Motosiklet Ve Ekipman Hakkında(Öneri Konusu Değildir)

Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
240
Ben 750 liraya revit mont, eldiven,dizlik ve ls2 cene acilir kask aldim fena da olmadi....
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
806
Ben 250 cc motorla uzun yol yaptığımda, yolda mola verdiğim zaman "o kaskla terlemiyor musun?" diye soruyor adamlar..

Tabii her gören için da..k konusu olacaksın, bu hayatın gerçeği.

Dershaneye giderken dizlik takıyorum diye "bu ne lan acemiler gibi dizlikle geziyon" demişti bi arkadaşım..

Montumun üzerine fosforlu yelek giydiğim için belediye işçisi diye dalga geçiyorlar..

İnsanlar böyle. Bilmediği için poh atma derdindedirler.

Sen git, üzerini fulle. Tam koruma gez. En basitinden kendini güvende hissedersin. Boşver insanları.

Olması gereken senin yaptığın. Ben acemilik zamanlarımda aldığım ekipmanları kullanıyorum.

200 TL'lik bir mont (fuardan indirimli olarak), 45 TL'lik bir dizlik, 45 TL'lik bir eldiven, 100 TL'lik bir motosiklet botu (fuardan indirimli olarak), 475 TL'lik bir kask (çok şanslı bir indirimle aldım. Normal fiyatı 860 TL)

Bi tek kaskı bilerek aldım. :)

Kask takan insana bile uzaylı gibi bakılan bir toplumda ne bekliyorsun ki. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
15
Ben 250 cc motorla uzun yol yaptığımda, yolda mola verdiğim zaman "o kaskla terlemiyor musun?" diye soruyor adamlar..

Tabii her gören için da..k konusu olacaksın, bu hayatın gerçeği.

Dershaneye giderken dizlik takıyorum diye "bu ne lan acemiler gibi dizlikle geziyon" demişti bi arkadaşım..

Montumun üzerine fosforlu yelek giydiğim için belediye işçisi diye dalga geçiyorlar..

İnsanlar böyle. Bilmediği için poh atma derdindedirler.

Sen git, üzerini fulle. Tam koruma gez. En basitinden kendini güvende hissedersin. Boşver insanları.

Olması gereken senin yaptığın. Ben acemilik zamanlarımda aldığım ekipmanları kullanıyorum.

200 TL'lik bir mont (fuardan indirimli olarak), 45 TL'lik bir dizlik, 45 TL'lik bir eldiven, 100 TL'lik bir motosiklet botu (fuardan indirimli olarak), 475 TL'lik bir kask (çok şanslı bir indirimle aldım. Normal fiyatı 860 TL)

Bi tek kaskı bilerek aldım. :)

Kask takan insana bile uzaylı gibi bakılan bir toplumda ne bekliyorsun ki. :)
Haklısın Kardeşim.Aynen Alayım Ya Kim Ne Derse Desin:D
100_0025.JPG

Bu Fotoğraftaki Arkadaşın Revit Giymiş Hali Olcak.Az Kırmızı da Olucak Ekstra.Bence Hayet Hos Gözüküyor.
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
hocam söz konusu güvenlik ise milletin ne diyeceği düşüneceğin en son şey olsun.
ben korumasız şekilde bisiklet hızında tın tın giderken düştüm kolum yarıldı,
dizim patladı, dikiş atıldı vs. o nedenle milletin ne diyeceğini önemsemeyeceksin.
170 cc. yi filan neden küçümserler anlamam, sonuçta bu motorlar da, 125 lik filan scooterlarda
ciddi hızlara çıkıyor ki bu hızlarda Allah göstermesin ama bir kaza durumunda çok ciddi sonuçları olabilir.
ayrıca trafikteki diğer araçları da düşünmek lazım vs. millet bisiklet kullanırken bile kask takıyor.
o nedenle sen söylenenleri hiç umursama önce güvenliğini sağlam tut. en azından kask, ceket, diz koruma
olmadan motora oturma bile, mümkünse daha da fazla önlem alman senin yararına.


Hocam Dediğiniz Mantıklı Ofise Girince Boş Odamız Var oRDA Değişirim Çanta Vs. Taşımamada Gerek Yok.Benim Çekincem Dışarıdaki Milletin 170 Cc Motor İçin Çok Fazla Ekipman Giymiş Söylemi.Tabi Ben Kibarca Söyledim:)Millet Ne Der Bilemedim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:37 ----------


Botu Sevdimde.Pantolon Çok Sade.Birazda Gösteriş İstiyorum.Gösteriş Derken İnsanın Gözüne Güzel Gelsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------



Hocam Alma Evresine Bi Gelelim O Konularada Dikkat Edicem.
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1,043
170 cc motorla ölüp sakat kalacağını önce dikkate alıp sonra ekipman alsammı diye düşünsen daha iyi .
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
15
170 cc motorla ölüp sakat kalacağını önce dikkate alıp sonra ekipman alsammı diye düşünsen daha iyi .

Anlamadım:(??

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:35 ----------

O pantolla cizmeye cok kufrediceen. Yaziorum buraya..

Neden Acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------


Milletin Ne Dediğini Takmasam Fena Fikir Değil
uptosomething.gif
uptosomething.gif
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Rahatsız olucan çünkü. Herhangi bi pantolona dizlik tak yeter. Kısa bot al alıcaksan, cizmeler baya rahatsız.
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
hocam hep söylenen şeydir. motosiklette kaporta yok, kaporta sensin.
170 cc lik motorda ciddi hızlara çıkar. kimseyi takmadan kendini sağlama alacaksın.
konunun özeti bu aslında.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
500 küsür liralık botta ufak cc için fazla gibime geliyor .Kıyafetlere aşırı masraf yapıcagına ortalama seni koruyabilecek bişeyler bakarak alıcagın motora artanı katsan daha mantıklı olacagını düşünüyorum ...
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
15
500 küsür liralık botta ufak cc için fazla gibime geliyor .Kıyafetlere aşırı masraf yapıcagına ortalama seni koruyabilecek bişeyler bakarak alıcagın motora artanı katsan daha mantıklı olacagını düşünüyorum ...

Hocam Motor Tecrübem Olmadığından Ufak Cc Almak İstedim.Yoksa Bende Bir Fazer Alayım:) Daha İyisini Al Derken Örnek Verisek 200 Ccye Kadar İyi Motorlar Nelerdir?
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
apache rtr 150, cbf150, ybr 125 al ne bileyim. gt170de seni çeken ne oldu, bilmiyoruz ki yorum yapalım. aldıgın motora bi kere koruma demiri taktır kesinlikle.
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1,043
hocam hep söylenen şeydir. motosiklette kaporta yok, kaporta sensin.
170 cc lik motorda ciddi hızlara çıkar. kimseyi takmadan kendini sağlama alacaksın.
konunun özeti bu aslında.

Benim toplayamadığım cümleler toplanmış .

Birde phantom da bakabilirsin tvs , cbf, bakılabilecek motorlar .
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Deri yerine goretex baksan daha iyi sanki? Birde koruma ekipmanlarin yuzunden sana gulenlere sende gul,nekadar salak olduklarina..
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
15
apache rtr 150, cbf150, ybr 125 al ne bileyim. gt170de seni çeken ne oldu, bilmiyoruz ki yorum yapalım. aldıgın motora bi kere koruma demiri taktır kesinlikle.

Şekil Hoşuma Gitti Hocam.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:22 ----------

Benim toplayamadığım cümleler toplanmış .

Birde phantom da bakabilirsin tvs , cbf, bakılabilecek motorlar .

Tvs Veya Cbf Olabilir.Ancak Phantomu Çok Düşündüm Alayım Diye.Çok Kötü Yorumlar Geldi.Bir Çuval Vida İle Dolaşın Alırsanız Diye Tırstım:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

Deri yerine goretex baksan daha iyi sanki? Birde koruma ekipmanlarin yuzunden sana gulenlere sende gul,nekadar salak olduklarina..

Hocam Bende Ona Şaşıyorum İşte.En Mantıklı Cevap Mtden Gelmesi Lazım.Burada Bile Hor Görenler Var.Ondan Sokaktaki Adamın Ne Diyeceği Rahatsız Ediyor.En İyisi ForumuN Geneline Uyarak Alıcam Ekipmanları.Hocam Ayakkabı Sıkıntı Değil Zaten Bot Banada Fazla Geldi Uzn Bot.Gorotexte Alayım İlk Defa Duydum Ama Araştırıyorum Hemen.Hocam Sen Fikrini Söyle Revitin Montonu Ve Pantolonunu Almalımıyım? Senin Fikrine Dayanarak Alıcam.Geneli Al Dedi.Son Birde Senden Fikrini Alayım:)
Edit:Gorotex sadece ayakkabı için değilmiş pantolon vs. varmış.hocam işte bende o tarz pantolonları sevmiyorum.revit gibi hafifte tarzı olsun istiyorum.
Defender-Goretex-Pantolon_46812_1.jpg

Üstte Arkadaşın Resmini Attım Cem Arkadaşın O Tarz İstiyorum.Abartımı kaçarki:(
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Ben ufaktan kıllanmaya başladım, sen "ben motosiklet kullanıyorum, çok coolum" imajı mı çizmeye çalışıon nedir :) öyleyse de keyfin bilir.
Geçen Oğuz söylemişti, "bi ara tulum giyiodum araya kaçıodu, o çizmeler desen kovboy gibi çınk çınk ses çıkarıyo yürürken."

Böyle bişey olduktan sonra neden illaki ben her tarafından koruma fışkıran ve/veya rahatsız kıyafet alıcam die yırtınıosun?
İzliyoruz hep beraber

Hani bunu bırak biz düz kot üstü dizlik yapıyoruz.
http://www.motomaxonlineshop.com/4riders-diz-koruma-pmu1729
http://www.motomaxonlineshop.com/4riders-mafsalli-diz-koruma-pmu2146
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst