Bugün Mezit'in doğum günü...pasta vermeyin,kilo yapıyor.. :D

Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
İntikkaaaaaaaaammmmmm...:pl::queen:

görürsün sen.. dumanımı bile yutmaya fırsatın olmayacak...


hani bi gün motorsuz yaya gelmiş ama gururlu bir genç vardı ya deyip gazlıcam yanında...:pl:
valla samet çok da güzet yuttun hemi:mrgreen: erdeme anlatıyodun çiğ duman atıyon die hey yavvım hey.. bir zamanlar bir genç vardı tozu yutmuş bir genç:queen:

http://imageshack.com/a/img15/884/c6rq.jpg

Mevlüt Başkanın Pastasını yedik :D.. Nice yıllara abim[/QUOTE

çok teşekkürler tekrardan berkay düşünüp onca yol geldiniz çok sevindim ALLA razı olsun sizden :):rendeer:seviyorum sizleri..

Tablet zimbirtisindan girdigimden alinti yapamiyorum. Aslinds yaparim tablet la bu borumu, ayni laptop gibi. Mevlut abide camasir makinasindan giriyo internete.Uğur AK chopper kullaniyodu bugun. O degil de senin dogum gununu kutlandiktan 1 gun sonra ulus olarak yas tutuyoruz.
Sevgi ve özlemle anıyoruz Ulu önderi...
geceye damgasını vuran erdemin çoraplarıydı:mrgreen:

saçının kılları kadayıf oldu lan yalova kaymakamı.
doğum günün kutlu olsun :rendeer:
angarını gulühas adam..teşekkürler en azından kadayıf olacak saçlarımız var:queen:
Mezgit Gardaş nice datlu yıllara diyelim yalandan ayıp olmasın :p
sağolasın pampa..gelde köfte ısmarla artık...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst