- Katılım
- 4 May 2013
- Mesajlar
- 150
go pro hero 3. :cat:
Kimi tek başına geziyorsun ayıp ediyorsun... söyleyelimde biz...
go pro hero 3. :cat:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-125-cbr-2012-model-138647475/detay
Şu ilandakı motor çalıntımı acaba![]()
ben de ybr den geçtim cbr 250r ye..yalnız benimki 2009 modeldi..cbr ile arasında çok büyük fark var..memnun kalacaksın..yakıt tüketiminden torkuna,yol tutuşundan güvenliğe kadar açık ara fark..yalnız esd lerin yakıt tüketimi eski ybr lerden az..İyi akşamlar Mayıs ayında bende cbr250r almayı planliyorum![]()
Beyler cbr125 105-115 km hız arası uzun yol(405 km) ve 45 km si sehir içi artçılı sürekli 7-10 bin devirde olmak üzere 446 km de 49.8 lira benzin yaktı:sunny:
şoktayım... 110 km hızda 2.33 litre/100km yakmasını beklemiyordum. Ölçmeden önce 2.7-2.8 yakıyor sanıyordum. 100 kilo artçı ile şehir içi 50 km aragazlı devirli saçmalamasam 2.2 yakması muhtemel 110 km hızda
CBR 250 nin 110 km ortalama hızda uzun yolda yakıtı nedir? detaylı ölçen varmı?
Beyler cbr125 105-115 km hız arası uzun yol(405 km) ve 45 km si sehir içi artçılı sürekli 7-10 bin devirde olmak üzere 446 km de 49.8 lira benzin yaktı:sunny:
şoktayım... 110 km hızda 2.33 litre/100km yakmasını beklemiyordum. Ölçmeden önce 2.7-2.8 yakıyor sanıyordum. 100 kilo artçı ile şehir içi 50 km aragazlı devirli saçmalamasam 2.2 yakması muhtemel 110 km hızda
CBR 250 nin 110 km ortalama hızda uzun yolda yakıtı nedir? detaylı ölçen varmı?
evet arkadaşlar herkeze merhaba 2012 model 2.el cbr almayı düşünüyorum bu motoru kullanan birilerinden gördüğü eksileri ve artıları dinleyebilirmiyim aşağı yukarı 8 bin tl civarında bir sürü buldum aklıma yatan bir motor 8 bin tl ye başka önerileri olan varsa onlarada bakabilirim tabi ama gönlüm cbr den yana herkeze teşekkürler.
Beyler cbr125 105-115 km hız arası uzun yol(405 km) ve 45 km si sehir içi artçılı sürekli 7-10 bin devirde olmak üzere 446 km de 49.8 lira benzin yaktı:sunny:
şoktayım... 110 km hızda 2.33 litre/100km yakmasını beklemiyordum. Ölçmeden önce 2.7-2.8 yakıyor sanıyordum. 100 kilo artçı ile şehir içi 50 km aragazlı devirli saçmalamasam 2.2 yakması muhtemel 110 km hızda
CBR 250 nin 110 km ortalama hızda uzun yolda yakıtı nedir? detaylı ölçen varmı?
Beyler cbr125 105-115 km hız arası uzun yol(405 km) ve 45 km si sehir içi artçılı sürekli 7-10 bin devirde olmak üzere 446 km de 49.8 lira benzin yaktı:sunny:
şoktayım... 110 km hızda 2.33 litre/100km yakmasını beklemiyordum. Ölçmeden önce 2.7-2.8 yakıyor sanıyordum. 100 kilo artçı ile şehir içi 50 km aragazlı devirli saçmalamasam 2.2 yakması muhtemel 110 km hızda
CBR 250 nin 110 km ortalama hızda uzun yolda yakıtı nedir? detaylı ölçen varmı?





Cevaplar için teşekkürler..
Dün İstanbul Antalya turumdan döndüm. Biraz saçma biliyorum ama 4 güne 2200km yol sıkıştırdım.
İstanbuldan Foça'ya geçiş, 1 gece konaklama, ertesi gün sabah 7.30 ayazında antalyaya yardırmaca 14.45 antalyaya varış orda 1 gece kalış, ertesi gün saat 15'te de foçaya geri yardırıp uyuma ardından istanbul....
Her gün 550 km 8- 8.5 saat motor üstünde kaldım. 3. ve 4. gün hele son gün o 50 km istanbula girince yorgunluk ve sele ağrısında boyut değiştirip hiç ummadığım seviyelere geldim
2200 km yakıt 260 tl yi geçmedi Antalyadan dönüşte özellikle İZmir İtanbul arası 115 in altına yokuşlar dışıinmeden müsait yerleri ve bursa otobanını 130-140 arası dip gaz geçtim. Bunda bile lambayı 400 civarında(390) yakıyor... Ama belirtiyimcbr 250 ye göre dış şartlardan çok daha fazla etkileniyor o anki hızınız. Siddetli rüzgar önden geldimi 110 da zorlanma başlayabiliyor bazen 135-140 gidiyor
pek foto çekmedim...
Antalyada konaklamada
[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5x5x.jpg[/url]
Buda Antalyaya geçme sebebim.
Yakın arkadaşımın 3.5 yılda tamamladığı tamamı el yapımı(kit değil) 5 metre buyunda türbin motorlu dev Airbus A330'un ilk uçusu... Türkiyede kimsenin yapabildiği birşey değil avrupada ise az sayıda insanın yapıp uçarabildiği bir boyutta. İlk havalanmada herşey olabilir bütün emekler boşa gidebilirdi ama Allahtan bir sorun çıkmadı.
Gerçi bi ara motordaki taşan yakıttan uçak alev alıyordu ama erken müdahale ettik...
[url]http://o1310.hizliresim.com/1g/1/t5xbx.jpg[/url]
[url]http://o1310.hizliresim.com/1g/1/t5x1z.jpg[/url]
[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5xdw.jpg[/url]
Minik kuşla ben
[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5xgb.jpg[/url]
Kalkış ve uçuş videoları youtube' a atmadım daha... Sağ sağlim yere indi ya o bize yetti:santa:
Cevaplar için teşekkürler..
Dün İstanbul Antalya turumdan döndüm. Biraz saçma biliyorum ama 4 güne 2200km yol sıkıştırdım.
İstanbuldan Foça'ya geçiş, 1 gece konaklama, ertesi gün sabah 7.30 ayazında antalyaya yardırmaca 14.45 antalyaya varış orda 1 gece kalış, ertesi gün saat 15'te de foçaya geri yardırıp uyuma ardından istanbul....
Her gün 550 km 8- 8.5 saat motor üstünde kaldım. 3. ve 4. gün hele son gün o 50 km istanbula girince yorgunluk ve sele ağrısında boyut değiştirip hiç ummadığım seviyelere geldim
2200 km yakıt 260 tl yi geçmedi Antalyadan dönüşte özellikle İzmir İstanbul arası 115 in altına yokuşlar dışıinmeden müsait yerleri ve bursa otobanını 130-140 arası dip gaz geçtim. Bunda bile lambayı 400 civarında(390) yakıyor... Ama belirtiyimcbr 250 ye göre dış şartlardan çok daha fazla etkileniyor o anki hızınız. Siddetli rüzgar önden geldimi 110 da zorlanma başlayabiliyor bazen 135-140 gidiyor
pek foto çekmedim...
Antalyada konaklamada
[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5x5x.jpg[/url]
Buda Antalyaya geçme sebebim.
Yakın arkadaşımın 3.5 yılda tamamladığı tamamı el yapımı(kit değil) 5 metre buyunda türbin motorlu dev Airbus A330'un ilk uçusu... Türkiyede kimsenin yapabildiği birşey değil avrupada ise az sayıda insanın yapıp uçarabildiği bir boyutta. İlk havalanmada herşey olabilir bütün emekler boşa gidebilirdi ama Allahtan bir sorun çıkmadı.
Gerçi bi ara motordaki taşan yakıttan uçak alev alıyordu ama erken müdahale ettik...Boyutları büyük olduğundan 500 metre iniş pisti istiyor ve bu yüzden uçabileceği yerler çok sınırlı..
[url]http://o1310.hizliresim.com/1g/1/t5xbx.jpg[/url]
[url]http://o1310.hizliresim.com/1g/1/t5x1z.jpg[/url]
[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5xdw.jpg[/url]
Minik kuşla ben
[url]http://k1310.hizliresim.com/1g/1/t5xgb.jpg[/url]
Kalkış ve uçuş videoları youtube' a atmadım daha... Sağ sağlim yere indi ya o bize yetti:santa:
Arkadaşlar, haftaya uzun yola çıkacağım da, acaba yol rüzgar durumunu yola çıkmadan en güvenilir hangi siteden ya da link den control edebilirim.
Teşekkürler
senin yüzünden sonunda andoridli bi telefon sahibiside oldumulaştırma portali var bakanlığın.pc den ya da Andrroid telefonun varsa programını indir.çalışma yapılan ve bozuk yolları bile görüyorsun
ben bunla yurt dışına uçarım![]()
Gp500 ben de videolari sabrszlikla bekliorumturbin marka model ne kullandilar bilgin var mi?