10 sene önce işçisi memuru pazar günleri birbirlerinin havuzlu villalarında toplanıp barbekü partisi yapıyordu zaten.
bu yüzden pirzolamızı alıp yerine otoyol yapanlara karşıyız herhalde.
ben et fiyatlarının pahalı olmasını her zaman eleştiririm.kim gelse söylerim bunu.peki mesele burda et fiyatları mı?burda başka bir muhabbet var.burda güzel bir şey yapılmış.nadiren böyle güzel şeyler yapılıyor zaten ülkede.ama bunu karalamaya çalışacak kadar bağnaz olanların kendini aydın zannetmesi burda komik olan durum.
başınızdaki tek aydınlık ampulken onu patlatma düşünceniz komik sadece.
başka bir aydınlık varsa eğer buyrun anlatın hep beraber bilelim.
başımızdaki ampul bir tasarruflu ampul olmasa da karanlıktan evladır.bu yüzden de her seçimde
diğerlerinin toplamı kadar oy alıyor değil mi?
sen de kur güzel bir oluşum.sen de yap güzel hizmetini.sun fikirlerini projelerini , sana atsın millet oyunu.
yok ama kafatasçı , millete yobaz derken kendileri yobazın kelime anlamının içini %100 dolduran insanlara ne denilebilirki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------
marmaray gerçekten de bilim adına çok önemli bir proje...buradaki eleştiren insanların zaten projeye laf attığı yok...atan maldır...millet sadece deneme sürüşleri yapmadan, yeterli güvenlik önlemi, acil durum planları çizilmeden sırf şov ve inat uğruna zamanından önce açılmasına laf ediyor...
ek olarak proje gerçekten büyük proje ama ilk değil maalesef...önümüzde koskoca bir manş tüneli projesi var...
evet gurur duymalıyız böyle bi projeye sahip olduğumuz için ama tamamiyle japonun yaptığı iş için kendimiz yapmışçasına, hatta siyasilerin inşaatında projesinde sanki kendileri görev almışçasına böbürlenmelerini garipsiyorum...parayı verdik yaptırdık, ilerde parayı alıp özelleştirecez zaten...
verilen para da benim verdiğim vergilerle denkleşen para...trafik sigortası, otomobil ötv, benzin ötv, otoyol parası vs...bak bunlar sadece trafikle ilgili olanlar...zaten zaruri olan bir hizmeti lütufmuşçasına sunmak abestle iştigal...ha devlet insiyatif göstermiş bütçe ayırmış yaptırmış..allah razı olsun ne diyek...
bu yazın için teşekkür ederim hocam.gerçekten oldukça güzel bir eleştiri.
tabiki japon yapıyor bunu biz değil.ama sonuçta bize yapılmış olması güzel.istanbula kazandırılması güzel.
başbakanın açılışta yaptığı konuşma beni de deli etti.ufak da bir yorum yazmıştım aynen seninle paralel fikirde ;
"başbakanın treni mi bu ki millete bedava yapalım diyor , eğer tcdd ye bu süreçte beklenen ortalama geliri kendi cebinden ödeyecekse tamam.ama bu açık elbet bir şekilde bizim cebimizden alınacak.
kendi paramız bize harcanıyor zaten.basıl yersiniz burdaki reklamı?"
minvalinde bir yazı paylaşmıştım.
"buradaki eleştiren insanların zaten projeye laf attığı yok" demişsin ya.burda yazdığım insanlar tam onu yaptıkları için benden cevap aldılar.yoksa ben akp ye oy veren bir insan dahi değilim.sadece dün discovery belgeselini izledim , akşamına bu basiretsiz vatandaşların ne kadar komik duruma düştüklerini farkettim ve fazla sinirlendiğim için bel altı vuracak argümanlarla cevap yazdım yani.olay bundan ibaret.
yoksa bu beyefendilerin az kafasını çalıştırıp adam akıllı muhalefet yapmasını en çok ben isterim.
