Gonderdigim video yu izledin mi? İzlememissin belli. Tech90 kot kevlarli yapiya sahip oyle bisey olmuyo yani.
Sordugun soruya gelince bu da benim riskim, kaza yapsam emin ol kot yirtilcak mi ilk dusuncem olmaz, ben de boyle bi adamim. Kazayi aklima bile getirmiorum ki ayrica, o kadar cok kaza ani kaza ani dedin ki, o zmn komple bel bobrek sirylt korumasi da almalisin. Korumali sort ustune giymelidin pantolonunu da. Uzar gider, en son robocop olur, motir uzerinde hareket edemez kazani da yaparsin..
Bu kadar rahatsizsa nie mi yapiolar, guvenlik icin. Sen rahat et diye deil. Ofiste komple soyuncam diosan tamam ama gezemezsin o cizmeyle çın çın..
Ben cok sikildim teoriye gore konusuyosun. Bi magazaya gidip giyinerek iki turla, sonra yorumlarsin.
Şimdi şu şöyle geyinir bu böyle geyinir, kimse kimseye garışamaz. eyvollamam bo gadar, eyi gunner.