Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
s.a. arkadaşlar nasılsınız görüşmeyeli bende dayanamadım yine bir wolf aldım ama bu sefer salcanonun abisi olan wolften aldım sym 250ni almış bulunmaktayım bugün itibari ile 2013 model 5700 km de idi ama şuan 5850 oldu :)


Fatih hayırlı olsun makinenin kralını almışsın :cat: hade gene iyisin :wiinkk: darısı başımıza Allah bizede nasip etsin :cat: en başta bana inş. :thumleft:
 
Katılım
17 Ağu 2013
Mesajlar
89
selamın aleykum herkese iyi akşamlar benım bi sorunum var benım wolf sabah çalıştırmakta baya zorlanıyorum ilk başta çalışıyor sıkıntısız ama 3 saniye sonra tık diye gidiyor gene çalıştırmaya başladıgımdaysa çalışmıyor sankı motor boguluyor anca vurdurursam çalışıyor yada ilk çalıştırdıgımda gaza biraz basarsam çalışıyor yani 4000 rmp devir gösterirsem yaklaşık 30 sanıye kadar normale dönüyor acaba neden ? böle yapıyor bi ilgilenirsenız sevınırım bu sorun akşamlarıda yapıyor yani motor şöle diyim sogukken bunu yapıyor ısınınca canavar :cat: gibi motoruma benzini SHEL den alıyorum sürekli sizce sorun nedir ?:pr:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
murat48/30
tahsins
egelim43
bykemik
abilerim arkadaşlar hepinize teşekkür ederim Allah daha iyilerini sizlere nasip etsin inş.
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
selamın aleykum herkese iyi akşamlar benım bi sorunum var benım wolf sabah çalıştırmakta baya zorlanıyorum ilk başta çalışıyor sıkıntısız ama 3 saniye sonra tık diye gidiyor gene çalıştırmaya başladıgımdaysa çalışmıyor sankı motor boguluyor anca vurdurursam çalışıyor yada ilk çalıştırdıgımda gaza biraz basarsam çalışıyor yani 4000 rmp devir gösterirsem yaklaşık 30 sanıye kadar normale dönüyor acaba neden ? böle yapıyor bi ilgilenirsenız sevınırım bu sorun akşamlarıda yapıyor yani motor şöle diyim sogukken bunu yapıyor ısınınca canavar :cat: gibi motoruma benzini SHEL den alıyorum sürekli sizce sorun nedir ?:pr:
Rölanti ayarını biraz yükseltin
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
EGELİM ŞİŞKO AMET nerdesin hani eylül ün 18 in de gelecektin emanetleri hazırladım sen gelmeyince de başka birine ikram ettim :pl:
şansını kaybettin haberin olsun:wiinkk:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
S.A Millet. Fatih hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız geziler...Murat ve Adem sizin karbüratör iğne ayarı,iğnedeki segman aşağıdan yukarı kaçıncı çentikte acil...
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
s.a. arkadaşlar nasılsınız görüşmeyeli bende dayanamadım yine bir wolf aldım ama bu sefer salcanonun abisi olan wolften aldım sym 250ni almış bulunmaktayım bugün itibari ile 2013 model 5700 km de idi ama şuan 5850 oldu :)

Fatihcim hayırlı uğurlu olsun yeni makinan , kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer: Yalnız foto isteruk :sunny::cherry:
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
A.s Adil Abi ben daha hiç açmadığımdan bilmiyorum, fakat soğukta rolanti yüksek olsa bile ilk başta gaz yemiyor, sanırım en kısıkta.Celal abi nerelerdesin nasılsın? :)
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
2,014
Fatih kardeş hayırlı uğurlu olsun... Motosikletinin fotoğraflarını, ve + , - lerini burada paylaşırsın umarım...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
S.A Millet. Fatih hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız geziler...Murat ve Adem sizin karbüratör iğne ayarı,iğnedeki segman aşağıdan yukarı kaçıncı çentikte acil...

adil abi benim karburatör orjinal wolf karburatörü değil. Ybr karburatörü var üstünde. Çakma mukuni.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
Fatihbhayirli olsun gule gule kullan baba wolfu

sağol kardeş

S.A Millet. Fatih hayırlı uğurlu olsun,kazasız belasız geziler...Murat ve Adem sizin karbüratör iğne ayarı,iğnedeki segman aşağıdan yukarı kaçıncı çentikte acil...

sağol adil abi teşekkürler

Fatihcim hayırlı uğurlu olsun yeni makinan , kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer: Yalnız foto isteruk :sunny::cherry:

celal abi sen buralara girermiydin :p teşekkür ederim abi fotoğrafları inş. hafta sonu gelecek şu aralşar işten dılayı pekde binemiyorum zaten

Fatih kardeş hayırlı uğurlu olsun... Motosikletinin fotoğraflarını, ve + , - lerini burada paylaşırsın umarım...

salih kardeş sağol ilk izlenimlerim motoru atik ama az kıbraşıyor yani titriyor ama sıkıntı yok daha yeniyiz motoruda dah asüremiyoruz ki bir uzun yol yapalım bakalım o zaman nasıl olduğu belli olur motorun :)
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Celal abi nerelerdesin nasılsın? :)

Muratcım çalışıyoruz :pale: Ve izinlerimde hep hafta içine denk geliyor :sunny: Geçen gün MT ' den Desvandi nickli arkadaşla 70 km ' lik güzel ,kısa bir Bafa gölü gezisi yaptık. Keşke sende Ademde olsaydınız .

İnş. en yakın zamanda beraber yol almak ümidiye , Kazasız belasız km' ler dilerim
:rendeer:
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
kuba strike 150 hakkında bilgisi olan varmı salcano wolf ile kıyaslandığında artıları ve eksilerini bilen varmı *
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
celal arkadaşım inşallah tekrar gezeriz.
Ramazan06 ocakta yeni modeller gelecek, ocağa kadar beklemeni öneririm. Bitane önereyim mesela. 150 cc istiyosan hero honda hunk modelini öneririm. 14 kusur hp :cat:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
karburatörù değiştirip satacam. Yeni modelleri bekliyorum. Aklımda bajaj 200 ns, hero honda karizma, 2 ci el cbr 250 fikirleri dônüpduruyor. Para biriktiriyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst