Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hesaplamanda bi yanlışlık yoksa 1 kere değil 41 kere maşallah 100 kmde 1.8 lt ye tekabül eder yakaladığın değer ki Wolf aleminde Wolfü bırak 125 cc aleminde rekor kırdın demektir :cat:

Adem ağam duymasın :cherry: :queen:

---------- Post added at 22:31 ---------- Previous post was at 22:28 ----------

benim motor km 9 kuruş anca yakıyo yakıtı çok güzel hocam

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------

http://www.motosiklet.net/forum/members/105199-albums2588-picture10877.jpg



e4xg.jpg


:cat: :bounce:
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
gerçekten hocam 23.80tly 5 litre benzin aldım sıfırladım sayacı 270 km de bitti motorumda şuan daha ana kmsi 2250
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
İçinde hiç benzin yokmuydu iterekmi getirdin benzinliğe :silent: yada depo tamamen boştu bidonlamı aldın döktün :silent: ondan sonramı ölçtün bu değere ulaştın :silent:

Eğer cevapların evetse çok çok çok iyi :cat:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
ne az yakması? 5 litreyle 270 km yi bırak, 150 km anca. Benimki benzin içmek için tasarlanmış. Karburatörü tuvaletin deliğine atıp sifonu çekecem en son. Para biriktiriyorum. Seneye sezona kadar hero honda karizma, bajaj 200 ns veya 2 ci el sym wolf. Bunların birini alacam. Elimdeki wolften daha fazla yakmyacak. :pr:
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
ne az yakması? 5 litreyle 270 km yi bırak, 150 km anca. Benimki benzin içmek için tasarlanmış. Karburatörü tuvaletin deliğine atıp sifonu çekecem en son. Para biriktiriyorum. Seneye sezona kadar hero honda karizma, bajaj 200 ns veya 2 ci el sym wolf. Bunların birini alacam. Elimdeki wolften daha fazla yakmyacak. :pr:


Adem sendeki motor Fatihteyken sayfanın en az yakan motoruydu ne olduda sana geçince böyle oldu :silent: kafam almıyor açıkcası :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
orjinal karbüratörüne ne oldu

ben almadan önce eski sahibi kurcalarken bozmuş. Forumdan fat280 fatih arkadaşım. Ybr karburatörü takmış. Mukuni. Çakma. 2.1 yaktırdığını söylüyor. Aynı karburatörle her türlü sürüş tarzını denedim, 12.5 litre ile 440 km yi geçemedim. Bazen 410, bazen 405, hatta 398 km de yedeğe düştüğü oldu. Ben böyle kabul ettim artık bu motoru. sabah tek marşta çatır çatir çalışır. Jikle, ısıtma falanda istemez.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Murat imageshack den bi üyelik al oraya gönder fotoğrafını ordan kopyaladığın linki ekle sayfaya o zaman görünür resimlerin :wiinkk:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Adem sendeki motor Fatihteyken sayfanın en az yakan motoruydu ne olduda sana geçince böyle oldu :silent: kafam almıyor açıkcası :)

benimde almıyor kafam. Boşta da gitsem, tın tın da gitsem, şehir içi, uzun yolda gitsem hep aynı km lerde yedeğe geçiyor. Hatta tek kişi, artçılıda aynı yakıyor.
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
bu arada motorum 2012 model olup mağazadan nisan 2013te sıfır olarak aldım şuandada ana kmsi 2250 falan
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
benimde almıyor kafam. Boşta da gitsem, tın tın da gitsem, şehir içi, uzun yolda gitsem hep aynı km lerde yedeğe geçiyor. Hatta tek kişi, artçılıda aynı yakıyor.

Ulem ağa havalar yaz olsa derim geleyim benim motür sende kalsın seninkini ben götüreyim 1 haftada benimkine bin bakam nasıl olcak :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst