araba krikosundan boru bükme makinası olurmu ? buyrun :)

Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
1,052
zaten işin en zor kısmı inmek be abi gayet güzel yapmışsın işte ben ne inişler gördüm :D zaten göz çok yanılıyor, daha mesafe var gibi düşünüp kendine bir açı belirliyorsun, ama bir bakmışsın sanki yaklaştıkça daha da hızlanıyorsun.. zamanla oturacak bir hadise..
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
zaten işin en zor kısmı inmek be abi gayet güzel yapmışsın işte ben ne inişler gördüm :D zaten göz çok yanılıyor, daha mesafe var gibi düşünüp kendine bir açı belirliyorsun, ama bir bakmışsın sanki yaklaştıkça daha da hızlanıyorsun.. zamanla oturacak bir hadise..



evet aynı fikirdeyim burak zamanla insanın gözüde alışıyor tecrübe ve deneyim oluyor insanda ama bir şeyi itiraf edeyim öyle göründüğü gibi basit değil dipsiz kuyu gibi sonu bucağı yok tecrübede :) eeee bizde düştük bu kuyuya boğulmasak bari :)

ama motorlu uçuşlar çok kolay mesela ben motorlu uçsaydım o fındık bahçesi hadisesi olmazdı mesela :) ama motorlu uçuşların temelinde motorsuz uçuş yatıyor önce zor olanı öğrenip sonra motorluya geçmek daha mantıklı , motorluda şansın daha yüksek planlamayı yapamadığın anda tekrar gaz verip irtifa alıp tekrar planlama yapabilirsin ama bu durumda tek atış hakkın var :)

valla eğitim işi neredeyse bitecek ayın 11 inde sözleşelim beraber gidelim sende kendini hazırla kanadıda götürelim bir harnes ayarlarız sanırım :)
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Hocam boru bükmenin ilk hali son halini görünce ucagın son halini düşünemiyorum.
Senin gibi biriyle tanışmak isterim müsait bir zamanında.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
abi harnes araştırdım nette ama bir türlü bulamıyorum..:(

nette zor biraz burak forumlarda aramak lazım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------

Hocam boru bükmenin ilk hali son halini görünce ucagın son halini düşünemiyorum.
Senin gibi biriyle tanışmak isterim müsait bir zamanında.



11 mayısta serdivan kırantepede olacağım allah bir mani vermez ise , tüm gün ordayım , gelirsen tanışırız inşallah :) kal sağlıcakla.
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Tamam hocam oradayım inşallah.
nette zor biraz burak forumlarda aramak lazım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:33 ----------





11 mayısta serdivan kırantepede olacağım allah bir mani vermez ise , tüm gün ordayım , gelirsen tanışırız inşallah :) kal sağlıcakla.
 
Katılım
12 May 2011
Mesajlar
152
ihtiyaçlar keşiflerin anasıdır derler.tebrikler ustam.boru kavis ve büküm için dar ve geniş açılı bir makina lazım oldu geçenlerde 21likle 27 lik borular için.makina fuarında bir boru kıvırma makinası sordum üffff.her şeyi parayla almaya kalksak paramız yetmez.hurdacıda çalışır ileri geri ayak butonlu bir lastik sökme makinası aldım 150 tl.komple kafa ve göbek aparatını iptal edip tornacıma bir boru kalıbı yaptırdm.2 adetde ray rulmanı al sana dar ve geniş büken boru kıvırma makinası.maliyetmi hazırı 6 bin tl ye göre çok ucuz 35o tl. tamamı .1000 i geçgin keçi boyun kilit sistemi ve onlarca sera borusu kıvırdım maşallah daha henüz tıık yok.laf aramızda kafa sistemini söktüğüm zaman gaz altı kaynak robotu otomasyonuna dönüyor.bunlar birnevi mucitlik olsada işin ucu imkansızlık ve çaresizliğe dayanıyor.allah senin gibilerin sayısını çoğaltsın diyorum.
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
29 Mar 2011
Mesajlar
4,134
ihtiyaçlar keşiflerin anasıdır derler.tebrikler ustam.boru kavis ve büküm için dar ve geniş açılı bir makina lazım oldu geçenlerde 21likle 27 lik borular için.makina fuarında bir boru kıvırma makinası sordum üffff.her şeyi parayla almaya kalksak paramız yetmez.hurdacıda çalışır ileri geri ayak butonlu bir lastik sökme makinası aldım 150 tl.komple kafa ve göbek aparatını iptal edip tornacıma bir boru kalıbı yaptırdm.2 adetde ray rulmanı al sana dar ve geniş büken boru kıvırma makinası.maliyetmi hazırı 6 bin tl ye göre çok ucuz 35o tl. tamamı .1000 i geçgin keçi boyun kilit sistemi ve onlarca sera borusu kıvırdım maşallah daha henüz tıık yok.laf aramızda kafa sistemini söktüğüm zaman gaz altı kaynak robotu otomasyonuna dönüyor.bunlar birnevi mucitlik olsada işin ucu imkansızlık ve çaresizliğe dayanıyor.allah senin gibilerin sayısını çoğaltsın diyorum.


sağolasın üstadım belliki sizde çok çaresizlik yaşamışssınız :) saygılar sunarım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst