http://imageshack.com/a/img15/884/c6rq.jpg
Mevlüt Başkanın Pastasını yedik

.. Nice yıllara abim[/QUOTE
çok teşekkürler tekrardan berkay düşünüp onca yol geldiniz çok sevindim ALLA razı olsun sizden

:rendeer:seviyorum sizleri..
Tablet zimbirtisindan girdigimden alinti yapamiyorum. Aslinds yaparim tablet la bu borumu, ayni laptop gibi. Mevlut abide camasir makinasindan giriyo internete.Uğur AK chopper kullaniyodu bugun. O degil de senin dogum gununu kutlandiktan 1 gun sonra ulus olarak yas tutuyoruz.
Sevgi ve özlemle anıyoruz Ulu önderi...
geceye damgasını vuran erdemin çoraplarıydı:mrgreen:
saçının kılları kadayıf oldu lan yalova kaymakamı.
doğum günün kutlu olsun :rendeer:
angarını gulühas adam..teşekkürler en azından kadayıf olacak saçlarımız var:queen:
Mezgit Gardaş nice datlu yıllara diyelim yalandan ayıp olmasın
sağolasın pampa..gelde köfte ısmarla artık...:cherry: