Marmaray açılıyor vatana millete hayırlı olsun.

Katılım
25 Haz 2005
Mesajlar
1,892
marmaray projesi doğrumu yanlışmı bilmiyorum ama istanbullu beğenmiş görünüyor.
Muhtemeldirki sandıkta göz ardı etmeyecekler bunu.
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Sende dedin :queen::queen::queen:

demedim kuru iftira :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------

Forum kuralları gereği Devlet Büyüklerine hakaret etmediğin sürece sıkıntı yok, yardır gitsin :p

tabi işin öyle bir boyutu da var :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------

Demeyi bırak ima ettik banı yedik. Ha bir de üzerine ban gereken zamandan neredeyse 1 gün sonra ben uyardım da kalktı. Yoksa ban 1 ay değil 2 ay gözüküyordu. Nasıl yönetimse ?

Sona Erenler 23 Aralık 2013 10:20: Özel

Siyaset Forumu Kurallarına Uymamak 2. ceza 1 ay

24 Eylül 2013 11:20
Erhan Erdil

24 eylül de ceza alıyoruz 1 aylık ama ceza bitişi kafadan 23 aralık :) Hicri takvim mi nedir?

Bak cezayı yiyen arkadaş da geldi :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
test yapılmadan dedık.adamlar cok gercekcı test yapıyorlar ıste.yıne arıza cıkmıs.realıst bır ulkeyız.canlı kanlı test yapıyoruz :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Aynı zihniyet 2 sene önce Tuzla tersanesinde üretilen geminin cankurtaran sandalını denemek için kum torbası yerine işçileri bindirmiş ve işçileri öldürmüştü.
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
Marmaray heralde marmaray... bozuk olan.
http://www.facebook.com/photo.php?v=243781895787306

Bu da orjinali [yt]3u_yqdhg10c[/yt]
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
BM6mWrcCYAA-tdp.png:large
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
En son ne zaman pirzola yediniz diye sorsam.
NAsyonal ceografik cevabiniza yardimci olur mu?
Kurufasulyeye talim bunye 4 dakkada gidecegi yere variyor.
Nasyonal ceografikde varmi bunun bilimsel ispati?
Ucuz oluyor diye tavuk yiyip ne güzel otobanlarimiz var diye övünen millete biz ne anlatmaya çalisiyoruz diye düsünüyorum bazen.!!!

Sabah kahvaltisinda hormonlu yumurta yedirdigi çocuklarina ,
Allah zihin açikligi versin diye dua ederek okula yollayan bir milletiz.
Elimden bisey de gelmiyor.
Eh!
O zaman sizin eseginiz kancik olsun.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Youtube a girip
Discovery channel extreme engineering marmaray
Ya da
National geographic marmaray yazin.
ve bu mukemmel muhendislik harikasinin belgesellerini izleyin.
Killari bilmiyorum ben bilime bakarim.ama izlerken dikkat edin kimileriniz direk g.t olabilirsiniz ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------

Bu arada ozellikle discovery belgeselinde , temel fizik kurallarina asina degilseniz hicbirsey anlamamaniz ihtimal dahilinde.o yuzden cahil cuhela babadan gelen zihniyete koru korune inanmis at gozluguyle bakanlariniz izlemese daha iyi olur.yoksa siz bu 130 metrelik beton parcalar suyun ustunde nasil yuzuyo yaa yalan bu dolandirici bunlar falan da dersiniz.

marmaray gerçekten de bilim adına çok önemli bir proje...buradaki eleştiren insanların zaten projeye laf attığı yok...atan maldır...millet sadece deneme sürüşleri yapmadan, yeterli güvenlik önlemi, acil durum planları çizilmeden sırf şov ve inat uğruna zamanından önce açılmasına laf ediyor...

ek olarak proje gerçekten büyük proje ama ilk değil maalesef...önümüzde koskoca bir manş tüneli projesi var...

evet gurur duymalıyız böyle bi projeye sahip olduğumuz için ama tamamiyle japonun yaptığı iş için kendimiz yapmışçasına, hatta siyasilerin inşaatında projesinde sanki kendileri görev almışçasına böbürlenmelerini garipsiyorum...parayı verdik yaptırdık, ilerde parayı alıp özelleştirecez zaten...

verilen para da benim verdiğim vergilerle denkleşen para...trafik sigortası, otomobil ötv, benzin ötv, otoyol parası vs...bak bunlar sadece trafikle ilgili olanlar...zaten zaruri olan bir hizmeti lütufmuşçasına sunmak abestle iştigal...ha devlet insiyatif göstermiş bütçe ayırmış yaptırmış..allah razı olsun ne diyek...
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
10 sene önce işçisi memuru pazar günleri birbirlerinin havuzlu villalarında toplanıp barbekü partisi yapıyordu zaten.
bu yüzden pirzolamızı alıp yerine otoyol yapanlara karşıyız herhalde.

ben et fiyatlarının pahalı olmasını her zaman eleştiririm.kim gelse söylerim bunu.peki mesele burda et fiyatları mı?burda başka bir muhabbet var.burda güzel bir şey yapılmış.nadiren böyle güzel şeyler yapılıyor zaten ülkede.ama bunu karalamaya çalışacak kadar bağnaz olanların kendini aydın zannetmesi burda komik olan durum.

başınızdaki tek aydınlık ampulken onu patlatma düşünceniz komik sadece.
başka bir aydınlık varsa eğer buyrun anlatın hep beraber bilelim.
başımızdaki ampul bir tasarruflu ampul olmasa da karanlıktan evladır.bu yüzden de her seçimde diğerlerinin toplamı kadar oy alıyor değil mi?

sen de kur güzel bir oluşum.sen de yap güzel hizmetini.sun fikirlerini projelerini , sana atsın millet oyunu.

yok ama kafatasçı , millete yobaz derken kendileri yobazın kelime anlamının içini %100 dolduran insanlara ne denilebilirki.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------

marmaray gerçekten de bilim adına çok önemli bir proje...buradaki eleştiren insanların zaten projeye laf attığı yok...atan maldır...millet sadece deneme sürüşleri yapmadan, yeterli güvenlik önlemi, acil durum planları çizilmeden sırf şov ve inat uğruna zamanından önce açılmasına laf ediyor...

ek olarak proje gerçekten büyük proje ama ilk değil maalesef...önümüzde koskoca bir manş tüneli projesi var...

evet gurur duymalıyız böyle bi projeye sahip olduğumuz için ama tamamiyle japonun yaptığı iş için kendimiz yapmışçasına, hatta siyasilerin inşaatında projesinde sanki kendileri görev almışçasına böbürlenmelerini garipsiyorum...parayı verdik yaptırdık, ilerde parayı alıp özelleştirecez zaten...

verilen para da benim verdiğim vergilerle denkleşen para...trafik sigortası, otomobil ötv, benzin ötv, otoyol parası vs...bak bunlar sadece trafikle ilgili olanlar...zaten zaruri olan bir hizmeti lütufmuşçasına sunmak abestle iştigal...ha devlet insiyatif göstermiş bütçe ayırmış yaptırmış..allah razı olsun ne diyek...

bu yazın için teşekkür ederim hocam.gerçekten oldukça güzel bir eleştiri.
tabiki japon yapıyor bunu biz değil.ama sonuçta bize yapılmış olması güzel.istanbula kazandırılması güzel.
başbakanın açılışta yaptığı konuşma beni de deli etti.ufak da bir yorum yazmıştım aynen seninle paralel fikirde ;

"başbakanın treni mi bu ki millete bedava yapalım diyor , eğer tcdd ye bu süreçte beklenen ortalama geliri kendi cebinden ödeyecekse tamam.ama bu açık elbet bir şekilde bizim cebimizden alınacak.
kendi paramız bize harcanıyor zaten.basıl yersiniz burdaki reklamı?"

minvalinde bir yazı paylaşmıştım.

"buradaki eleştiren insanların zaten projeye laf attığı yok" demişsin ya.burda yazdığım insanlar tam onu yaptıkları için benden cevap aldılar.yoksa ben akp ye oy veren bir insan dahi değilim.sadece dün discovery belgeselini izledim , akşamına bu basiretsiz vatandaşların ne kadar komik duruma düştüklerini farkettim ve fazla sinirlendiğim için bel altı vuracak argümanlarla cevap yazdım yani.olay bundan ibaret.

yoksa bu beyefendilerin az kafasını çalıştırıp adam akıllı muhalefet yapmasını en çok ben isterim.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
metrobüs:
ilk açıldığında muhalefet :
-berbat bir proje
-saçma bir yatırım.
-yerine tramvay yapsalardı
-buna binenler deli olmalı baksanıza tersten gidiyor.
-kimse kullanmaz bunu

ilerleyen yıllar da muhalefet
-bu ne kardeşim çok kalabalık
-üst geçitler yetmiyor
-belediye uyuyor mu araç sayısını arttırsınlar
- metrobüste aşk başkadır

izle ve gör. bekle ve söv.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
metrobüs:
ilk açıldığında muhalefet :
-berbat bir proje
-saçma bir yatırım.
-yerine tramvay yapsalardı
-buna binenler deli olmalı baksanıza tersten gidiyor.
-kimse kullanmaz bunu

ilerleyen yıllar da muhalefet
-bu ne kardeşim çok kalabalık
-üst geçitler yetmiyor
-belediye uyuyor mu araç sayısını arttırsınlar
- metrobüste aşk başkadır

izle ve gör. bekle ve söv.

haberlerden takip edbildiğim kadarıyla 2 metrobüs kazası hatırlıyorum..gözümün önüne duraklardaki insan yığınları geliyor...sosyal medyadaki metrobüs geyiklerinden bahsetmiyorum bile...

bahsettiğin şeylerden hangisi haksız anlayamadım açıkçası...

proje geçici bi çözüm ki çok efektif değil..ama evet faydalı...oturarak gidebilene...
alınan otobüslerin fiyatı normaline oranla çok pahalı,
tramvay çok mantıklı bi çözüm değil...raylı taşıma belki...

çok kalabalık...değil mi?
üst geçitler yetmiyor...yetiyor mu?
araç sayısını arttırsınlar....arttırmasınlar mı?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
248
metrobüs:
ilk açıldığında muhalefet :
-berbat bir proje
-saçma bir yatırım.
-yerine tramvay yapsalardı
-buna binenler deli olmalı baksanıza tersten gidiyor.
-kimse kullanmaz bunu

ilerleyen yıllar da muhalefet
-bu ne kardeşim çok kalabalık
-üst geçitler yetmiyor
-belediye uyuyor mu araç sayısını arttırsınlar
- metrobüste aşk başkadır

izle ve gör. bekle ve söv.
Metrobüs marmaray gibi seçim amaçlı bir yatırımdı. Metrobüs sayesinde servetine servet katan kitlede tabi metrobüsün seçilmesinde etkendi. Yoksa aklı başında hiç bir insan işletme maliyeti bu kadar yüksek ve bu kadar verimsiz bir sistemi toplu taşıma diye kullanmaz.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
metrobüs:
ilk açıldığında muhalefet :
-berbat bir proje
-saçma bir yatırım.
-yerine tramvay yapsalardı
-buna binenler deli olmalı baksanıza tersten gidiyor.
-kimse kullanmaz bunu

ilerleyen yıllar da muhalefet
-bu ne kardeşim çok kalabalık
-üst geçitler yetmiyor
-belediye uyuyor mu araç sayısını arttırsınlar
- metrobüste aşk başkadır

izle ve gör. bekle ve söv.
Evet..
Metrobüs hala saçma bir şey...
Yolun ortasında iki şerit çalıp toplu taşım araçları için bölmek....
Burası da İstanbul....

Bunu 80 li yııllarda ankarada denediler 10 sene sürmedi...
Kocaman körüklü otobüslere yolun ortasından 2 şerit yol açtılar ..
Tamam toplu taşınanlar iyi güzel taşındı da , diğer trafiği oluşturan araçlar felç kaldı...
Hala koltuk değnekleri ile gidiyor ankara trafiği....
Haaa... Otobüs özel yolu uygulaması 15 sene önce kaldırıldı... :mrgreen:
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
404
AKP'yi zerre kadar sevmem, ancak şu da bir gerçek, Cumartesi gecesi köprü trafiği Fenerbahçe stadından başlıyordu. İnsanlarda kuzu kuzu o trafikte bekliyordu. Bağdat Caddesin'den (Şaşkınbakkal) Söğütlüçeşme, Söğütlüçeşme'den Mecidiyeköy'e, ordan da metroyla Taksime gitmem 55 dk sürdü. En iyi ihtimal vapurla geçsem karşıya vapuru bekleme süresiyle 1,5 saate yakın sürerdi. Sabah 4'te evden arabamla çıksam, Taksim'e gitmek zaten 25-30 dk alır.

Diyceğim şudur, aklı başında olan hiçbir insan mecbur kalmadıkça İstanbul'da araba kullanmamalı. Metrobüs projesinin yapılması nedeniyle araç şeritleri saçma derecesinde daralmış, emniyet şeridi ortadan kalkmış, motorcular için çok tehlikeli bir yol olmuş ve de yandaşlar ceplerini güzelce doldurmuş olabilir. Bunlara laf edersiniz haklısınız da ancak ben herhangi bir vatandaş olarak böyle bir alternatifimin bulunmasından memnunum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst