hep boş muhabbet
sanki ktm ya da bmw si olunca kamçılayacak adam var da ::cekic::
Bunu bir kenara yaz bebek, yüreğin ellerinde,,, :bounce:
Ben yüreğimi vermem kimsenin eline, verirsem ancak y.... töbeeee la bebe git başımdan :mrgreen:
Bayrama gidiyoz yetiştir motorunu başka bişey demiyorum, yolda belde kalırsak da motorları bırakır geliriz ::sos::
hele heleeee
Prof.Dr.650 diyore vallah billah..
hep boş muhabbet
sanki ktm ya da bmw si olunca kamçılayacak adam var da ::cekic::
serin havalar başladı.
uyurken sağımızı solumuzu iyi örtelim arkadaşlar![]()
Beyler BİMER'e yazdım merak etmeyin çözecem bu işi
Şahsıma ait 06DP4114 plakalı taşıtım 03.07.2013 tarihinde gece saatlerinde konutumun önünden çalındı. Konuyla alakalı olarak karakola, iki kez emniyet müdürlüğüne ve iki kez de vergi dairesine gitmem gerekti. Bu süreç sonunda 7. ayın üçünde çalınmış olan aracımın 2013 yılı vergisinin ikinci yarısını tamamını yatırmam gerektiğini öğrendim. İlgili mevzuatta çalınan araçla ilgili mükellefiyetin takip eden yılın başına kadar devam edeceği, aracın bulunması halinde ise tescil kaydının yapılması ile derhal başlayacağı hükümleri bulunmakta olup, 1.) Çalıntı ve hırsızlık vakaları devletin güvenlik ve kolluk zafiyetinin bir sonucu iken neden hırsızlık mağduru olan insanlar, işlerin yavaş yürüdüğü üç ayrı kurum dolaştırılarak daha da mağdur edilmektedir. 2.) Çalınmış araç ile ilgili vergi mükellefiyeti neden takip eden yılın başına kadar devam etmekte iken bulunması halinde derhal başlatılmaktadır. Bu vergi uygulamasının adil olduğundan bahsetmek mümkün müdür?
GaTieM bence çok güzel yani biz seviyor onu bura acı vatan doşland hep ga-ti-em österayhk, BMW motorad tat yok eskisi gibi tatlı ga-ti-em'de, özledi biz hep dijital çok konfort ses faça yok o BMW gitti sandı ki biz yerine zaymıns tv oldu. Alles klaar.
Keşke Seyitgazi'ye ne bileyim Bolu'ya artçım olarak gelseydin :wiinkk:
Biz sana motorunun adresini söyledik oralı olmadın, g.tnü kaldırıp da bakmaya gelmedin, polisi bile aramadın la ! Şimdi kalkmış ora bura mail atıyor, emniyete sms çekiyor, bah hele bah,,Şimdi de BİM 'e mesaj atmış, kuba bayisi mi sandın naptın...
La hala gülüyom, Azeri alamancılarında mısın sen ?Alles klaar :cat:
Biz sana motorunun adresini söyledik oralı olmadın, g.tnü kaldırıp da bakmaya gelmedin, polisi bile aramadın la ! Şimdi kalkmış ora bura mail atıyor, emniyete sms çekiyor, bah hele bah,,Şimdi de BİM 'e mesaj atmış, kuba bayisi mi sandın naptın...
Anne tarafından Stalin'in sürdüğü Ahıska Türklerindeniz, Cağaloğlu Anadolu Lisesi/Almanca öğrencisiydim![]()
Yolda her motor itenin peşine takılacaz senin kafaya göre...