :)
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
Dostum f 800 gs'yi oldum olası sevemedim. ne multristada ne de r 1200 gs de beni hiç cezbetmedi. tamamen benim fikrim ve zevkim olmakla birlikte supersport veya roadster kullandığımda motosiklet kullanmışım gibi hissediyorum. Dediğim gibi tamamen benim fikrim bu :)



hah işte benim kuramadığım cümle tam olarak buydu :) gezilerinizin devamını dilerim kazasız belasız keyifli sürüşler :) :)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
Ben arada kaynadım :mrgreen: blogun linki nedir, ben de merak ettim de ::sm_smile
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Sinan abi bismillah dün daha F 800 ün fotoğraflarına yeni bakmıştım :) Ayağına sağlık.Yeni motoru da görmek nasip oldu bu fotolarda.
Allah kaza bela vermesin.Çok güzel.
 
Katılım
27 Ağu 2013
Mesajlar
159
tekerine sağlık sevgili dostum..
Güzel bir gezi olmuş birdahaki sefere Bolu'ya da uğra buradaki güzellikleri görmeden gitme.. :)
bizim forma yazarsan gelmeden 2 gün önce falan buradan karşılarız seni ..
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
tekerine sağlık sevgili dostum..
Güzel bir gezi olmuş birdahaki sefere Bolu'ya da uğra buradaki güzellikleri görmeden gitme.. :)

Eyvallah dostum :) Umarım bir daha ki sefere :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:59 ----------

Sinan abi bismillah dün daha F 800 ün fotoğraflarına yeni bakmıştım :) Ayağına sağlık.Yeni motoru da görmek nasip oldu bu fotolarda.
Allah kaza bela vermesin.Çok güzel.

Sercan kardeşim teşekkürler :) Daha güzelleri senin olur inşallah
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
çok güzel gezi yapmışsınız
fotolar çok güzel ...motorunuz da öyle ama sizin gibi gezmyi bu denli seven birisine bir turing şart çünkü heryere geziyorsunuz dağ bayır ayırt etmiyorsunuz ...:wiinkk:
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
387
çok güzel gezi yapmışsınız
fotolar çok güzel ...motorunuz da öyle ama sizin gibi gezmyi bu denli seven birisine bir turing şart çünkü heryere geziyorsunuz dağ bayır ayırt etmiyorsunuz ...:wiinkk:

eyvallah dostum :) valla KTM 990 SMT dışında touring sınıfına giren motorlar çok hoşuma gitmiyor ve keyifte vermiyor bana tabi ki bu bana göre bu arada 990 SMT'nin de ne kadar touring olduğu tartışılabilir :)
 
Katılım
13 Eyl 2013
Mesajlar
3,093
Çok hoş olmuş, o güzelim yerlerden daha fazla fotoğraf çekmeni isterdim :)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
600F ile Geziler daha keyifli gibi gözüküyor :)
Cok güzel fotoğraflar...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
tekerinize sağlık...

düzce güzeldereye 2 sefer gittim.. ilk seferde mt den yaklaşık 12 motor gitmiştik.. düzdece ikamet eden lokman hekim götürmüştü bizi ve hayran kalmıştık güzeldereye ulaşmakmak için gittiğimiz yola....
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Maşallah hocam mükemmel bir gezi olmuş allah tekerinize taş değdirmesin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst