- Katılım
- 17 Ara 2011
- Mesajlar
- 1,052
zaten işin en zor kısmı inmek be abi gayet güzel yapmışsın işte ben ne inişler gördüm
zaten göz çok yanılıyor, daha mesafe var gibi düşünüp kendine bir açı belirliyorsun, ama bir bakmışsın sanki yaklaştıkça daha da hızlanıyorsun.. zamanla oturacak bir hadise..