[Ankara - MT]

Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Hayır herkes benim sevdiğimi sevcek
e39.png
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
nietzsche derkine;
peki siz, dostlar,
beğeni ve beğenme tartışılmaz mı diyorsunuz ?
fakat bütün hayat beğeni ve beğenme üzerine bir tartışmadır!
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Beğeniler tartışılır. Benim beğenimi tartışanı fururum. Soykanın beğeisini dartışabilirsinüz. Emırcan'ın beğenüsünü de dartışabilirüh. Ama benim beğenimi dardışamazssunuz.

Ben beğenümü diri-amph! tan yana kullandım. Kemisi GaTiEm der gemüsü XT600...
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Bunu bir kenara yaz bebek, yüreğin ellerinde,,, :bounce:

Ben yüreğimi vermem kimsenin eline, verirsem ancak y.... töbeeee la bebe git başımdan :mrgreen:

Bayrama gidiyoz yetiştir motorunu başka bişey demiyorum, yolda belde kalırsak da motorları bırakır geliriz ::sos::
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
96
Sayısal oynadım çıkarsa f 800gs alacam Avrupa turuna çıkıcam sonra tiger 800 alacam onlada Avrupa turu yapıp parayı bitiricem buraya deneyimlerimi yazıcam 2 motoruda benzin döküp yakıcam rx125 ıme binmeye devam edicem.
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Beyler BİMER'e yazdım merak etmeyin çözecem bu işi :p

Şahsıma ait 06DP4114 plakalı taşıtım 03.07.2013 tarihinde gece saatlerinde konutumun önünden çalındı. Konuyla alakalı olarak karakola, iki kez emniyet müdürlüğüne ve iki kez de vergi dairesine gitmem gerekti. Bu süreç sonunda 7. ayın üçünde çalınmış olan aracımın 2013 yılı vergisinin ikinci yarısını tamamını yatırmam gerektiğini öğrendim. İlgili mevzuatta çalınan araçla ilgili mükellefiyetin takip eden yılın başına kadar devam edeceği, aracın bulunması halinde ise tescil kaydının yapılması ile derhal başlayacağı hükümleri bulunmakta olup, 1.) Çalıntı ve hırsızlık vakaları devletin güvenlik ve kolluk zafiyetinin bir sonucu iken neden hırsızlık mağduru olan insanlar, işlerin yavaş yürüdüğü üç ayrı kurum dolaştırılarak daha da mağdur edilmektedir. 2.) Çalınmış araç ile ilgili vergi mükellefiyeti neden takip eden yılın başına kadar devam etmekte iken bulunması halinde derhal başlatılmaktadır. Bu vergi uygulamasının adil olduğundan bahsetmek mümkün müdür?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Beyler BİMER'e yazdım merak etmeyin çözecem bu işi :p

Şahsıma ait 06DP4114 plakalı taşıtım 03.07.2013 tarihinde gece saatlerinde konutumun önünden çalındı. Konuyla alakalı olarak karakola, iki kez emniyet müdürlüğüne ve iki kez de vergi dairesine gitmem gerekti. Bu süreç sonunda 7. ayın üçünde çalınmış olan aracımın 2013 yılı vergisinin ikinci yarısını tamamını yatırmam gerektiğini öğrendim. İlgili mevzuatta çalınan araçla ilgili mükellefiyetin takip eden yılın başına kadar devam edeceği, aracın bulunması halinde ise tescil kaydının yapılması ile derhal başlayacağı hükümleri bulunmakta olup, 1.) Çalıntı ve hırsızlık vakaları devletin güvenlik ve kolluk zafiyetinin bir sonucu iken neden hırsızlık mağduru olan insanlar, işlerin yavaş yürüdüğü üç ayrı kurum dolaştırılarak daha da mağdur edilmektedir. 2.) Çalınmış araç ile ilgili vergi mükellefiyeti neden takip eden yılın başına kadar devam etmekte iken bulunması halinde derhal başlatılmaktadır. Bu vergi uygulamasının adil olduğundan bahsetmek mümkün müdür?

Biz sana motorunun adresini söyledik oralı olmadın, g.tnü kaldırıp da bakmaya gelmedin, polisi bile aramadın la ! Şimdi kalkmış ora bura mail atıyor, emniyete sms çekiyor, bah hele bah,, :) Şimdi de BİM 'e mesaj atmış, kuba bayisi mi sandın naptın...

GaTieM bence çok güzel yani biz seviyor onu bura acı vatan doşland hep ga-ti-em österayhk, BMW motorad tat yok eskisi gibi tatlı ga-ti-em'de, özledi biz hep dijital çok konfort ses faça yok o BMW gitti sandı ki biz yerine zaymıns tv oldu. Alles klaar.

La hala gülüyom, Azeri alamancılarında mısın sen ? :) Alles klaar :cat:
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Biz sana motorunun adresini söyledik oralı olmadın, g.tnü kaldırıp da bakmaya gelmedin, polisi bile aramadın la ! Şimdi kalkmış ora bura mail atıyor, emniyete sms çekiyor, bah hele bah,, :) Şimdi de BİM 'e mesaj atmış, kuba bayisi mi sandın naptın...

Valla abi bizim motürcü arkadaşlar var motor yitiren oldu içlerinde epey, motorun Ankara'da çalınınca Çin Çin'e gidiyomuşsun, selamı aleküm ve alekümüsselam buyur bilader?

-Abi benim motor çalındı. Şu şu plaka şu renk.

+Tamam gardiş yak bi caara otur bekle ben çalan arkadaşı bulayım.
.
.
.
+Abi senin motoru ben çaldım, 50 milyon benzin yaktım, gezerken şu kadar yemek yedim ot içtim vs... 100 lira masrafım oldu kamyona koyduk falan, sen 1K lira ver al motoru git.

(yaşanmış)




La hala gülüyom, Azeri alamancılarında mısın sen ? :) Alles klaar :cat:


Anne tarafından Stalin'in sürdüğü Ahıska Türklerindeniz, Cağaloğlu Anadolu Lisesi/Almanca öğrencisiydim :)
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Biz sana motorunun adresini söyledik oralı olmadın, g.tnü kaldırıp da bakmaya gelmedin, polisi bile aramadın la ! Şimdi kalkmış ora bura mail atıyor, emniyete sms çekiyor, bah hele bah,, :) Şimdi de BİM 'e mesaj atmış, kuba bayisi mi sandın naptın...

Yolda her motor itenin peşine takılacaz senin kafaya göre... Neyse reiz bulunursa bulunur ne yapalım, benim derdim devlet babanın saçma uygulamaları, burada dikkat çekmek istediğim husus buydu. Bence sen de yaz BİMER'e, benim motorumun yedek parçası bulunmuyo alt kapak contası yanmış garantiden yapmıyolar, arkasına da ekle bu paraya bundan iyi motor alınmaz gerçi diye :queen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Anne tarafından Stalin'in sürdüğü Ahıska Türklerindeniz, Cağaloğlu Anadolu Lisesi/Almanca öğrencisiydim :)

Biz de Kırım tatarlarındanız, akraba çıkmamız yakındır :p Cahilin okulunda alamanca öğrenmek de böyle olsa gerek :)

Yolda her motor itenin peşine takılacaz senin kafaya göre...

Yok be olum, arıycaktın Rıza Baba'yı, ekibi toplayıp basacaktı mekanı, olay kapanacaktı :) Yunus yapıştır cap'si ::alkiis::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst