Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
hayırlı olsun kardeşim.çok sevindim..son durumda kaç liraya mal oldu

Hondanın değişmesi gereken parçalar arasında olan ve benım değiştirmediğim parçalar bunlar:
Jantımda Sorun yoktu Değiştirmedim = 1200 TL
Depomda az bi ezik vardı onuda değiştirmedim = 1066 tl
Ön fren merkezimde sorun yoktu onuda değiştirmedim = 671 tl mi neydi
ön farımda az çizik vardı onuda dğeiştirmedi ? 240 tl mi neydi.

Bunları değiştirmedim cnkü en ufak çizikte yenılıyoruz mantığı var adamlarda.

Amartösörler değişti: 1100 tl
ön disk değişti : 200 tl
diğer tüm grenajlar ön kafadaki hepsi arkadaki grenajlar ile birlikte toplam 2138,74 TL ÖDEME yaptım motora.

siğortadan ne kadar alacağım belli değil eksper onu benım hesaba yatırcak.
 
Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
112
winter is coming, biraz nostalji biraz da rengimizi belli edelim tatlı su motorcularına karşı :D

 
Katılım
24 Ağu 2013
Mesajlar
124
merhaba arkadaslar motora kasko yaptıran arkadaslar varmo maliyeti ne oluyo paylaşırmısınız cok teşekkür ederim
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
65
öncelikle geçmiş olsun.. size bi fiyat cıkartayım.
sag sol grenaj 156 şardan 320 lira
far grenajı 70 lira
büyük ihtimalle far yan grenajıda kırılmıştır oda 70 lira civarı.
farı tutan demir var önde oda egilmiştir 60 ile 100 tl arası degişiyo..
sana yaklaşık 500-550 lira gibi bi masrAF ÇIKARIR.
EGER farı tutaN DİLLER tam yerinden kpmamışsa japonla yapıştırabilirsin..hatta diller elinde ise o şekilde yapıştıra bilirsin
illa farı degişecem diosan oda 300 tl ye yakın

Grenajların fiyatını hangi bayiden aldın Ümit? Bana Kartal Konşuk Motorda 116 lira dediler.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
114
http://www.motomaxonlineshop.com/master-lock-xenoy-alisimli-celik-zincir-ve-entegre-kilit-pmu2466

üsteki linki olan zincir kilit ten 2 adet almıştım. birini kullanmıyorum ihtiyacı olana 100 tl ye satabilirim. 12,5mm baklava dilim güçlendirilmiş çelik, 2 mt uzunluğunda, bez kumaş kaplı.
05327361763 arayabilir yada özelden msj atabilirsiniz
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
2013 model kullanan arkadaşlar acaba soğutma suyuna baktırdılarmı antifreze mi var yoksa su mu koymuşlar
servise sordum antifreze var dediler ama pek inanmıyorum bunlara
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Kılavuz motosiklet ile gelen soğutma sıvısının 3 yıl kullanılabileceğini söylüyor. Yani boşalt tekrar doldur yapmaya gerek yok ama servise girdiğinizde eksilmiş ise ekletilebilir :)
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Arkadaşlar cbr 250r için internet üzerinden yedek parca fiyatlarni ogrenecegimiz bir site var mi bildiğiniz?
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Benım motorum Kazadan sonra servisin verdiği fiyatlar ( 4 servisede sordum kurusu kurusuna aynı fiyat verdiler)

 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
86
mali_181(Mehmet Ali) merhaba. Nazilli'de yetkili Honda Motor servisi var mı acaba? yoksa Kuşadası MNR'ye mi gitmemiz gerekiyor. motoru 12bin bakıma götürmem gerekiyor ama Denizli'de yok, bayramda Kuyucak'ta olacağım için sana sorayım dedim. yardımcı olursan sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

Ramcixx(Ramazan) merhaba. Denizli'de servis i?şini nasıl hallediyorsun. yetkili servis için nereyi tavsiye edersin
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst