hayırlı olsun kardeşim.çok sevindim..son durumda kaç liraya mal oldu
Hondanın değişmesi gereken parçalar arasında olan ve benım değiştirmediğim parçalar bunlar:
Jantımda Sorun yoktu Değiştirmedim = 1200 TL
Depomda az bi ezik vardı onuda değiştirmedim = 1066 tl
Ön fren merkezimde sorun yoktu onuda değiştirmedim = 671 tl mi neydi
ön farımda az çizik vardı onuda dğeiştirmedi ? 240 tl mi neydi.
Bunları değiştirmedim cnkü en ufak çizikte yenılıyoruz mantığı var adamlarda.
Amartösörler değişti: 1100 tl
ön disk değişti : 200 tl
diğer tüm grenajlar ön kafadaki hepsi arkadaki grenajlar ile birlikte toplam 2138,74 TL ÖDEME yaptım motora.
siğortadan ne kadar alacağım belli değil eksper onu benım hesaba yatırcak.