- Katılım
- 3 May 2008
- Mesajlar
- 1,330
ya bu motorlarda ciddi ciddi 180-190 falan mı zorlamaya çalışyorsunuz gerek yok 140ı geçmeyin sakin relax kullanım![]()
hocam sınırları zorlamak keyifli iş. 140la gidilecekse cbr 125 ideal
ya bu motorlarda ciddi ciddi 180-190 falan mı zorlamaya çalışyorsunuz gerek yok 140ı geçmeyin sakin relax kullanım![]()
Cümleten selamın aleyküm. Cbr250'lere bakarken böyle bir şey gördüm daha önce yapmayı düşünen ya da yapan oldu mu hiç? Bu arada aranızda cbr sahibi olupta GT250R kullanmış ya da GT250R'dan cbr'a geçen kimseler varmı?
[url]http://img489.yukle.tc/thumbs/896552576110711379945317411.jpg[/URL]
hocam sınırları zorlamak keyifli iş. 140la gidilecekse cbr 125 idealninja ile 200leri zorlamak , cbr ile 175leri zorlamak ... cbr 125 ile 158leri zorlamak...
http://www.youtube.com/watch?v=KvrOEHP0xo8 youtube'da bunla ilgili bi sürü video varama türkiyede yapan var mı bilmiyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------
Tabi keyifli iş ama sınırları zorlarken Allah muhafaza 165 kglık motorla hayat sınırlarını da zorlamak oluyor. Hız için daha kemikli büyük cc araçlar daha ideal.
Simdi baktimda 600rr 167kg diyo hemen hemen ayni bizim kisiyle. Bana 600f daha ağır geldi denediğimde o da 171kg mis. Ama kullandigimda psikolojik midir bilemem daha ağır geldi. Frenlemesi de bizim 250r ye göre daha iyi. Ben de ağırlıktan ve teker kalinligindan diye düşündüm.yanlış bilmiyorsam 600rr bizim motordan daha hafif bu işin kg ile alakası yok bence
kardeşim çok geçmiş olsunMerhaba Arkadaşlar,
Bugün bende CBR 250R aldım ve aranıza katıldım. Keşke mutluyum diyebilseydim fakat malesef benden kaynaklanmayan bir kaza yaptım. Bir arkadaşımla birlikte beşiktaştan çıktık sarıyere doğru yeni motora alışmak istediğim için çok hızlanmadan yan yana gidiyorduk. Önümde bulunan araba ani fren yapınca çarpmamak için sağına doğru kırdım fakat yaklaşık 40km ile giderken duramayıp sağ tarafa yatarak yandaki bariyerlere girdim. Neyseki arkadaşım biraz arkamdan geliyorduda kendisini kurtarabildi.
Neyseki bende kırık çıkık yok motorda zarar var sadece.
http://p1310.hizliresim.com/1g/5/t9mvc.jpg
http://p1310.hizliresim.com/1g/5/t9mwm.jpg
http://s1310.hizliresim.com/1g/5/t9mvy.jpg
Motorun yürümesinde sıkıntı yok sadece öndeki gösterge bölümü aşağıya doğru hafif düşük durumda olduğundan gidon sol tarafa tam dönmüyor. Motorun sağ, sol ve ön grenajları zarar gördü değiştirmek gerekecek. Ön far camında sıkıntı yok sadece tutan dişleri zarar görmüş sanırım bununda değişmesi gerekecek. Bunların dışında görünür bir problem gözükmüyor ve eve ulaşmak için ortalama 30km hızla yaklaşık 5 km daha gittik yolda hiç problem çıkartmadı.
Yeni aldığım için henüz kasko yaptırma şansı bulamamıştım. Muhtemelen bu parçaların maliyeti bana ne kadar olur? Resimleri örnek olarak koydum.
Umarım daha ilk günden gelen bu talihsiz olay sizlerin başına gelmez.
Merhaba Arkadaşlar,
Bugün bende CBR 250R aldım ve aranıza katıldım. Keşke mutluyum diyebilseydim fakat malesef benden kaynaklanmayan bir kaza yaptım. Bir arkadaşımla birlikte beşiktaştan çıktık sarıyere doğru yeni motora alışmak istediğim için çok hızlanmadan yan yana gidiyorduk. Önümde bulunan araba ani fren yapınca çarpmamak için sağına doğru kırdım fakat yaklaşık 40km ile giderken duramayıp sağ tarafa yatarak yandaki bariyerlere girdim. Neyseki arkadaşım biraz arkamdan geliyorduda kendisini kurtarabildi.
Neyseki bende kırık çıkık yok motorda zarar var sadece.
http://p1310.hizliresim.com/1g/5/t9mvc.jpg
http://p1310.hizliresim.com/1g/5/t9mwm.jpg
http://s1310.hizliresim.com/1g/5/t9mvy.jpg
Motorun yürümesinde sıkıntı yok sadece öndeki gösterge bölümü aşağıya doğru hafif düşük durumda olduğundan gidon sol tarafa tam dönmüyor. Motorun sağ, sol ve ön grenajları zarar gördü değiştirmek gerekecek. Ön far camında sıkıntı yok sadece tutan dişleri zarar görmüş sanırım bununda değişmesi gerekecek. Bunların dışında görünür bir problem gözükmüyor ve eve ulaşmak için ortalama 30km hızla yaklaşık 5 km daha gittik yolda hiç problem çıkartmadı.
Yeni aldığım için henüz kasko yaptırma şansı bulamamıştım. Muhtemelen bu parçaların maliyeti bana ne kadar olur? Resimleri örnek olarak koydum.
Umarım daha ilk günden gelen bu talihsiz olay sizlerin başına gelmez.
geçmiş olsun..maalesef oluyor böyle şanssızlıklar..Allah'tan size birşy olmamış.koruma ekipmanları almalısınız..Merhaba Arkadaşlar,
Bugün bende CBR 250R aldım ve aranıza katıldım. Keşke mutluyum diyebilseydim fakat malesef benden kaynaklanmayan bir kaza yaptım. Bir arkadaşımla birlikte beşiktaştan çıktık sarıyere doğru yeni motora alışmak istediğim için çok hızlanmadan yan yana gidiyorduk. Önümde bulunan araba ani fren yapınca çarpmamak için sağına doğru kırdım fakat yaklaşık 40km ile giderken duramayıp sağ tarafa yatarak yandaki bariyerlere girdim. Neyseki arkadaşım biraz arkamdan geliyorduda kendisini kurtarabildi.
Neyseki bende kırık çıkık yok motorda zarar var sadece.
http://p1310.hizliresim.com/1g/5/t9mvc.jpg
http://p1310.hizliresim.com/1g/5/t9mwm.jpg
http://s1310.hizliresim.com/1g/5/t9mvy.jpg
Motorun yürümesinde sıkıntı yok sadece öndeki gösterge bölümü aşağıya doğru hafif düşük durumda olduğundan gidon sol tarafa tam dönmüyor. Motorun sağ, sol ve ön grenajları zarar gördü değiştirmek gerekecek. Ön far camında sıkıntı yok sadece tutan dişleri zarar görmüş sanırım bununda değişmesi gerekecek. Bunların dışında görünür bir problem gözükmüyor ve eve ulaşmak için ortalama 30km hızla yaklaşık 5 km daha gittik yolda hiç problem çıkartmadı.
Yeni aldığım için henüz kasko yaptırma şansı bulamamıştım. Muhtemelen bu parçaların maliyeti bana ne kadar olur? Resimleri örnek olarak koydum.
Umarım daha ilk günden gelen bu talihsiz olay sizlerin başına gelmez.
Cevaplar için teşekkürler..
Dün İstanbul Antalya turumdan döndüm. Biraz saçma biliyorum ama 4 güne 2200km yol sıkıştırdım.
İstanbuldan Foça'ya geçiş, 1 gece konaklama, ertesi gün sabah 7.30 ayazında antalyaya yardırmaca 14.45 antalyaya varış orda 1 gece kalış, ertesi gün saat 15'te de foçaya geri yardırıp uyuma ardından istanbul....
Her gün 550 km 8- 8.5 saat motor üstünde kaldım. 3. ve 4. gün hele son gün o 50 km istanbula girince yorgunluk ve sele ağrısında boyut değiştirip hiç ummadığım seviyelere geldim
2200 km yakıt 260 tl yi geçmedi Antalyadan dönüşte özellikle İzmir İstanbul arası 115 in altına yokuşlar dışıinmeden müsait yerleri ve bursa otobanını 130-140 arası dip gaz geçtim. Bunda bile lambayı 400 civarında(390) yakıyor... Ama belirtiyimcbr 250 ye göre dış şartlardan çok daha fazla etkileniyor o anki hızınız. Siddetli rüzgar önden geldimi 110 da zorlanma başlayabiliyor bazen 135-140 gidiyor
pek foto çekmedim...
Antalyada konaklamada
[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5x5x.jpg[/url]
Buda Antalyaya geçme sebebim.
Yakın arkadaşımın 3.5 yılda tamamladığı tamamı el yapımı(kit değil) 5 metre buyunda türbin motorlu dev Airbus A330'un ilk uçusu... Türkiyede kimsenin yapabildiği birşey değil avrupada ise az sayıda insanın yapıp uçarabildiği bir boyutta. İlk havalanmada herşey olabilir bütün emekler boşa gidebilirdi ama Allahtan bir sorun çıkmadı.
Gerçi bi ara motordaki taşan yakıttan uçak alev alıyordu ama erken müdahale ettik...Boyutları büyük olduğundan 500 metre iniş pisti istiyor ve bu yüzden uçabileceği yerler çok sınırlı..
[url]http://o1310.hizliresim.com/1g/1/t5xbx.jpg[/url]
[url]http://o1310.hizliresim.com/1g/1/t5x1z.jpg[/url]
[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5xdw.jpg[/url]
Minik kuşla ben
[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5xgb.jpg[/url]
Kalkış ve uçuş videoları youtube' a atmadım daha... Sağ sağlim yere indi ya o bize yetti:santa:
yavaş yavaş teknoloji kasklara girmeye başladı.giyilebilir teknolojiler yaygınlaştıkça,uçak pilotlarının kaskları gibi kasklar olabilir ilerde..motor kullanırken google glass kullanmayı isterdim..keşke bu kask Türkiye ye gelse..şu ana kadar en memnun olduğum kask nolan 44..geri görüşlü kask
http://www.revzilla.com/motorcycle/reevu-msx1-rear-view-helmet?gclid=CPTp-8XXgboCFc7C3godm0IAQg
@ankov geçmiş olsun
Bu nasıl bir Cbr'dır böyle? Ne yapılmış bu motora? Gösterge yetmiyor hızı saymaya 199'da sıfırlıyor :silent:
http://www.youtube.com/watch?v=gbbf3BOhB8Y&feature=player_detailpage#t=131