Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
İyi akşamlar Mayıs ayında bende cbr250r almayı planliyorum :)
ben de ybr den geçtim cbr 250r ye..yalnız benimki 2009 modeldi..cbr ile arasında çok büyük fark var..memnun kalacaksın..yakıt tüketiminden torkuna,yol tutuşundan güvenliğe kadar açık ara fark..yalnız esd lerin yakıt tüketimi eski ybr lerden az..
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Beyler cbr125 105-115 km hız arası uzun yol(405 km) ve 45 km si sehir içi artçılı sürekli 7-10 bin devirde olmak üzere 446 km de 49.8 lira benzin yaktı:sunny:

şoktayım... 110 km hızda 2.33 litre/100km yakmasını beklemiyordum. Ölçmeden önce 2.7-2.8 yakıyor sanıyordum. 100 kilo artçı ile şehir içi 50 km aragazlı devirli saçmalamasam 2.2 yakması muhtemel 110 km hızda

CBR 250 nin 110 km ortalama hızda uzun yolda yakıtı nedir? detaylı ölçen varmı?
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Beyler cbr125 105-115 km hız arası uzun yol(405 km) ve 45 km si sehir içi artçılı sürekli 7-10 bin devirde olmak üzere 446 km de 49.8 lira benzin yaktı:sunny:

şoktayım... 110 km hızda 2.33 litre/100km yakmasını beklemiyordum. Ölçmeden önce 2.7-2.8 yakıyor sanıyordum. 100 kilo artçı ile şehir içi 50 km aragazlı devirli saçmalamasam 2.2 yakması muhtemel 110 km hızda

CBR 250 nin 110 km ortalama hızda uzun yolda yakıtı nedir? detaylı ölçen varmı?

yedekle Birlikte446 mı ...nefis Bir rakam
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Beyler cbr125 105-115 km hız arası uzun yol(405 km) ve 45 km si sehir içi artçılı sürekli 7-10 bin devirde olmak üzere 446 km de 49.8 lira benzin yaktı:sunny:

şoktayım... 110 km hızda 2.33 litre/100km yakmasını beklemiyordum. Ölçmeden önce 2.7-2.8 yakıyor sanıyordum. 100 kilo artçı ile şehir içi 50 km aragazlı devirli saçmalamasam 2.2 yakması muhtemel 110 km hızda

CBR 250 nin 110 km ortalama hızda uzun yolda yakıtı nedir? detaylı ölçen varmı?

benim ölçümümde 310 km'de yedeğe geçti 110 ile gittim bütün yolu. Yani 310 km'de 10-11 litre arası birşey yaktı.
 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
6
evet arkadaşlar herkeze merhaba 2012 model 2.el cbr almayı düşünüyorum bu motoru kullanan birilerinden gördüğü eksileri ve artıları dinleyebilirmiyim aşağı yukarı 8 bin tl civarında bir sürü buldum aklıma yatan bir motor 8 bin tl ye başka önerileri olan varsa onlarada bakabilirim tabi ama gönlüm cbr den yana herkeze teşekkürler.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
evet arkadaşlar herkeze merhaba 2012 model 2.el cbr almayı düşünüyorum bu motoru kullanan birilerinden gördüğü eksileri ve artıları dinleyebilirmiyim aşağı yukarı 8 bin tl civarında bir sürü buldum aklıma yatan bir motor 8 bin tl ye başka önerileri olan varsa onlarada bakabilirim tabi ama gönlüm cbr den yana herkeze teşekkürler.

Vala kardeşim CBR CANDIR. 250 R yenı sahip oldum. ama ondan önce 125R kullanıyodum. Bıkmadım usanmadım hiç 125 R ile araba çarptı motorum pert oldu. o yuzden CBR ailesine devam edip hiç üşenmeden çok arastırmadan 250 R yi aldım. Makıne her türlü ihtiyacu karşılıyor. 4/4 lük demesekte istek arzulara bakar bu iş benı 4/4 lük tatmın edıyor ve tüm ihtiyaclarıma olumlu cevap verıyor. uzun yolda çok yormadı benı. ama en azından belirli aralıklarla mola vermek lazım. ayıptır sölemesi gıc ağrıyo
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
65
Beyler cbr125 105-115 km hız arası uzun yol(405 km) ve 45 km si sehir içi artçılı sürekli 7-10 bin devirde olmak üzere 446 km de 49.8 lira benzin yaktı:sunny:

şoktayım... 110 km hızda 2.33 litre/100km yakmasını beklemiyordum. Ölçmeden önce 2.7-2.8 yakıyor sanıyordum. 100 kilo artçı ile şehir içi 50 km aragazlı devirli saçmalamasam 2.2 yakması muhtemel 110 km hızda

CBR 250 nin 110 km ortalama hızda uzun yolda yakıtı nedir? detaylı ölçen varmı?


İstediğine yakın şöyle bir istatistiğim var; 50 kiloluk artcı ile 2 kere uzun yolda depo bitirdim, ortalama 80-90-100km hızda. İkisinde de 49-50 liralık benzin almıştım. 340-350km'lerde yedeğe geçmişti.
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Beyler cbr125 105-115 km hız arası uzun yol(405 km) ve 45 km si sehir içi artçılı sürekli 7-10 bin devirde olmak üzere 446 km de 49.8 lira benzin yaktı:sunny:

şoktayım... 110 km hızda 2.33 litre/100km yakmasını beklemiyordum. Ölçmeden önce 2.7-2.8 yakıyor sanıyordum. 100 kilo artçı ile şehir içi 50 km aragazlı devirli saçmalamasam 2.2 yakması muhtemel 110 km hızda

CBR 250 nin 110 km ortalama hızda uzun yolda yakıtı nedir? detaylı ölçen varmı?

Tam 9,5lt ile 320km -artçılı- yol yapmışlığım var. İdeal hava ve yol koşulları, yolun 3de 1i virajlı dağ yolu... 3de 1i otoban... 3de 1i de şehir içi kullanım. Gündelik kullanımlarımda 10lt ile 270-290km arası gidiyorum.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Cevaplar için teşekkürler..

Dün İstanbul Antalya turumdan döndüm. Biraz saçma biliyorum ama 4 güne 2200km yol sıkıştırdım.

İstanbuldan Foça'ya geçiş, 1 gece konaklama, ertesi gün sabah 7.30 ayazında antalyaya yardırmaca 14.45 antalyaya varış orda 1 gece kalış, ertesi gün saat 15'te de foçaya geri yardırıp uyuma ardından istanbul....

Her gün 550 km 8- 8.5 saat motor üstünde kaldım. 3. ve 4. gün hele son gün o 50 km istanbula girince yorgunluk ve sele ağrısında boyut değiştirip hiç ummadığım seviyelere geldim:p

2200 km yakıt 260 tl yi geçmedi Antalyadan dönüşte özellikle İzmir İstanbul arası 115 in altına yokuşlar dışıinmeden müsait yerleri ve bursa otobanını 130-140 arası dip gaz geçtim. Bunda bile lambayı 400 civarında(390) yakıyor... Ama belirtiyimcbr 250 ye göre dış şartlardan çok daha fazla etkileniyor o anki hızınız. Siddetli rüzgar önden geldimi 110 da zorlanma başlayabiliyor bazen 135-140 gidiyor

pek foto çekmedim...

Antalyada konaklamada



Buda Antalyaya geçme sebebim.

Yakın arkadaşımın 3.5 yılda tamamladığı tamamı el yapımı(kit değil) 5 metre buyunda türbin motorlu dev Airbus A330'un ilk uçusu... Türkiyede kimsenin yapabildiği birşey değil avrupada ise az sayıda insanın yapıp uçarabildiği bir boyutta. İlk havalanmada herşey olabilir bütün emekler boşa gidebilirdi ama Allahtan bir sorun çıkmadı.

Gerçi bi ara motordaki taşan yakıttan uçak alev alıyordu ama erken müdahale ettik...Boyutları büyük olduğundan 500 metre iniş pisti istiyor ve bu yüzden uçabileceği yerler çok sınırlı..







Minik kuşla ben



Kalkış ve uçuş videoları youtube' a atmadım daha... Sağ sağlim yere indi ya o bize yetti:santa:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Cevaplar için teşekkürler..

Dün İstanbul Antalya turumdan döndüm. Biraz saçma biliyorum ama 4 güne 2200km yol sıkıştırdım.

İstanbuldan Foça'ya geçiş, 1 gece konaklama, ertesi gün sabah 7.30 ayazında antalyaya yardırmaca 14.45 antalyaya varış orda 1 gece kalış, ertesi gün saat 15'te de foçaya geri yardırıp uyuma ardından istanbul....

Her gün 550 km 8- 8.5 saat motor üstünde kaldım. 3. ve 4. gün hele son gün o 50 km istanbula girince yorgunluk ve sele ağrısında boyut değiştirip hiç ummadığım seviyelere geldim:p

2200 km yakıt 260 tl yi geçmedi Antalyadan dönüşte özellikle İZmir İtanbul arası 115 in altına yokuşlar dışıinmeden müsait yerleri ve bursa otobanını 130-140 arası dip gaz geçtim. Bunda bile lambayı 400 civarında(390) yakıyor... Ama belirtiyimcbr 250 ye göre dış şartlardan çok daha fazla etkileniyor o anki hızınız. Siddetli rüzgar önden geldimi 110 da zorlanma başlayabiliyor bazen 135-140 gidiyor

pek foto çekmedim...

Antalyada konaklamada

[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5x5x.jpg[/url]

Buda Antalyaya geçme sebebim.

Yakın arkadaşımın 3.5 yılda tamamladığı tamamı el yapımı(kit değil) 5 metre buyunda türbin motorlu dev Airbus A330'un ilk uçusu... Türkiyede kimsenin yapabildiği birşey değil avrupada ise az sayıda insanın yapıp uçarabildiği bir boyutta. İlk havalanmada herşey olabilir bütün emekler boşa gidebilirdi ama Allahtan bir sorun çıkmadı.

Gerçi bi ara motordaki taşan yakıttan uçak alev alıyordu ama erken müdahale ettik...

[url]http://o1310.hizliresim.com/1g/1/t5xbx.jpg[/url]

[url]http://o1310.hizliresim.com/1g/1/t5x1z.jpg[/url]

[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5xdw.jpg[/url]

Minik kuşla ben

[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5xgb.jpg[/url]

Kalkış ve uçuş videoları youtube' a atmadım daha... Sağ sağlim yere indi ya o bize yetti:santa:

bütün videoları HEMEN! youtube a koyuyorsun....yoksa seni bulur ve...:wiinkk:
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Arkadaşlar, haftaya uzun yola çıkacağım da, acaba yol rüzgar durumunu yola çıkmadan en güvenilir hangi siteden ya da link den control edebilirim.

Teşekkürler
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
Cevaplar için teşekkürler..

Dün İstanbul Antalya turumdan döndüm. Biraz saçma biliyorum ama 4 güne 2200km yol sıkıştırdım.

İstanbuldan Foça'ya geçiş, 1 gece konaklama, ertesi gün sabah 7.30 ayazında antalyaya yardırmaca 14.45 antalyaya varış orda 1 gece kalış, ertesi gün saat 15'te de foçaya geri yardırıp uyuma ardından istanbul....

Her gün 550 km 8- 8.5 saat motor üstünde kaldım. 3. ve 4. gün hele son gün o 50 km istanbula girince yorgunluk ve sele ağrısında boyut değiştirip hiç ummadığım seviyelere geldim:p

2200 km yakıt 260 tl yi geçmedi Antalyadan dönüşte özellikle İzmir İstanbul arası 115 in altına yokuşlar dışıinmeden müsait yerleri ve bursa otobanını 130-140 arası dip gaz geçtim. Bunda bile lambayı 400 civarında(390) yakıyor... Ama belirtiyimcbr 250 ye göre dış şartlardan çok daha fazla etkileniyor o anki hızınız. Siddetli rüzgar önden geldimi 110 da zorlanma başlayabiliyor bazen 135-140 gidiyor

pek foto çekmedim...

Antalyada konaklamada

[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5x5x.jpg[/url]

Buda Antalyaya geçme sebebim.

Yakın arkadaşımın 3.5 yılda tamamladığı tamamı el yapımı(kit değil) 5 metre buyunda türbin motorlu dev Airbus A330'un ilk uçusu... Türkiyede kimsenin yapabildiği birşey değil avrupada ise az sayıda insanın yapıp uçarabildiği bir boyutta. İlk havalanmada herşey olabilir bütün emekler boşa gidebilirdi ama Allahtan bir sorun çıkmadı.

Gerçi bi ara motordaki taşan yakıttan uçak alev alıyordu ama erken müdahale ettik...Boyutları büyük olduğundan 500 metre iniş pisti istiyor ve bu yüzden uçabileceği yerler çok sınırlı..

[url]http://o1310.hizliresim.com/1g/1/t5xbx.jpg[/url]

[url]http://o1310.hizliresim.com/1g/1/t5x1z.jpg[/url]

[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5xdw.jpg[/url]

Minik kuşla ben

[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5xgb.jpg[/url]

Kalkış ve uçuş videoları youtube' a atmadım daha... Sağ sağlim yere indi ya o bize yetti:santa:


ben bunla yurt dışına uçarım :D
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Arkadaşlar, haftaya uzun yola çıkacağım da, acaba yol rüzgar durumunu yola çıkmadan en güvenilir hangi siteden ya da link den control edebilirim.

Teşekkürler

ulaştırma portali var bakanlığın.pc den ya da Andrroid telefonun varsa programını indir.çalışma yapılan ve bozuk yolları bile görüyorsun
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
ulaştırma portali var bakanlığın.pc den ya da Andrroid telefonun varsa programını indir.çalışma yapılan ve bozuk yolları bile görüyorsun
senin yüzünden sonunda andoridli bi telefon sahibiside oldum :) şimdi kaldı 4,5 ay gibi bi süre iyileşmeme. aslında iyileştim. ama Kemiğin tam oturması acısından bekleyecem azimle. Motosikletim bitmiş ama Çamurluk yüzünden telsim alamıyorum çamurluk yok :) Şimdiden hazırlıklara başlayalım rotayı çiz :) en Yakın motorcu dostum Sercanda Bizimle olacak umarım..
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
Gp500 ben de videolari sabrszlikla bekliorum :) turbin marka model ne kullandilar bilgin var mi?
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
56
Sabah ilk buluşma Gaziemir Kipa önü saat 06:00

t6qv3.jpg


Son kontroller

t6qwy.jpg


Ve herzaman olduğu gibi devlet babaya yardımıda unutmuyoruz

t6qyd.jpg


İlk durak kahvaltı Ödemiş yazıyo ama aslında torbalıdayız :)

t6qyj.jpg


Efes harabelerini görmeden geçiyoruz üzgünüm ama vakit dar

t6r1z.jpg


Sökede ufak bi mola tabi molayıda sıcak börekle değerlendiriyoruz

t6qyq.jpg


t6qz2.jpg


Bi ara takas düşünmedik değil ama kaskla falan garip olur diye vaz geçtik

t6qzn.jpg


Bafa Gölü

t6r0l.jpg


t6r1g.jpg


t6r2x.jpg


Ve Milas federalleri ensemizde :D

t6r3t.jpg


Ve kazasız belasız bodrum meydan

t6r4u.jpg


Ha birde sakallı bıyıklı iri kıyım godaman amcaların motorları var :D

t6r3z.jpg


t6r4n.jpg


t6r4c.jpg


t6r50.jpg
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
ben bunla yurt dışına uçarım :D

Hayvan yakıtı yakmıyor türbin motorlar adeta içiyor... 3+3 iki yakıt tankı toplam 6 litreyi 9-10 dakikada yok ediyor. 250 km hıza 20 sn de ulaştığından 50 km yapar tek kalkışta ama en az 40 kg daha kaldırabileceğinden depoları büyütsen istanbul- İzmir arasını 1 saat 40 dakikada uçabilir:cherry:

Gp500 ben de videolari sabrszlikla bekliorum :) turbin marka model ne kullandilar bilgin var mi?

Hacam motorlar jetcat marka 20 kg itiş gücüne sahip, tanesi 3500 dolar, iniş takımlarını da Almanyada manyak bi adam imal ediyor, onlarda neredeyse bi o kadar:)

Videolar

Hazırlık ve kalkış http://www.youtube.com/watch?v=gwAAbNq2lwk

Alçak geçiş http://www.youtube.com/watch?v=lVdiieFXAhk

iniş sonrası geliş http://www.youtube.com/watch?v=s-gi0OaX2Oc

Hangara gidiş http://www.youtube.com/watch?v=xGcQ7DpmPt8 burda sonlara doğru motorun stop ederken çıkardığı ses çok hoş...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst