- Katılım
- 14 Mar 2013
- Mesajlar
- 387
- Konu Yazar
- #41
Çok hoş olmuş, o güzelim yerlerden daha fazla fotoğraf çekmeni isterdim![]()
Dostum eyvallah. Aslında daha fazla fotoğraf var ancak siteye yüklemeyi gözüm yemedi açıkçası
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:31 ----------
600F ile Geziler daha keyifli gibi gözüküyor
Cok güzel fotoğraflar...
Eyvallah dostum... 600f ile yolculuk gerçekten keyifli hocam
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------
tekerinize sağlık...
düzce güzeldereye 2 sefer gittim.. ilk seferde mt den yaklaşık 12 motor gitmiştik.. düzdece ikamet eden lokman hekim götürmüştü bizi ve hayran kalmıştık güzeldereye ulaşmakmak için gittiğimiz yola....
teşekkürler dostum
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------
Maşallah hocam mükemmel bir gezi olmuş allah tekerinize taş değdirmesin
Sağolasın dostum allah hiç birimizin tekerine taş değdirmesin, hepimizin yolu açık olsun