İnsanı motosikletten soğutan insanlar

Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
25
Tam motosikletimi almama az kalmışken bir şey bilmediği halde gelip önünde bir sınav var kaza yaparsın sakatlanırsın sınavdan sonra al diyor adamın biri gelip. Ailemin kafasını karıştırıyor tabi ki bu durum. Yok sürücü kursunda hocaymış a2 ehliyeti varmış ama motosiklet şeytan işiymiş binmiyormuş. Nedir hocam bu ya? Kullanmadığın bir şey hakkında nasıl yorum yaparsın? İnsanlar motosikletlere böyle bakmayı bırakmalı artık. :pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
181
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben babamı aylık 100 tl taksiti var 60 ı geçmiyo diye kandırıp aldırdım parasını ben ödedim o ayrı ama ikna etmek için tatlı yalanlar soyleyebilirsin. Aynaları sökmicegime söz vermiştim .d aldgm gün aynaları söküp egsozu sprlle kestim oda ayrı bir mesele ;)
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
adam doğru söylemiş :) yalansa yalan de bunlar olabilecek şeyler ama biz korumamızı alalım taktiri allaha bırakalım:)
 

ahe

Katılım
16 Eyl 2013
Mesajlar
990
30la gidilcek yolda 300le gidersen ölürsün yani.
 
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
25
Hayır tabi ki kaza olayı olabilir. Kazalar da oluyor ama ne kadar erken başlarsan o kadar çok deneyim kazanırsın daha iyi olur diye düşünüyorum
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
30la gidilcek yolda 300le gidersen ölürsün yani.

ölecek adam 30 kmlede ölüyor...o yüzden her zaman tam koruma...

gri duygular...sende önce korumalarını tamamla sonra motoru iste ondan sonra ailen bak çocuk akıllı mantıklı sürücü derler...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Tam motosikletimi almama az kalmışken bir şey bilmediği halde gelip önünde bir sınav var kaza yaparsın sakatlanırsın sınavdan sonra al diyor adamın biri gelip. Ailemin kafasını karıştırıyor tabi ki bu durum. Yok sürücü kursunda hocaymış a2 ehliyeti varmış ama motosiklet şeytan işiymiş binmiyormuş. Nedir hocam bu ya? Kullanmadığın bir şey hakkında nasıl yorum yaparsın? İnsanlar motosikletlere böyle bakmayı bırakmalı artık. :pr:

1- sınav demişsin, muhtemelen öss, evet motorla gezmenin vakti değil, ailen sana yıllarca yatırım yapmış okutmuş, son sene sınava gelip çatmış, sen motora binip gezeyim diyorsun, dur bakalım, öss de bakalım neresi çıkacak, hangi şehre gidicen, motor ne olacak, en önemlisi sen neden bu seneyi çalışarak geçirmiyorsun, ne gerek var motorla gezmeye, hayatına bu seneki sınav yön verecek, a okuluna gidecekken b okuluna ya da hiçbirine gitme ihitmalin olacak.

2- sen sınavı önce öss yi kazan, sonra al a2 ehliyetini, sonra motor alırsın, belki de kazandığın şehirde motor uygun olmayacak, kimbilir, hem doğru dürüst bir sürücü kursunda farklı türde motorlar sürüp tarzını da bulabilirsin, cbr 125 demişsin, belki gözüne bisiklet gibi ince görünecek, ya da eğilip sürmenin sana uygun olmadığını fark edeceksin, arkaya topcase düşüneceksin, bir bakmışsın naked beğenir olmuşsun...
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
89
ölecek adam 30 kmlede ölüyor...o yüzden her zaman tam koruma...

gri duygular...sende önce korumalarını tamamla sonra motoru iste ondan sonra ailen bak çocuk akıllı mantıklı sürücü derler...

Benim düşüncem ölümlü kazalarda korumalar bir işe yaramaz. (Kask hariç)
Korumalar sadece hafif kazalarda yaralanmamızı önler . Yani koruma yaralamalardan korur ölümden korumaz bence :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------

1- sınav demişsin, muhtemelen öss, evet motorla gezmenin vakti değil, ailen sana yıllarca yatırım yapmış okutmuş, son sene sınava gelip çatmış, sen motora binip gezeyim diyorsun, dur bakalım, öss de bakalım neresi çıkacak, hangi şehre gidicen, motor ne olacak, en önemlisi sen neden bu seneyi çalışarak geçirmiyorsun, ne gerek var motorla gezmeye, hayatına bu seneki sınav yön verecek, a okuluna gidecekken b okuluna ya da hiçbirine gitme ihitmalin olacak.

2- sen sınavı önce öss yi kazan, sonra al a2 ehliyetini, sonra motor alırsın, belki de kazandığın şehirde motor uygun olmayacak, kimbilir, hem doğru dürüst bir sürücü kursunda farklı türde motorlar sürüp tarzını da bulabilirsin, cbr 125 demişsin, belki gözüne bisiklet gibi ince görünecek, ya da eğilip sürmenin sana uygun olmadığını fark edeceksin, arkaya topcase düşüneceksin, bir bakmışsın naked beğenir olmuşsun...

Sürekli insanlara bekle diyerek elinize ne geçiyo anlamıyorum . Hayat kısa sınav bitse üni başlıcak o bitse iş başlıcak bide bakıcam 30 yasında göbekli bi adam olmuşsun.
Hayat beklemeye gelmez. Anın tadını çıkarın ..
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
evet "motosiklet çok tehlikeli yeaa" diyenler bunların başında gelir. hayır sanki ben bilmiyorum tehlikeli olduğunu, malım ya motosikleti dünyanın en güvenli aracı zannediyorum. direk söylenen bu "motosiklet çok tehlikeli yeaa". ben de yeni başlayanlardanım, neyse aldım motoru öğrenmeye çalışıyorum, üçüncü, beşinci bininişimde filan düştüm. hastane, dikiş, acı, sıkıntı filan 15 gün geçirdim. ama zaten bu işin doğasında var, acemisin illa ki düşeceksin kalkcaksın vs.

ama

senin durumun biraz farklı ve sınav konusunda ki bu bahsedilen üniversite sınavı filansa eğer kesinlikle haklılar. ne güzel işte ailen sana motor alma izni de vermiş, ben onları ikna edene kadar senelerce (abartmıyorum) uğraştım. sen aileni dinle sınava odaklan, motosikleti de kendine sınav hediyesi olara düşün sonra al. hayatını etkileyecek bir sınavı motor yüzünden kaybetme. motosikleti her zaman alırsın.

Tam motosikletimi almama az kalmışken bir şey bilmediği halde gelip önünde bir sınav var kaza yaparsın sakatlanırsın sınavdan sonra al diyor adamın biri gelip. Ailemin kafasını karıştırıyor tabi ki bu durum. Yok sürücü kursunda hocaymış a2 ehliyeti varmış ama motosiklet şeytan işiymiş binmiyormuş. Nedir hocam bu ya? Kullanmadığın bir şey hakkında nasıl yorum yaparsın? İnsanlar motosikletlere böyle bakmayı bırakmalı artık. :pr:
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
240
Bende lise son sınıf öğrencisiyim. Yani sınava hazırlanıyorum. Yazın 3 ay çalışıp motorumu ve korumalarımı aldım ve dershanemin ücretinin bir bölümünü verdim. Şuan sınava çalışıyorum motorun ders çalışmaya hiçbir engeli yok. Ailemde yavaş yavaş alışıyor. Hafta içi õnemli bir işim olmadıkça binmiyorum. Hafta sonu dershaneye filan gidiyorum. MOTORUN DERS ÇALIŞMAMA engeli yok.
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
Allah göstermesin ama ufak bi kaza vs. olsa?

psikolojik olarak zaten yıpranacaksın ve odağını kaybedeceksin.
evet ders çalışmaya engel değil belki ama her an olabilir.


Bende lise son sınıf öğrencisiyim. Yani sınava hazırlanıyorum. Yazın 3 ay çalışıp motorumu ve korumalarımı aldım ve dershanemin ücretinin bir bölümünü verdim. Şuan sınava çalışıyorum motorun ders çalışmaya hiçbir engeli yok. Ailemde yavaş yavaş alışıyor. Hafta içi õnemli bir işim olmadıkça binmiyorum. Hafta sonu dershaneye filan gidiyorum. MOTORUN DERS ÇALIŞMAMA engeli yok.
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
sanırım öss ye hazırlanıyorsun, zaten sezon geçti, kendini derslerine ver, öss yi kazan, seneye sınavı kazanmanın şerefine çekersin bir motosiklet altına daha keyifli kullanırsın ;)
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Sürekli insanlara bekle diyerek elinize ne geçiyo anlamıyorum . Hayat kısa sınav bitse üni başlıcak o bitse iş başlıcak bide bakıcam 30 yasında göbekli bi adam olmuşsun.
Hayat beklemeye gelmez. Anın tadını çıkarın ..

17 yaşındaki bir çocuk bekleyecek ... kim beklemesin? aileniz çok zenginse hiçbir şey için beklemeyin, elinizden geleni ardınıza koymayın, hayatı dolu dolu yaşayın, ciddiyim, kimse size okumamış kütük demez, herkes paranızdan faydalanmak için size gerçek yüzünü göstermez, para varsa sahte bir mutluluğunuz olur, herşey çok güzel olur :)

eğer ki aileniz zengin değilse geleceğinizi düşünmek zorundasınız, bir şey olmak için ya okul okuyacaksınız ya da bir ustanın yanında çırak olacaksınız, diğer ihtimalleri düşünmeyin, zayıf ihtimaller ile kendinizi kandırmayın, ailenizi üzmeyin ...

ben 38 yaşındayım, her gün 8 adet NİZAMİ olarak barfiks yapıyorum, askerde 10 yapardım, birkaç ay sonra yine yaparım, bench pres de kendi kilom kadarını kaldırıyorum, benim yumruğum normal birininkinden farklı, 30 yaş ne ki, kendinize bakarsanız hayat boyu dinç kalırsınız yeter ki kayıtlarınız olsun, ben eskiden şu kadar koşardım, şu kadar kilo kaldırırdım vs diyip hedefleriniz olsun, tamam göbek zamanla oluyor ama sporcu bir yapınız varsa toparlıyorsunuz, iş güç yoğunluk olsa da yine eski alışkanlıklara geri dönüş imkansız değil ...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
bak kardeşim sana şöyle örnek vereyim ben üniversite ikinci sınıftayken herkes amerikan futbol oynamama karşı çıkıyordu kollu kırarsın bacağını kırarsın diyolardı.. Sınavlarda naapcan diye konuşuyorlardı. dinlemedim tabi delikanlıyım ya antremanda omuz bağları zedelendi sağ kolumu kullanamadım 4 ay.. İkinci doneme denk geliodu okulu 1 sene uzattım.. Var kendin düşün..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Bende lise son sınıf öğrencisiyim. Yani sınava hazırlanıyorum. Yazın 3 ay çalışıp motorumu ve korumalarımı aldım ve dershanemin ücretinin bir bölümünü verdim. Şuan sınava çalışıyorum motorun ders çalışmaya hiçbir engeli yok. Ailemde yavaş yavaş alışıyor. Hafta içi õnemli bir işim olmadıkça binmiyorum. Hafta sonu dershaneye filan gidiyorum. MOTORUN DERS ÇALIŞMAMA engeli yok.

kaza kısmında geçen gün konum vardı, durup dururken geri geri araba bana çarptı, o kadar korna vs, içinden çıkan genç arkasına aceleden bakmamış, çarpacağını hissetmesem (yavaşlamadı, hızlandı) motoru kenara almasam direk altına alıyordu, park halindeki araçla geri geri giden araç arasında kaldım, öküz hala geri gidiyordu ... istanbulda motor kolay değil, ilk defa sürüyorsun, önünde öss var, bana göre yanlış zamanlama, sen dikkatli olsan da burada öküz çok, biri gelip seni buluyor, sen o aracın altında kalsan 2 ay okula gidemesen zaten öss senin için hayal olur, farkında değilmisin? ben bu lafı üniversitede çalışan bir öğretim üyesi olarak yazıyorsam dikkate alman gerekiyor ...
 
Katılım
18 Eki 2010
Mesajlar
514
Ben babamı aylık 100 tl taksiti var 60 ı geçmiyo diye kandırıp aldırdım parasını ben ödedim o ayrı ama ikna etmek için tatlı yalanlar soyleyebilirsin. Aynaları sökmicegime söz vermiştim .d aldgm gün aynaları söküp egsozu sprlle kestim oda ayrı bir mesele ;)

Başlıkla çok uyumlu bir tane daha
 
Katılım
10 Eyl 2013
Mesajlar
701
Benım aılemde bıraz sıcak bakmıyo. A2 alıcam dedıgımde neden dedıklerınde anladılar motor alacagımı :) Kafama koyduysam yaparım onlarda bılıyor halen daha sıcak değiller. Haberlerde motor kazası gordukce benı cagırıyorlar :queen: ben kafama koydukdan sonrası hikaye . Kışın motor fıyatları cok düşer pazarlık payı çok artar . Onunde kı sınavı dert etme zaten alacaksan sınavdan sonra mevsim baslıcak ygs-lys ki lys ise abovv tam haziran cıvıl cıvıl motor kaynıcak etraf. Zaten sımdı alcaksanda kullanamazsan onumuz yağmur kar kış . sınavlarından sonra kullanırsın ama Ekıpman ve ehlıyetsız kullanma .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst