Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
ya bu motorlarda ciddi ciddi 180-190 falan mı zorlamaya çalışyorsunuz gerek yok 140ı geçmeyin sakin relax kullanım :)

hocam sınırları zorlamak keyifli iş. 140la gidilecekse cbr 125 ideal :D ninja ile 200leri zorlamak , cbr ile 175leri zorlamak ... cbr 125 ile 158leri zorlamak...
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
Cümleten selamın aleyküm. Cbr250'lere bakarken böyle bir şey gördüm daha önce yapmayı düşünen ya da yapan oldu mu hiç? Bu arada aranızda cbr sahibi olupta GT250R kullanmış ya da GT250R'dan cbr'a geçen kimseler varmı?

[url]http://img489.yukle.tc/thumbs/896552576110711379945317411.jpg[/URL]

youtube'da bunla ilgili bi sürü video var :D ama türkiyede yapan var mı bilmiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------

hocam sınırları zorlamak keyifli iş. 140la gidilecekse cbr 125 ideal :D ninja ile 200leri zorlamak , cbr ile 175leri zorlamak ... cbr 125 ile 158leri zorlamak...

Tabi keyifli iş ama sınırları zorlarken Allah muhafaza 165 kglık motorla hayat sınırlarını da zorlamak oluyor. Hız için daha kemikli büyük cc araçlar daha ideal.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
http://www.youtube.com/watch?v=KvrOEHP0xo8 youtube'da bunla ilgili bi sürü video var :D ama türkiyede yapan var mı bilmiyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------



Tabi keyifli iş ama sınırları zorlarken Allah muhafaza 165 kglık motorla hayat sınırlarını da zorlamak oluyor. Hız için daha kemikli büyük cc araçlar daha ideal.

Modası çoktan geçmedimi bunların yaw?
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
yanlış bilmiyorsam 600rr bizim motordan daha hafif bu işin kg ile alakası yok bence
 
Katılım
21 Şub 2013
Mesajlar
257
yanlış bilmiyorsam 600rr bizim motordan daha hafif bu işin kg ile alakası yok bence
Simdi baktimda 600rr 167kg diyo hemen hemen ayni bizim kisiyle. Bana 600f daha ağır geldi denediğimde o da 171kg mis. Ama kullandigimda psikolojik midir bilemem daha ağır geldi. Frenlemesi de bizim 250r ye göre daha iyi. Ben de ağırlıktan ve teker kalinligindan diye düşündüm.
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
600rr da felan ön çift disk fren sistemi vardır ki bizimkinden kat kat iyi olmak zorunda 270 felan yapıyor makineler.onlara binince bunlarda neymiş diyip çekince başlıyor zaten direk ama alışana kadar :)
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
600 rr ıle kuru agırlıkları arasında fark yok gıbı(3kg 153-156) ama ısın ıcıne yag - yakıt vs gırınce 1x lıtre fark gırıyor.onu da pek anlamıyorsunuz :)
cbr 250 de 100le gıderken bıle bazen tedırgın oluyordum. tunel cıkısları-tır gecıslerı vs. resmen 1-2 serıt yana atıyordu ruzgar. rr da boyle bısey hıc olmadı. bunlar da grenaj tasarımı,agırlık dagılımı vs gıbı etkenler ılla kı vardır ama en buyuk sebep h.e.s.d. hondanın elektronık gıdon damperi var 07 ve uzerı modellerınde. alet fecı dengelı yanı. fren konusuna gelırsek.310mm 4pıston x2 on,220 mm arka var rr da.250de ıse 296mm 2piston on ,220mm arka var.yanı onde dehset fark varken arka frende fark yok. zaten 100kmh ve uzerı suratlerdekı frenlemelerde bunu dırek anlıyorsunuz istemeden.depo gobegınıze gırıyor resmen :p
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
276
Arkadaşlar merhaba.

Hyosung mu Honda mı demiyeceğim rahat olun. 2005 yılında çaldırdığım Honda CBR 125R motorumdan sonra bir daha motor almamaya söz vermiştim. Bu aralar tekrar depreşti iki teker sevdam. Honda CBR 250R' a yöneleceğim gibi. Benim sormak istediğim (etrafımda hiç motor kullanan olmadığından), 1.82 boy, 110kg lık bir kişi için çok mu zayıf durur motor ? CBR 125R üzerinde biraz komik durduğumun farkındaydım fakat ilk motorumdu, haliyle kendimi güvende hissedeceğim bir alet istemiştim o zamanlar. Şimdilerde daha kontrollüyüm. Gerçi benim asıl gönlümden geçen chopper olsa da, 250lik adam gibi chopper yok. Hyosung istemiyorum, ondan geriye de zaten bu fiyat aralığında çin malları kalıyor. O yüzden kalsın demekle yetiniyorum sadece.

Ayrıca, ikinci el ile sıfır fiyatları arasında yaklaşık 1.500-2.000TL' lik fark bulunmakta. İkinci el alırken nelere dikkat etmeliyim ? Herhangi bir Honda bayiine gidip motoru expertiz ederler mi ? (Araba alırken olduğu gibi).
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
59
Merhaba Arkadaşlar,

Bugün bende CBR 250R aldım ve aranıza katıldım. Keşke mutluyum diyebilseydim fakat malesef benden kaynaklanmayan bir kaza yaptım. Bir arkadaşımla birlikte beşiktaştan çıktık sarıyere doğru yeni motora alışmak istediğim için çok hızlanmadan yan yana gidiyorduk. Önümde bulunan araba ani fren yapınca çarpmamak için sağına doğru kırdım fakat yaklaşık 40km ile giderken duramayıp sağ tarafa yatarak yandaki bariyerlere girdim. Neyseki arkadaşım biraz arkamdan geliyorduda kendisini kurtarabildi.

Neyseki bende kırık çıkık yok motorda zarar var sadece.

t9mvc.jpg

t9mwm.jpg

t9mvy.jpg


Motorun yürümesinde sıkıntı yok sadece öndeki gösterge bölümü aşağıya doğru hafif düşük durumda olduğundan gidon sol tarafa tam dönmüyor. Motorun sağ, sol ve ön grenajları zarar gördü değiştirmek gerekecek. Ön far camında sıkıntı yok sadece tutan dişleri zarar görmüş sanırım bununda değişmesi gerekecek. Bunların dışında görünür bir problem gözükmüyor ve eve ulaşmak için ortalama 30km hızla yaklaşık 5 km daha gittik yolda hiç problem çıkartmadı.

Yeni aldığım için henüz kasko yaptırma şansı bulamamıştım. Muhtemelen bu parçaların maliyeti bana ne kadar olur? Resimleri örnek olarak koydum.


Umarım daha ilk günden gelen bu talihsiz olay sizlerin başına gelmez.
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
öncelikle geçmiş olsun.. size bi fiyat cıkartayım.
sag sol grenaj 156 şardan 320 lira
far grenajı 70 lira
büyük ihtimalle far yan grenajıda kırılmıştır oda 70 lira civarı.
farı tutan demir var önde oda egilmiştir 60 ile 100 tl arası degişiyo..
sana yaklaşık 500-550 lira gibi bi masrAF ÇIKARIR.
EGER farı tutaN DİLLER tam yerinden kpmamışsa japonla yapıştırabilirsin..hatta diller elinde ise o şekilde yapıştıra bilirsin
illa farı degişecem diosan oda 300 tl ye yakın
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
75
Merhaba Arkadaşlar,

Bugün bende CBR 250R aldım ve aranıza katıldım. Keşke mutluyum diyebilseydim fakat malesef benden kaynaklanmayan bir kaza yaptım. Bir arkadaşımla birlikte beşiktaştan çıktık sarıyere doğru yeni motora alışmak istediğim için çok hızlanmadan yan yana gidiyorduk. Önümde bulunan araba ani fren yapınca çarpmamak için sağına doğru kırdım fakat yaklaşık 40km ile giderken duramayıp sağ tarafa yatarak yandaki bariyerlere girdim. Neyseki arkadaşım biraz arkamdan geliyorduda kendisini kurtarabildi.

Neyseki bende kırık çıkık yok motorda zarar var sadece.

http://p1310.hizliresim.com/1g/5/t9mvc.jpg
http://p1310.hizliresim.com/1g/5/t9mwm.jpg
http://s1310.hizliresim.com/1g/5/t9mvy.jpg

Motorun yürümesinde sıkıntı yok sadece öndeki gösterge bölümü aşağıya doğru hafif düşük durumda olduğundan gidon sol tarafa tam dönmüyor. Motorun sağ, sol ve ön grenajları zarar gördü değiştirmek gerekecek. Ön far camında sıkıntı yok sadece tutan dişleri zarar görmüş sanırım bununda değişmesi gerekecek. Bunların dışında görünür bir problem gözükmüyor ve eve ulaşmak için ortalama 30km hızla yaklaşık 5 km daha gittik yolda hiç problem çıkartmadı.

Yeni aldığım için henüz kasko yaptırma şansı bulamamıştım. Muhtemelen bu parçaların maliyeti bana ne kadar olur? Resimleri örnek olarak koydum.


Umarım daha ilk günden gelen bu talihsiz olay sizlerin başına gelmez.
kardeşim çok geçmiş olsun
motorunuda yaptırdıktan sonrada senin için kazasız belasız sürüşler dilerim.aramıza hosgeldin
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Cok gecmis olsun arkadasim, olur boyle seyler fazla moralini bozma, ancak fotograftaki sensen uzerine bakiyorum da ne bot giymissin ne de dizlik, ust kisimlari goremedim umarim mont, eldiven, kask vs tamdir, sana tavsiyem once koruyucu ekipmanlarini tamamla sonra trafige cik, mesafe ne olursa olsun.

tekrar gecmis olsun
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
Merhaba Arkadaşlar,

Bugün bende CBR 250R aldım ve aranıza katıldım. Keşke mutluyum diyebilseydim fakat malesef benden kaynaklanmayan bir kaza yaptım. Bir arkadaşımla birlikte beşiktaştan çıktık sarıyere doğru yeni motora alışmak istediğim için çok hızlanmadan yan yana gidiyorduk. Önümde bulunan araba ani fren yapınca çarpmamak için sağına doğru kırdım fakat yaklaşık 40km ile giderken duramayıp sağ tarafa yatarak yandaki bariyerlere girdim. Neyseki arkadaşım biraz arkamdan geliyorduda kendisini kurtarabildi.





Neyseki bende kırık çıkık yok motorda zarar var sadece.

http://p1310.hizliresim.com/1g/5/t9mvc.jpg
http://p1310.hizliresim.com/1g/5/t9mwm.jpg
http://s1310.hizliresim.com/1g/5/t9mvy.jpg

Motorun yürümesinde sıkıntı yok sadece öndeki gösterge bölümü aşağıya doğru hafif düşük durumda olduğundan gidon sol tarafa tam dönmüyor. Motorun sağ, sol ve ön grenajları zarar gördü değiştirmek gerekecek. Ön far camında sıkıntı yok sadece tutan dişleri zarar görmüş sanırım bununda değişmesi gerekecek. Bunların dışında görünür bir problem gözükmüyor ve eve ulaşmak için ortalama 30km hızla yaklaşık 5 km daha gittik yolda hiç problem çıkartmadı.

Yeni aldığım için henüz kasko yaptırma şansı bulamamıştım. Muhtemelen bu parçaların maliyeti bana ne kadar olur? Resimleri örnek olarak koydum.


Umarım daha ilk günden gelen bu talihsiz olay sizlerin başına gelmez.


öncelikle çok geçmiş olsun umarım bir daha başına böyle birşey gelmez önemli olan hatanın nerden kaynaklandığını bilmektir. Ders çıkartıp aynı hatayı tekrarlamamaktır. Sen de hatanın kendinden kaynaklandığını söylemişsin. Yeni bir motor aldıktan sonra yapmamız gereken ilk şey alışma dönemi için trafiğin olmadığı bir yer olmalıdır. Bu kazanın sebebi anladağım kadarıyla frenajının iyi olmaması sebebiyle motosikleti sağa kırmandan dolayı meydana geldi. Ön freni kullanmayı çok iyi bilmeliyiz sık sık çalışmalıyız aksi halde otomobil sürücüleri bize sıkıntı yarattıklarında (ani fren yapmaları halinde) kendimiz atacak yer aramak zorunda kalırız. Tekrardan geçmiş olsun herkese kazasız sürüşler dilerim..
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Merhaba Arkadaşlar,

Bugün bende CBR 250R aldım ve aranıza katıldım. Keşke mutluyum diyebilseydim fakat malesef benden kaynaklanmayan bir kaza yaptım. Bir arkadaşımla birlikte beşiktaştan çıktık sarıyere doğru yeni motora alışmak istediğim için çok hızlanmadan yan yana gidiyorduk. Önümde bulunan araba ani fren yapınca çarpmamak için sağına doğru kırdım fakat yaklaşık 40km ile giderken duramayıp sağ tarafa yatarak yandaki bariyerlere girdim. Neyseki arkadaşım biraz arkamdan geliyorduda kendisini kurtarabildi.

Neyseki bende kırık çıkık yok motorda zarar var sadece.

http://p1310.hizliresim.com/1g/5/t9mvc.jpg
http://p1310.hizliresim.com/1g/5/t9mwm.jpg
http://s1310.hizliresim.com/1g/5/t9mvy.jpg

Motorun yürümesinde sıkıntı yok sadece öndeki gösterge bölümü aşağıya doğru hafif düşük durumda olduğundan gidon sol tarafa tam dönmüyor. Motorun sağ, sol ve ön grenajları zarar gördü değiştirmek gerekecek. Ön far camında sıkıntı yok sadece tutan dişleri zarar görmüş sanırım bununda değişmesi gerekecek. Bunların dışında görünür bir problem gözükmüyor ve eve ulaşmak için ortalama 30km hızla yaklaşık 5 km daha gittik yolda hiç problem çıkartmadı.

Yeni aldığım için henüz kasko yaptırma şansı bulamamıştım. Muhtemelen bu parçaların maliyeti bana ne kadar olur? Resimleri örnek olarak koydum.


Umarım daha ilk günden gelen bu talihsiz olay sizlerin başına gelmez.
geçmiş olsun..maalesef oluyor böyle şanssızlıklar..Allah'tan size birşy olmamış.koruma ekipmanları almalısınız..
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
503
Cevaplar için teşekkürler..

Dün İstanbul Antalya turumdan döndüm. Biraz saçma biliyorum ama 4 güne 2200km yol sıkıştırdım.

İstanbuldan Foça'ya geçiş, 1 gece konaklama, ertesi gün sabah 7.30 ayazında antalyaya yardırmaca 14.45 antalyaya varış orda 1 gece kalış, ertesi gün saat 15'te de foçaya geri yardırıp uyuma ardından istanbul....

Her gün 550 km 8- 8.5 saat motor üstünde kaldım. 3. ve 4. gün hele son gün o 50 km istanbula girince yorgunluk ve sele ağrısında boyut değiştirip hiç ummadığım seviyelere geldim:p

2200 km yakıt 260 tl yi geçmedi Antalyadan dönüşte özellikle İzmir İstanbul arası 115 in altına yokuşlar dışıinmeden müsait yerleri ve bursa otobanını 130-140 arası dip gaz geçtim. Bunda bile lambayı 400 civarında(390) yakıyor... Ama belirtiyimcbr 250 ye göre dış şartlardan çok daha fazla etkileniyor o anki hızınız. Siddetli rüzgar önden geldimi 110 da zorlanma başlayabiliyor bazen 135-140 gidiyor

pek foto çekmedim...

Antalyada konaklamada

[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5x5x.jpg[/url]

Buda Antalyaya geçme sebebim.

Yakın arkadaşımın 3.5 yılda tamamladığı tamamı el yapımı(kit değil) 5 metre buyunda türbin motorlu dev Airbus A330'un ilk uçusu... Türkiyede kimsenin yapabildiği birşey değil avrupada ise az sayıda insanın yapıp uçarabildiği bir boyutta. İlk havalanmada herşey olabilir bütün emekler boşa gidebilirdi ama Allahtan bir sorun çıkmadı.

Gerçi bi ara motordaki taşan yakıttan uçak alev alıyordu ama erken müdahale ettik...Boyutları büyük olduğundan 500 metre iniş pisti istiyor ve bu yüzden uçabileceği yerler çok sınırlı..

[url]http://o1310.hizliresim.com/1g/1/t5xbx.jpg[/url]

[url]http://o1310.hizliresim.com/1g/1/t5x1z.jpg[/url]

[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5xdw.jpg[/url]

Minik kuşla ben

[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5xgb.jpg[/url]

Kalkış ve uçuş videoları youtube' a atmadım daha... Sağ sağlim yere indi ya o bize yetti:santa:


hocam güzel yol yapmışşın =)

biz izmirden bodruma 500 km yol yaptık geldik bir günde akşam kendimizi zor attık eve

cbr 250 çok güzel motor ama uzun yola giderken kesinlikle iyi planlama yapıp iyi dinlenmek gerek

yoksa baya baya yoruyor
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst