arkadaşlar duz yuvarlak farlı gerçek naked gsf600 yada mümkünse 1200 ariyorum [email protected]
yeni banditçiler hoş geldiniz.
kaliteli,arıza yapmayan motosikletlerin sayfası genelde ağır işler pek uğrayan olmazmesela ben durmadan geziyoruz bakımdan bakıma servise uğrarım yola devam ,senede 20.000 km olmuş
motor gidiyor,arıza derdi yok,yakıt derdi yok geriye yolların tadını çıkartmak kalıyor.Japon yapmış maşallah diyelim.
benim anlamadığım bir nokta var bazı arkadaşlar diyor bu motorun ederi bu nerden belirliyorsun kardeşim,üretimi olmayan motosikletin piyasası serbesttir işine gelen alır işine gelmeyen almaz kimseye zorla motor satmıyorlar.
bedava motor var desek herhalde bir sürü uyanık düşer.ben aslında bu düşüncedeki insanlara Türk tipi diyorum.
Yeni olsun,az km,kazasız,bakımları yapılmış,masrafsız ama piyasasının altı olsun.
ben geçen sene 10.500 'e almıştım motoru mesela 38 binde satış fiyatım 11.300 bunda bir abeslik göremiyorum.3 ay bandit 600 S aramıştım temiz orjinalini bulacağım diye.
yan çanta demiri soran arkadaşa cevaben 1200'ün yan çanta demiri uyarsa bir arkadaşımda satılık vardı 300 tl istiyordu.
kazasız belasız yolculuklar dilerim şimdiden 29 EKİM Cumhuriyet Bayramınızı Kutlarım.
arkadaşlar duz yuvarlak farlı gerçek naked gsf600 yada mümkünse 1200 ariyorum [email protected]
bu topicte genelde arızadan dolayı yardım talepleri olmadığı için yavaş ilerliyor. benim iki sorunum var, yardımlarınızı bekliyorum..
öncelikle makine 2006 GSF 650/S ABS
1- motorumu sabah ve sogukta çalıştırmak çok zor oluyor, daha önceki sayfalarda arkadaşlar çok kolay çalıştırdıklarını söylemişler ama bende öyle olmuyor. tamam bi kerede alıyo ama en az bir dakika yüksek devir gaz vermem gerekiyor yoksa stop ediyor. gaz kolunu sabit olarak açmama rağmen devir bir müddet 2000 lerde duruyo sonra kendi kendine 3000 lere 4000 lere 5000 lere derken bir dakika kadar sonra normal çalışmaya başlıyor... ( bujileri yeni değiştirdim) jigleyi aç derseniz, jigle açıkken tamamen boğuluyor...
2- motorun yağını kendim değiştireyim dedim. tapayı soktum. tekrar taktım ki ne göreyim... tapa yalama olmuş. sonradan farkettim ki sıyıran tapa değil karter. muhtemelen önce yağımı değiştiren servis (yetkili servis) tapa sıyırınca "amaniiiin" demiş ve sıkmayı bırakmış. motoru sıkıştırırsam bir damla yağ görüyodum altında ama yağın incelmesine ve/veya motoru sıkıştırmama bağlıyodum. tabi ben tapayı bir kez açınca tekrar aynı torkta sıkıştırmam mumkun olmadı. yetkili servisin iyi niyetinden ve ustalığından suphe etmediğim için adını açıklamıyorum...
simdi sorarım size ben ne yapabilirim??
bu arada GSF 650 nin service manual ini yayınlayan bir site var. çok faydalı bilgiler var içerisinde. hala yayındayken arşivleyin derim...
http://www.manualdoautomovel.com.br...de_motos/manual_de_servicos_gsf650_s_2004.pdf
bu kitapçık varken servise gitmeye hiç gerek yok.
1200 ABS kullanıcısıyım ama hemen hemen benzer motorlar, aynı sıkıntıları gözlemledim.
Tapa için yapcak bişey yok, yalama olmuş, dilersen loctite kullan dilersen yaptır. Usta görecek o.
Soğuklar gelince benim motor da sapıtıyor.
Sırası ile izlemen gereken yöntemleri aktif olarak takıldığım yurt dışı Bandit sitelerinden edindiğim şekliyle yazayım;
-Bujiyi değişmişsin, ve sorunun karbüratör açılıp temizlenip cihaza bağlanıp senkronu yapılınca kuvvetle muhtemel düzelecek.
-Yakıtın geçtiği boruları ve bütün yakıt hattındaki hortum, filtre vs... kontrol et.
-Hava filtren ne alemde?
-En kötü senaryo ise TPS sensörü. (Throttle position sensor) Karbüratöre yandan giren fiş.
Bunlara bak, basit motordur, hemen hemen her usta sever![]()
merhabalar herkeze. aslında forumu takip edip pek yazmayanlardanım.2003 bandit 1200 s im var.ve genelde gökhanla gazlarız.gerçi motoru sattığı için artık yalnız kaldımda diyebiliriz.banditi ben gökhanda görüp tanıdım ve iiki tanımışım bu fiyata binilebilecek en güzel makinadır.arada gökhanla değişipde bindik 600 ve 1200 ün farklı güzellikleri var 2 side gayet güzel herkeze tavsiye edebilirim.