Bugün Mezit'in doğum günü...pasta vermeyin,kilo yapıyor.. :D

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Sevgili arkadaşım Mezit bugün doğmuş...Mini mini ufacık tefecik şirin tombalak 150 kiloluk bir bebek o..kucağınıza alamazsınız ama sevimliliğiyle sizi etkiler..

Sağlıkla mutlulukla motorlarla uzun ve mutlu bir hayat diliyorum dostuma...:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
tam konuyu açacaktım sen açmıssın abi...


mezit adamım nice yıllara.... pasta alında yiyek yaw.... :p
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
kimse seeeemiyomu tontoşumu yahu???:joker:

hade bakem yazın çizin bişeeeler...:rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Meziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttt..en büyük hata konuyu benim açmamdı..affola....:joker::pr::salut::salut:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Nice yıllara mevlüt abim :)

e7t9.jpg
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Nice yillara Mezit.
Dogum günün kutlu olsun.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Nice yıllara abi, doğum günün kutlu olsun :rendeer:
Çok sevap işlediğin bir yaşı geride bıraktın :cherry:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Sevgili arkadaşım Mezit bugün doğmuş...Mini mini ufacık tefecik şirin tombalak 150 kiloluk bir bebek o..kucağınıza alamazsınız ama sevimliliğiyle sizi etkiler..

Sağlıkla mutlulukla motorlarla uzun ve mutlu bir hayat diliyorum dostuma...:rendeer::rendeer::rendeer:
sağolasın değerli kadim dost arkadaşım bi okadar sevecen bi okadarda kırılgan..nice yıllara hep beraber inşallah..:) :rendeer: seviyom seni love sitorim:joker:

tam konuyu açacaktım sen açmıssın abi...


mezit adamım nice yıllara.... pasta alında yiyek yaw.... :p
sapolasın genç kaptan..faceden takipçinim ramço:rendeer:

Vayy,abimizin dogum gunu kutlu olsun :)
sağolasın serkan kardeşim uğur bekayla sık sık görüşüyoruz geliyorlar gidiyorum sende gel artık :):rendeer:

eyvallah yunusum kalbimde ap ayrı bir yere sahip insan teşekkürler..:rendeer:

Mutlu yıllar dilerim :)
sağolasın beko arkadaşım teşekkürler...:rendeer:

Nice yillara Mezit.
Dogum günün kutlu olsun.
sağaolasın sağolasın ilkay abi :mrgreen:tek laf yetiştiremediğim ender insanlardansın ..

Nice yıllara abi, doğum günün kutlu olsun :rendeer:
Çok sevap işlediğin bir yaşı geride bıraktın :cherry:
sağolasın mehmet kardeşim..senin gibi çok temiz bir arkadaşa sahip olduk bu sayede..çok güzel bir anlam kattı hayatıma..tekraradan teşekkürler :)yeniden görüşmek dileğiyle..yalovada da bir kapın var unutma...:rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------

bu arada bugün kocaelinden gelen uğur berkay mert yalovadan katılan erdem emre arkadaşlarımada çoook teşekkür ederim bana doğum günü pastası organize ettiler..benide çok mutlu ettiler..mt nin bana böyle güzel insanlarla tanışmış olmanın verdiği bu güzellik için mt yede ayrıca çok teşekkürler ne kadar eleştiri alsada...:)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ailenle birlikte nice saglikli mutlu ve huzurlu seneler abi :)
Biz bisi yapmadik Kocaeli MT sagolsun :)
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
251
Motosikleti
bmw f650 cs
Sağlıklı mutlu nice senelere arkadaşım
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ulem Lucas'da yalova'da
ikinizde birlikte bir çay içmek istedigim adamlarsiniz.
Nasil oldu da bu yaz bir araya gelemedik biz?
üstelik iki defa geldim Yalova'ya!???
:silent:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Ulem Lucas'da yalova'da
ikinizde birlikte bir çay içmek istedigim adamlarsiniz.
Nasil oldu da bu yaz bir araya gelemedik biz?
üstelik iki defa geldim Yalova'ya!???
:silent:

ohh çatla işte..:joker::pl::pl::rendeer::rendeer:
geçen hafta biz beraber çayımızı içtik..her ne kadar Mevlüt bana motorla hava atmaya kalktıysada (motorize değil yayaydım) Erdemin güleryüzü muhabbeti sayesinde elimden kurtuldu..bi dahakine garanti veremem ama...:queen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
Ailenle birlikte nice saglikli mutlu ve huzurlu seneler abi :)
Biz bisi yapmadik Kocaeli MT sagolsun :)
sağaol erdem varlığın yeter :):rendeer:
Sağlıklı mutlu nice senelere arkadaşım
teşekkürler arkadaşım:rendeer:
Ulem Lucas'da yalova'da
ikinizde birlikte bir çay içmek istedigim adamlarsiniz.
Nasil oldu da bu yaz bir araya gelemedik biz?
üstelik iki defa geldim Yalova'ya!???
:silent:
kabahat sende.haber etseydin biz ordaydık..düşerdik hemen..:)

ohh çatla işte..:joker::pl::pl::rendeer::rendeer:
geçen hafta biz beraber çayımızı içtik..her ne kadar Mevlüt bana motorla hava atmaya kalktıysada (motorize değil yayaydım) Erdemin güleryüzü muhabbeti sayesinde elimden kurtuldu..bi dahakine garanti veremem ama...:queen:
Mevlüt bana motorla hava atmaya kalktıysada ki attım:mrgreen: ducati monster900 lük bulmuşuz.. yalovaya geldin bu fırsatı kaçırırmıyım yutturacam tabikinede dumanı sana.. bakıcan kaskın vizörünün arkasındaki melül melül gözlerle bu bana yapılırmıydı die ama yaptım pişman deilim:mrgreen:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
İntikkaaaaaaaaammmmmm...:pl::queen:

görürsün sen.. dumanımı bile yutmaya fırsatın olmayacak...

hani bi gün motorsuz yaya gelmiş ama gururlu bir genç vardı ya deyip gazlıcam yanında...:pl:
 

soa

Katılım
29 Haz 2011
Mesajlar
854
c6rq.jpg


Mevlüt Başkanın Pastasını yedik :D.. Nice yıllara abim
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Tablet zimbirtisindan girdigimden alinti yapamiyorum. Aslinds yaparim tablet la bu borumu, ayni laptop gibi. Mevlut abide camasir makinasindan giriyo internete.Uğur AK chopper kullaniyodu bugun. O degil de senin dogum gununu kutlandiktan 1 gun sonra ulus olarak yas tutuyoruz.
Sevgi ve özlemle anıyoruz Ulu önderi...
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
saçının kılları kadayıf oldu lan yalova kaymakamı.
doğum günün kutlu olsun :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst