- Katılım
- 30 Ağu 2013
- Mesajlar
- 25
- Konu Yazar
- #1
Tam motosikletimi almama az kalmışken bir şey bilmediği halde gelip önünde bir sınav var kaza yaparsın sakatlanırsın sınavdan sonra al diyor adamın biri gelip. Ailemin kafasını karıştırıyor tabi ki bu durum. Yok sürücü kursunda hocaymış a2 ehliyeti varmış ama motosiklet şeytan işiymiş binmiyormuş. Nedir hocam bu ya? Kullanmadığın bir şey hakkında nasıl yorum yaparsın? İnsanlar motosikletlere böyle bakmayı bırakmalı artık.
r: