Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
6
cevap için teşekkürler. ufak tefek sorunlar önemli değil büyük sorunlar olmadıktan sonra çözülür 100 üzerinden 80 veriliyosa sorun yoktur. ben çok araştırdım bayagı da kıyasladım falan kendi çapındaki motorlarla en iyisi cbr gibime geldi benimde almaya karar verdim son hız kaç gördün bu arada cbr 250 ile
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Cümleten selamın aleyküm. Cbr250'lere bakarken böyle bir şey gördüm daha önce yapmayı düşünen ya da yapan oldu mu hiç? Bu arada aranızda cbr sahibi olupta GT250R kullanmış ya da GT250R'dan cbr'a geçen kimseler varmı?

 
Katılım
29 Eyl 2013
Mesajlar
6
arkadaşlar merhaba cbr 250 r ın bakımlarında yağ-yağ filtresi-hava filtresi-fren balataları kontrol edilenler ve gerektiği sürece değişenler diye biliyorum başka atladıgım bişey varmı bunların haricinde
 
Katılım
5 Eyl 2011
Mesajlar
71
cevap için teşekkürler. ufak tefek sorunlar önemli değil büyük sorunlar olmadıktan sonra çözülür 100 üzerinden 80 veriliyosa sorun yoktur. ben çok araştırdım bayagı da kıyasladım falan kendi çapındaki motorlarla en iyisi cbr gibime geldi benimde almaya karar verdim son hız kaç gördün bu arada cbr 250 ile

ben 173km gördüm
 
Katılım
19 Mar 2013
Mesajlar
47
Şu benzin sarfiyatı benim de canımı sıkmaya başladı. 200 km de ışık yanıp sönmeye başlıyor. Motorun 2. rodajında olmasının etkisi olur mu bilmiyorum ama çok fazla yakıyor sanki. Ayrıca ilk çalıştırmada motor soğukken sanki motordan pat pat ses geliyor gibi. Sübap ayarsızlığından kaynaklı yüksek yakıt sarfiyatı mümkün mü sizce?

Ayrıca yağ konusunda (2500 km deyim) kararsız kaldım. İlk yağım motul idi. Şimdi iponemu alsam kararsızım
 
Katılım
3 May 2008
Mesajlar
1,330
Beyler cbr125 105-115 km hız arası uzun yol(405 km) ve 45 km si sehir içi artçılı sürekli 7-10 bin devirde olmak üzere 446 km de 49.8 lira benzin yaktı:sunny:

şoktayım... 110 km hızda 2.33 litre/100km yakmasını beklemiyordum. Ölçmeden önce 2.7-2.8 yakıyor sanıyordum. 100 kilo artçı ile şehir içi 50 km aragazlı devirli saçmalamasam 2.2 yakması muhtemel 110 km hızda

CBR 250 nin 110 km ortalama hızda uzun yolda yakıtı nedir? detaylı ölçen varmı?


o hızlarda hiç ölçmedim ama http://www.youtube.com/watch?v=84Dq43WOTAY bu şekilde dip gaz kullanımda 50 tl ile 200 km gidiyor.

2 kişi 160 ile stabil gidilebiliyor. videoda video çekilen yol yeni asfalt döküldüğü için aşırı taş vardı daha ihtiyatlı gitmek gerekti. 2 kişi o hızlarda gitmesi gayet ideal ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:21 ----------

ben 173km gördüm


http://www.youtube.com/watch?v=h_4MAkde734

660 ile arkadan ölçmemiz.

hemen yukarıdaki videoda da iki kişi kendi göstergesinden
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
ninja 250 eksik gösteriyor. 600rr yada r6 tarzı bi şeyle denersen daha net görebiliyorsun. ninja 155 ile kendi göstergesinde gidiyorken yanımda r1 174 - 175 ile gidiyor.

demek ki ninja doğru gösteriyor. gps ölçümlerinde %10 civarı bir fazla gösterme var bizim motorda.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
cevap için teşekkürler. ufak tefek sorunlar önemli değil büyük sorunlar olmadıktan sonra çözülür 100 üzerinden 80 veriliyosa sorun yoktur. ben çok araştırdım bayagı da kıyasladım falan kendi çapındaki motorlarla en iyisi cbr gibime geldi benimde almaya karar verdim son hız kaç gördün bu arada cbr 250 ile

ben 182 gördüm rüzgar arkamdan esiyordu ve yatmıştım üzerine. düz yolda.
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
ya bu motorlarda ciddi ciddi 180-190 falan mı zorlamaya çalışyorsunuz gerek yok 140ı geçmeyin sakin relax kullanım :)
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
129
Arkadaslar, motosikletiyle arabali vapurda seyahat edeniniz oldu mu acaba ? Arabali da nereye park ediliyor, ozel bir yer var mi acaba, yoksa arabalarla birlikte rastgele mi park ediliyor ?

Tesekkurler
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
ben 182 gördüm rüzgar arkamdan esiyordu ve yatmıştım üzerine. düz yolda.
:):) bende 172 gördüm. benden neden 10 km fazla gördün he :) Yarın Motosikletim Teslim edilcek Normal Şartlarda. Hafta içide makineyi almayı düşnüyorum :) 5 ay sonra bende yapıştırcam yaşasın :) geliyor canavar :) bakıssak yeter.
 
Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
Arkadaslar, motosikletiyle arabali vapurda seyahat edeniniz oldu mu acaba ? Arabali da nereye park ediliyor, ozel bir yer var mi acaba, yoksa arabalarla birlikte rastgele mi park ediliyor ?

Tesekkurler

genelde en öne park ediliyor çok defa gittim ben gebze yalova arası. ama eğer en öne geçemiyorsan arabaların arasında bir yere geçiyorsun. motosiklete özel bir yer yok. bazen sağ ve soldaki yolcu iniş kısımlarına da yönlendirebiliyorlar eğer feribot yeni doluyorsa ve geçiş imkanı varsa.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------

ya bu motorlarda ciddi ciddi 180-190 falan mı zorlamaya çalışyorsunuz gerek yok 140ı geçmeyin sakin relax kullanım :)

bu motor o kadar zorlanmaz evet. 140 gerçek hız yapması için göstergede 153-154 görmek gerekiyor. Bundan sonrası gereksiz tabii ki.

aslında 100'den sonrası gereksiz ama işte insan bazen daha hızlı gitmek istiyor :)
 
Katılım
31 Ocak 2013
Mesajlar
1,106
genelde en öne park ediliyor çok defa gittim ben gebze yalova arası. ama eğer en öne geçemiyorsan arabaların arasında bir yere geçiyorsun. motosiklete özel bir yer yok. bazen sağ ve soldaki yolcu iniş kısımlarına da yönlendirebiliyorlar eğer feribot yeni doluyorsa ve geçiş imkanı varsa.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:44 ----------





bu motor o kadar zorlanmaz evet. 140 gerçek hız yapması için göstergede 153-154 görmek gerekiyor. Bundan sonrası gereksiz tabii ki.

aslında 100'den sonrası gereksiz ama işte insan bazen daha hızlı gitmek istiyor :)


sakin gidin relax gidin aşırı hıza gerek yok :) tabi bazen denemek ister insanı adrenalin hoş bir şey

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------

Arkadaslar, motosikletiyle arabali vapurda seyahat edeniniz oldu mu acaba ? Arabali da nereye park ediliyor, ozel bir yer var mi acaba, yoksa arabalarla birlikte rastgele mi park ediliyor ?

Tesekkurler

ido ile gidiyorsan ido motorları öne alıyor ama normal vapurlarda nereye denk gelirsen ama dikkat et bıraktığın yere motor devrilmesin mesela ido takoz veriyor ama normal vapurlarda öyle bir şey yok o yüzden motoru iyi bir yere koy ve sakın üstünde bir şey bırakma
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Benim motorum hayatta 180 yapmaz :D zaten gerekte yok .250 lik makina ,bi tarafını çıkarmanın hiç anlamı yok .Hız isteniyorsa cbr parasına güzel 500+ cc makinalar var bence onları alıp onlarla yapmak lazım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst