Sevgili arkadaşım Mezit bugün doğmuş...Mini mini ufacık tefecik şirin tombalak 150 kiloluk bir bebek o..kucağınıza alamazsınız ama sevimliliğiyle sizi etkiler..
Sağlıkla mutlulukla motorlarla uzun ve mutlu bir hayat diliyorum dostuma...:rendeer::rendeer::rendeer:
sağolasın değerli kadim dost arkadaşım bi okadar sevecen bi okadarda kırılgan..nice yıllara hep beraber inşallah..

:rendeer: seviyom seni love sitorim:joker:
tam konuyu açacaktım sen açmıssın abi...
mezit adamım nice yıllara.... pasta alında yiyek yaw....
sapolasın genç kaptan..faceden takipçinim ramço:rendeer:
Vayy,abimizin dogum gunu kutlu olsun
sağolasın serkan kardeşim uğur bekayla sık sık görüşüyoruz geliyorlar gidiyorum sende gel artık

:rendeer:
eyvallah yunusum kalbimde ap ayrı bir yere sahip insan teşekkürler..:rendeer:
Mutlu yıllar dilerim
sağolasın beko arkadaşım teşekkürler...:rendeer:
Nice yillara Mezit.
Dogum günün kutlu olsun.
sağaolasın sağolasın ilkay abi :mrgreen:tek laf yetiştiremediğim ender insanlardansın ..
Nice yıllara abi, doğum günün kutlu olsun :rendeer:
Çok sevap işlediğin bir yaşı geride bıraktın :cherry:
sağolasın mehmet kardeşim..senin gibi çok temiz bir arkadaşa sahip olduk bu sayede..çok güzel bir anlam kattı hayatıma..tekraradan teşekkürler

yeniden görüşmek dileğiyle..yalovada da bir kapın var unutma...:rendeer:
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:06 ----------
bu arada bugün kocaelinden gelen uğur berkay mert yalovadan katılan erdem emre arkadaşlarımada çoook teşekkür ederim bana doğum günü pastası organize ettiler..benide çok mutlu ettiler..mt nin bana böyle güzel insanlarla tanışmış olmanın verdiği bu güzellik için mt yede ayrıca çok teşekkürler ne kadar eleştiri alsada...
