Herkese hayırlı bayramlar.
Öncelikle motor ders çalışmama engel değil yalanını geçelim.
Evet yalandır.
Motor ders çalışmana engeldir.
Hatta 1 numaralı engel.
Sebebi aklından hep şu geçecek.
Ulan dur ben bugün 2 saat bineyim 2 saat sonra eve gelirim ders çalışırım.
Yalan sen 2 saat diye çıkacaksın burası doğru ama arkadaş ortamı zart zurt derken 4 saat 5 saat olacak.
Bak ben 2 sene kaybettim üniversiteye girerken.
Benim eşşekliğimde mevcut bazı ailevi sorunlarımda var.
2 sene sonra üniversiteye ayak bastım.
21 yaşındayım.
Motorunu arkadaşların dediği gibi yaza sınav hediyesi olarak çekersin.
Sana hiçbir sorunda olmaz o zaman.
Eğer ben şimdi istiyorum diye tutturursan ve aldırırsan sana söyleyeceğim tek birşey var.
O sınava girip atıyorum 1 Hacettepe Boğaziçi mi kazanacaktın.
Motor olduğu için bu üniversitelerin hiç birini kazanamayacaksın.
Gidicen insanların unuttuğu bir ile veya ilçeye orda okumaya çalışacan.
Hatta kazanamama gibi bir durumda mevcut.
Ben 2 sene geciktiğim için devlet amcalar beni kendi üniversitelerine almıyorlar.
Mecburen gidip %50 burslu özel okuyorum.
Kendine sadece yazık edersin.
Ben yazıyorum buradakiler yazacak.
Tecrübe konuşacak ama sen daha 17 yaşında olduğundan dolayı olayın iç yüzünü kavrayamayacaksın.
Kendini bir tarafa atamazsan bertaraf olursun.
Kendine dikkat et.
Motor işini yaza bırak.
Hem sezon açılırken almış olursun mis gibi yazın aslanlar gibi binersin.
Şimdi kış geldi.
Zaten çok süremezsin.
Motoru bekleterekte yıpratmamış olursun.
Şeytan işi diyenler he tamam de geç.
Ama motor işini en azından Mayıs'ın sonuna kadar ertele.
Kendine yazık edersin başka da birşey olmaz.
Benden uyarması.
Öncelikle motor ders çalışmama engel değil yalanını geçelim.
Evet yalandır.
Motor ders çalışmana engeldir.
Hatta 1 numaralı engel.
Sebebi aklından hep şu geçecek.
Ulan dur ben bugün 2 saat bineyim 2 saat sonra eve gelirim ders çalışırım.
Yalan sen 2 saat diye çıkacaksın burası doğru ama arkadaş ortamı zart zurt derken 4 saat 5 saat olacak.
Bak ben 2 sene kaybettim üniversiteye girerken.
Benim eşşekliğimde mevcut bazı ailevi sorunlarımda var.
2 sene sonra üniversiteye ayak bastım.
21 yaşındayım.
Motorunu arkadaşların dediği gibi yaza sınav hediyesi olarak çekersin.
Sana hiçbir sorunda olmaz o zaman.
Eğer ben şimdi istiyorum diye tutturursan ve aldırırsan sana söyleyeceğim tek birşey var.
O sınava girip atıyorum 1 Hacettepe Boğaziçi mi kazanacaktın.
Motor olduğu için bu üniversitelerin hiç birini kazanamayacaksın.
Gidicen insanların unuttuğu bir ile veya ilçeye orda okumaya çalışacan.
Hatta kazanamama gibi bir durumda mevcut.
Ben 2 sene geciktiğim için devlet amcalar beni kendi üniversitelerine almıyorlar.
Mecburen gidip %50 burslu özel okuyorum.
Kendine sadece yazık edersin.
Ben yazıyorum buradakiler yazacak.
Tecrübe konuşacak ama sen daha 17 yaşında olduğundan dolayı olayın iç yüzünü kavrayamayacaksın.
Kendini bir tarafa atamazsan bertaraf olursun.
Kendine dikkat et.
Motor işini yaza bırak.
Hem sezon açılırken almış olursun mis gibi yazın aslanlar gibi binersin.
Şimdi kış geldi.
Zaten çok süremezsin.
Motoru bekleterekte yıpratmamış olursun.
Şeytan işi diyenler he tamam de geç.
Ama motor işini en azından Mayıs'ın sonuna kadar ertele.
Kendine yazık edersin başka da birşey olmaz.
Benden uyarması.