motorun teklemesinin sebebi 95 oktan yerine 97 oktan koymalarından kaynaklanabilir, aynı şey benimde başıma benzinlik elemanın yanlış anlamsıyla motora 10'lik 97 oktan 20 tl'likte 95 oktan koydu motor teklemeye başladı hatta 5. vitesde debriyaja bastığımda stop bile ediyodu ama benzin bitince düzeldi, birde opetin benzinlerinin sanırım katkıları farklı oluyormuş oradan almamaya çalış derim ancak şunu söyleyeyim sürekli 97 oktan kullanırsan motoru eline alırsın demedi deme, eğer benzini değiştirdiğinde sorun çözülmezse buji kaynaklı olma ihtimali yüksek temizle yine de düzelmezse karbiratöre pislik kaçmış olabilir onu da kendin temizleyemezsen servise temizlet, benden bu kadar umarım çözüm olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------
Bu arada motoru bilmeyenler için söyleyeyim motor aslında İtalyan Benelli firmasının motoru, Keeway'i satın aldıklarında yanlış bilmiyorsam motorlar rkv'den rks'ye döndü keeway'in sitesine girerseniz daha net görürsünüz, yani öyle milletin dediği gibi Çin malı bir motor değil, zaten bunu malzeme kalitesi olarakta belli ediyor ayrıca diğer markalar gibi alt motor seramik kaplama değil komple seramik malzemeden üretiliyor bu da motoru tercih sebebi yapılması için 1 tık daha öne geçiriyor, son söz efendi gibi kullanırsanız karşılığını fazlasıyla alırsınız hor kullanırsanır kawasaki'de olsa motoru elinize alırsınız...