Salcano Salcano Wolf125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
benimki 2009 model. Benimkinde yok.

İzzet ben merak ettim valla. En son konu acmıştı arka lastik hakkında. Ondan sonra kayboldu gitti. İnşallah iyidir.
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
vites göstergesi yoksa honda 125 ace almak daha mantıklı hiç olmassa koaly satılır bu aralarda kampanyası var zarar ettirmez
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
vites göstergesi yoksa honda 125 ace almak daha mantıklı hiç olmassa koaly satılır bu aralarda kampanyası var zarar ettirmez

Vites göstergesi sizler için bu derece hayati bir önemmi taşıyor hayret :sunny: Ace almaktansa Mondial cub almak daha mantıklı hiç olmazsa daha az para bağlanır daha az para isteneceği için Ace den daha kolay satılır :wiinkk:

Bu gün havayı güneşli gördüm çıkardım Salcoyu çarşı pazar bi dolaştım geldim yarı yoldan döndüm yazlık montu çıkarıp kışlığımı giydim balaklavamı da taktım yazlık ekipmanlarla binme zamanı geçmiş artık arkadaş :farao:

Şu an hava durumu : 4 derece :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
hee bende bugün sabah 8 de sınava girdim kurs sadece dizlik kask bide arkasında sürücü adayı yazan yelek verdi elim dondu sertifkayı aldm gün emniyete ordan motorcuya sipariş vermeye..
 
Katılım
7 Tem 2013
Mesajlar
166
wolf fiyatında daha kalıplı daha yüksek cc'li bi motor varmı ki ? tırsıyodum büyük motordan ehliyet sınavında anladımki motorun büyüklüğü küçüklüğü farketmio 150'lilik mondialle girdim 80 den yukarı çıkamadım... wolfte son hız ney ?
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
s.a. arkadaşlar nasılsınız görüşmeyeli bende dayanamadım yine bir wolf aldım ama bu sefer salcanonun abisi olan wolften aldım sym 250ni almış bulunmaktayım bugün itibari ile 2013 model 5700 km de idi ama şuan 5850 oldu :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
s.a. arkadaşlar nasılsınız görüşmeyeli bende dayanamadım yine bir wolf aldım ama bu sefer salcanonun abisi olan wolften aldım sym 250ni almış bulunmaktayım bugün itibari ile 2013 model 5700 km de idi ama şuan 5850 oldu :)

hayırlısı olsun fatih. :rendeer: Allah kaza bela vermesin. Bende bi ara niyetlendim bu motora ama beni çoğunuz bilir. Ben gezilere genelde hanımla çıkarım. Artçı selesi küçük ve dar bu wolfun. Onun için vazgeçtim. İnazumaya niyetlendim, oda bütçe yetmedi. Şuan sıfır olarak ocak ayında gelecek modelleri bekliyorum. Fiyatları belli olduktan sonra değerlendirme yapıp bajaj pulsar 200, hero honda karizma, bunlar sıfır km olarak, yada 2 ci el cbr 250 düşünüyorum. Hayırlısı.
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
182
merhaba ıyı aksamlar su sıralar motor arıyorum ve cok kararsızım en son kararım drıft tı ancak bı suredır wolf adını duymama ragmen bakmamıstım ama ılgı duymaya basladım wolf drıft e gore nasıldır acaba sorunsuz gordugum kadarıyla ybr motoru kullanıyomus dıye okudum yakıtı nasıldır uzun yollarda yorar mı ve yakıt tuketımı nasıldır acaba
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
hayırlısı olsun fatih. :rendeer: Allah kaza bela vermesin. Bende bi ara niyetlendim bu motora ama beni çoğunuz bilir. Ben gezilere genelde hanımla çıkarım. Artçı selesi küçük ve dar bu wolfun. Onun için vazgeçtim. İnazumaya niyetlendim, oda bütçe yetmedi. Şuan sıfır olarak ocak ayında gelecek modelleri bekliyorum. Fiyatları belli olduktan sonra değerlendirme yapıp bajaj pulsar 200, hero honda karizma, bunlar sıfır km olarak, yada 2 ci el cbr 250 düşünüyorum. Hayırlısı.

sağol adem abi allah seninde gönlüne göre versin bence sen inazuma bak yengeyle bineceksen tabi 250 cc alacaksan ama oda 10 dan aşağıya bulman zor yada temiz ybr 250 almaya bak düşük km de hesaplı
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
182
abı bajaj ve herolar ocakta mı gelıyormus bana fuardan sonra satıs yaparlar dedıler fuarda martta ben bekleyemem dıye wolf a yoneldım az once bı soru sordum bılgı almak ıcın beklıyorum buyuklerımden.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
merhaba ıyı aksamlar su sıralar motor arıyorum ve cok kararsızım en son kararım drıft tı ancak bı suredır wolf adını duymama ragmen bakmamıstım ama ılgı duymaya basladım wolf drıft e gore nasıldır acaba sorunsuz gordugum kadarıyla ybr motoru kullanıyomus dıye okudum yakıtı nasıldır uzun yollarda yorar mı ve yakıt tuketımı nasıldır acaba

100 km de 2.5-2.9 arası yakar. 125 cc de ybr den bile konforludur. Kronik sorun pek yok ama sıfır alırsan lastikleri ve fren balatalarını yumuşak kaliteli balatalarla değiştirmeni öneririm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

sağol adem abi allah seninde gönlüne göre versin bence sen inazuma bak yengeyle bineceksen tabi 250 cc alacaksan ama oda 10 dan aşağıya bulman zor yada temiz ybr 250 almaya bak düşük km de hesaplı

hero honda çok sağlam bi motor. Değerlendirecez bakalım. Hayırlısı.
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
5,384
100 km de 2.5-2.9 arası yakar. 125 cc de ybr den bile konforludur. Kronik sorun pek yok ama sıfır alırsan lastikleri ve fren balatalarını yumuşak kaliteli balatalarla değiştirmeni öneririm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------



hero honda çok sağlam bi motor. Değerlendirecez bakalım. Hayırlısı.

anladım abi inş. dedikleri gibi 5-6 bilemedin en fazla 7 gibi gelirde herkes alır ve piyasada bir canlılık olur değişik motorların girmesi demek motor fiyatlarında değişmesi demektir
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Fatih hayırlı uğurlu olsun, yorumlarını ve fotoğrafları bekliyoruz.Ben de 492 de yedeğe düştüm Adem Abi ile gezdiğimizde aldığım benzin ile.Sabahları jigle açmaya başladım ölçümlere ara veriyorum :) Akşam izlememiştim bir izleyeyim dite The İmam filmini izledim, motoru gördükçe gaza gelip gece 1 de dolaşmaya çıktım :mrgreen: Kullanmayan arkadaşlara diz örtüsü öneririm.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
burlardayım arkadaşlar. internet yok evde. anca beleş biryerlerden girebilirem bakıyorum foruma.

vites göstergesi hepsindede var arkadaşlar. kafanız rahat olsun. bendeki 2012. aldığımdan beri çalışıyor. bazen işe yarıyorda. geçen bir arkadaş binmişti benim motora. sonra ben bindim. bide baktım motor gitmiyor. göstergeye baktımki adam 5. viteste bırakmış motoru :)
gösterge işe yarayabiliyor bazen. hele acemiyken çok işe yarar söyliyeyim. ama bir yerden sonra bakmıyorsunuz.

@fatih hayırlısı olsun. güzel makina sym. nazar deymesin

@murat ben halen jiklesiz çalıştırıyorum. soğuklarda bile istemedi jikle. maşallah motor aksamından çok memnunum wolfun.

km 17.000 e dayandı. halen en ucuz 10-40 araba yağı koyuyorum motora. ve 1500km de değiştiriyorum. yağ eksiltme ve debriyajda sorun yok. bilakis daha memnun kara kaçan araba yağından.

kalkışlarda ve vites atışlarda ön dişlinin ordan trak diye bir ses geliyor. ustanın demesi birşeyler dağılmış o kısımda. söküp bakacağız bugün yarın. bidaha 3 kişi binmeyeceğim motora. dayanamıyor sanırım.

böyle.

sizler ne yapıyorsunuz bakalım ?
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
1,493
Abi benimki jigle isteme sebebi kısık memesi ısınana kadar hemen akıtmıyor :) Ben 17600 e dayandım Tahsin abi senden çok servis atıyorum demekki :queen:
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
karburatöre son bi ayar çektim. Tam 3 defa söküp taktım. Bu sefer oldu oldu, olmadı karburatör alıyorum hemen.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst