Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Eski Kasa 125 R tipi grenajların bağlantı noktası resimde gördüğüm kadar. yine aynı sekılde eski kasa 125 r kafası gibi sadece geliştirilmiş hali. 125 cc den 300e qeçilir. ama 250 den 300 e geçilmez:) 500 R gelsede baksak.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Honda milleti CBR manyağı yaptı:queen:

CBR125
CBR150
CBR250
CBR300
CBR400
CBR500

Şimdide Ninja 650 ye ayar olsun diye

CBR600R çakabilirmiş, millet kusacak yeter daha çıkarma artık:p
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Şu Honda birde plastik kaplama sevmeyenleri düşünse birazcık ya, harbi yeter artık :mrgreen:

Elin oğluna VTR ler, 250cc Hornet ler... utanmasa CB1100 ün bile 250cc liğini yapacak, bize hala plastiği yaslıyor :mrgreen:

He bizimkilerde az deil, 50cc ouuuuuvvvvv dehşet uçarız hem ledde var 1 kuruşluk 6 adet, offf beee ilkokul defteri etiketide var hemide mavi kırmızı yani yarışabiliriz :queen:

Ya motosiklet gelsin artık normal motosiklet:mrgreen:

Ağaç dendiğinde kimsenin aklına bonzai gelmiyor ki, doğdugumuzdan beri resim defterlerine çizdiğimiz, bildiğimiz buluta benzeyen ağaç geliyor, artık o gelsin işte ya çok mu :mrgreen:
 
Katılım
18 Mar 2006
Mesajlar
13
Merhaba Arkadaşlar
Topic uçmuş çok güzel bilgiler var Ama hepsini okumak mümkün değil
4 senedir Fazer 6 kullanıyorum. Motoru değiştirmeyi düşünüyorum.250r geçmek istiyorum. Fiyat performans görünüş
Şehir içi kullanım rahatlığı 2 dir Motora gidip bakıyorum .Ama bi karar veremedim.
600 lük ten sonra 250r çok küçükmü gelir. Büyük cc den 250r geçen var mı?
Yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
24 Ağu 2013
Mesajlar
124
Ben cok beğendim tasarımı gercekten çok güzel olmus ama arkadaşın dediği gibi bunun bari abs olanını getirseler ve birde sesi nasıl aceba ?? egzoz bizimkilere göre daha büyük ama tabı tork da önemli
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
ben daha önce hep küçük cc kullandım ilk 600 cc kullanmaya başladıktan 800 km sonra arkadaşımın cbr250r na bindim bana çok itici yabancı geldi motora tutunamadım bile ki ben cbr250r 20 bin km sürdüm gerisini sen düşün motorunu satmadıysan 20 yada 30 km bi 250 cc kullan derim.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Guzelmis 300 cc sonraki motorum bu olabilir farları guzel olmus tabi benzin fiyatları aynı devam ederse 50 cc scoter da alabilirim bu gidisle
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Arkadaşlar cbr ına sis farı çakmaklık gibi ilaveler takan arkadaşlar varmı uzun yol yaptığım ve grup sürüşleri yaptığım için ihtyaç duyuyorum fakat herkes enjeksiyon aksamına akü voltajını düşürüp zarar verebilir diyor mesela en azından 1-2 w lık led farlardan alınıp birde çakar modülü yaparak aküden yeni hat çekilerek çakar ve f1 stop olarak kulanılsa genede bir zararı olurmuki???
 
Katılım
17 Eki 2013
Mesajlar
266
cbr300R ın keskin hatlarına jantlar olmamış eski kalmış... Sanırım kasımda Milan fuarında sergilenecekmiş... Kawa yüzünden 250 likler tarih olacak gibi görünüyor.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
ben daha önce hep küçük cc kullandım ilk 600 cc kullanmaya başladıktan 800 km sonra arkadaşımın cbr250r na bindim bana çok itici yabancı geldi motora tutunamadım bile ki ben cbr250r 20 bin km sürdüm gerisini sen düşün motorunu satmadıysan 20 yada 30 km bi 250 cc kullan derim.

Yakıt fiyatlarından aşırı derecede rahatsız olan, şehir içi gezemiyorum pek diyen adam için Fazer 600 den sonra yarı yarıya yakıt ve bakım maliyeti mantık evliliği mahiyetinde olur:)

Ama ninja 650 ile cbr 250 sadece performans olarak düşünülürse 500 beygir ferariden inip 200 beygir golf GTi adama zevk verimi olayı bu, vermez tabi...

72 beygir - 27 beygir torkta da beygirde de 3 katı fark var
66 tork - 23 tork
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
Arkadaşlar cbr ına sis farı çakmaklık gibi ilaveler takan arkadaşlar varmı uzun yol yaptığım ve grup sürüşleri yaptığım için ihtyaç duyuyorum fakat herkes enjeksiyon aksamına akü voltajını düşürüp zarar verebilir diyor mesela en azından 1-2 w lık led farlardan alınıp birde çakar modülü yaparak aküden yeni hat çekilerek çakar ve f1 stop olarak kulanılsa genede bir zararı olurmuki???
ben çok düşündüm böle bişi yapmayı ama sis farı gitmiyo buna takmak istesen bile takacak yer yok
ben arkaya f1 çakar koydum firene baglı yanıp sönüyo

tq0q7.jpg
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
Arkadaşlar cbr ına sis farı çakmaklık gibi ilaveler takan arkadaşlar varmı uzun yol yaptığım ve grup sürüşleri yaptığım için ihtyaç duyuyorum fakat herkes enjeksiyon aksamına akü voltajını düşürüp zarar verebilir diyor mesela en azından 1-2 w lık led farlardan alınıp birde çakar modülü yaparak aküden yeni hat çekilerek çakar ve f1 stop olarak kulanılsa genede bir zararı olurmuki???

ebay'den bir çakmaklık aldım, fotoğrafını hafta içi gönderebilirim. Gidona bağlanma aparatı var ama cbr için biraz zor bu. Akü voltajını falan da düşürmez, yeterki seyir halindeyken kullan.
 
Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Arkadaşlar cbr ına sis farı çakmaklık gibi ilaveler takan arkadaşlar varmı uzun yol yaptığım ve grup sürüşleri yaptığım için ihtyaç duyuyorum fakat herkes enjeksiyon aksamına akü voltajını düşürüp zarar verebilir diyor mesela en azından 1-2 w lık led farlardan alınıp birde çakar modülü yaparak aküden yeni hat çekilerek çakar ve f1 stop olarak kulanılsa genede bir zararı olurmuki???
ben çakmaklık kullanıyorum..su geçirmeyenlerden aldım..direkt aküye bağladım bagaja koydum..2 metrede kablo kullandım, kamp yerinde lazım olur, çadırın içine çekerim diye..motor giderken de gitmezken de kullanıyrom bir sorunla karşılaşmadım..telefon şarj etmek için kullandım hep..
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
ben çakmaklık kullanıyorum..su geçirmeyenlerden aldım..direkt aküye bağladım bagaja koydum..2 metrede kablo kullandım, kamp yerinde lazım olur, çadırın içine çekerim diye..motor giderken de gitmezken de kullanıyrom bir sorunla karşılaşmadım..telefon şarj etmek için kullandım hep..
Peki kaç km dir bu şekilde kullanıyorsunuz??
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
o çakmaklığa cep şarjı haricinde bişi takmazsan hiç bir zararı olmaz
aydınlatma lambası takarsan özellikle motor çalışmazken akü biter
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
o çakmaklığa cep şarjı haricinde bişi takmazsan hiç bir zararı olmaz
aydınlatma lambası takarsan özellikle motor çalışmazken akü biter

yok çakmaklığı sedece tel şarj etmek için ki onun acelesi yok , aydınlatmak için kullanacağım lamba takmıcam zaten cbr ın böyle birşeye hiç ihtiyacı yok aydınlatması süper ,sadece çakar amaçlı led kullanıcam bunuda grup sürüşlerinde diğer araçları uyarırken dikkat çekmek için kullanıcam ve tabiki görüntüsü hoşuma gittiği için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst