Zodiac bot tamir yapıştırıcısı...

Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Benim orjinal zodiakta bant kenarından kaçırıyor, çözüm bulursan bende yapayım :)
valla bulayımda olmazsa beraber yaparız...
ama inatçıyımdır biraz..tamirat için elimden geleni yaparım......



lastik tamir spreyi lastiği şişiip boşluktan çıkınca donuyor..
ama botu şişirebilecek kadar spreyle yeni bot alınır sanırım...:p
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
valla bulayımda olmazsa beraber yaparız...
ama inatçıyımdır biraz..tamirat için elimden geleni yaparım......



lastik tamir spreyi lastiği şişiip boşluktan çıkınca donuyor..
ama botu şişirebilecek kadar spreyle yeni bot alınır sanırım...:p


Vay samet aga nerdesin yahu özlettin kendini....pazarı gördünmü.....
 
Katılım
15 Eyl 2013
Mesajlar
0
değerli dostum ''koçtaş'' yada ''praktiker'' yada bunlara benzer yapı marketlerde ''BİSON'' marka Hollanda malı bir yapıştırıcı var ürün yelpazesi oldukça geniş senin alacağın ürün ''likit rubber'' olarak geçiyor zaten kutu üzerinde zodiac tarzı bot resmi göreceksin benzer bir ürün daha var onun üzerinde vinil kumaş bot resmi var karıştırmaman adına söylüyorum bahsettiğim yapıştırıcı en son aldığımda 25 tl civarında idi şu an fiyatını bilemiyorum ama her türlü kauçuk yüzeyde kullanabilirsin ben kendi botumu onunla onarıyorum bana tavsiye edende izmir zodiac yetkili servisidir emin ol işini görür ayrıca yapıştırma yüzeyini aseton ile çok iyi temizle birdaha oradan sıkıntı çıkmıyor.Yama ihtiyacı duyarsanda boşuna çok para harcama branda imalatı yapan işyerlerinde ithal branda kumaşı alıp yama amaçlı kullanabilirsin oda oldukça yumuşak ve esnek bir malzemedir inşallah faydam olmuştur şimdiden kolay gelsin.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Vall iyi olmus, bende ayni seyi ariyordum :)
Samet abi help meee, noldu senin tamir isi? Bizimkine de bi el atalim :)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
1,146
Vall iyi olmus, bende ayni seyi ariyordum :)
Samet abi help meee, noldu senin tamir isi? Bizimkine de bi el atalim :)
Piyasada "Çin malı ""pvs bot kuması yapıştırıcıları satılıyor fakat başka bot kumaşlarıda var ve zannımca Zodiac çok daha dayanıklı ve pahalı olan "hyplon kumaş kullanıyor !! , bu bilgi çok önemli bence ! pvs yapıştırıcısı "hyplon kumaşı yapıştırırmı !!?

Bir ikincisi pvs botların " belirli bir süre ısıtılarak yapıştırıldığı !! yani ilaç sürüldükten sonra ne kadar süre beklenecek ve yapıştırmadan önce ne kadar süre ısıtılacak !! bu bilgilere ulaşılmadan yapılacak yapıştırmalar malesef başarısız olacaktır !
İzmir de bot tamircileri normal bir deliği iki yıl önce 30 tl ye yamıyorlardı , bence işi ehline bırakmak en uygunu.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
değerli dostum ''koçtaş'' yada ''praktiker'' yada bunlara benzer yapı marketlerde ''BİSON'' marka Hollanda malı bir yapıştırıcı var ürün yelpazesi oldukça geniş senin alacağın ürün ''likit rubber'' olarak geçiyor zaten kutu üzerinde zodiac tarzı bot resmi göreceksin benzer bir ürün daha var onun üzerinde vinil kumaş bot resmi var karıştırmaman adına söylüyorum bahsettiğim yapıştırıcı en son aldığımda 25 tl civarında idi şu an fiyatını bilemiyorum ama her türlü kauçuk yüzeyde kullanabilirsin ben kendi botumu onunla onarıyorum bana tavsiye edende izmir zodiac yetkili servisidir emin ol işini görür ayrıca yapıştırma yüzeyini aseton ile çok iyi temizle birdaha oradan sıkıntı çıkmıyor.Yama ihtiyacı duyarsanda boşuna çok para harcama branda imalatı yapan işyerlerinde ithal branda kumaşı alıp yama amaçlı kullanabilirsin oda oldukça yumuşak ve esnek bir malzemedir inşallah faydam olmuştur şimdiden kolay gelsin.

teşekkür ederim:cat:
2 senede yapıştırmıştır artık bir şekilde :)
ıııhhıhhh?? yapışmadı..:queen:
yok be..o zaman kış geldi diye bırakmıştım,sonrasında bi ara unuttum şimdi konuyu hort görünce aklıma geldi yine..:p
Vall iyi olmus, bende ayni seyi ariyordum :)
Samet abi help meee, noldu senin tamir isi? Bizimkine de bi el atalim :)
önce seninkini yapalımda,sonra benimkine bakarız...bozulur mozulur mazallah..:pl:
Piyasada "Çin malı ""pvs bot kuması yapıştırıcıları satılıyor fakat başka bot kumaşlarıda var ve zannımca Zodiac çok daha dayanıklı ve pahalı olan "hyplon kumaş kullanıyor !! , bu bilgi çok önemli bence ! pvs yapıştırıcısı "hyplon kumaşı yapıştırırmı !!?

Bir ikincisi pvs botların " belirli bir süre ısıtılarak yapıştırıldığı !! yani ilaç sürüldükten sonra ne kadar süre beklenecek ve yapıştırmadan önce ne kadar süre ısıtılacak !! bu bilgilere ulaşılmadan yapılacak yapıştırmalar malesef başarısız olacaktır !
İzmir de bot tamircileri normal bir deliği iki yıl önce 30 tl ye yamıyorlardı , bence işi ehline bırakmak en uygunu.

böyle giderse vazgeçeceğim zaten yine kış geliyor..
ama biraz araştırmıştım,bu işi yapan yerlere götürsem revizyon için istedikleri parayla muadillerinin yenisi yada aynı markanın (yamaha) temiz sağlam 2 elleri alınabiliyor...
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
Gecen yil benim.zodiac ta ek yerlerinden acildi :( ayni derttem muzdaribiz. Ben arastirdim ve bu isi 400 tl ye yapacak birini buldum fakat iş dolayisi ile bu yil denize ayagimi dahi sokamadigimdan vazgectim :( ozel bir yapistiri kullanarak profesyonel iscilik ile komple temizleyip yeniden yapisacakmis ve belli bir zaman sonra tekrar acilacakmis..yani kronik sorun..
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
konuya bir çizik atayım arkadaşım botunu bana iteledi (bahçede dursun diye) sonrada yaaa tamir etmedim daha diye sitemde bulundu ey allahım ya anlasam dükkan açarım
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
yahu yamaha olmasa çoktan atardım ama yakışıklı ve kullanışlı bişey..2kişiye cillop gibi oluyor ama namıssız 3-4 saatte yumuşuyor...iktidarını kaybediyor garibim...:joker:
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
http://www.westmarine.com.tr/Urun/esnek-epoksi-yapistirici/238/
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
İzmir den Joker bot ile görüş. Onların tamir kitleri var. bali vs tutmaz.
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
yahu yamaha olmasa çoktan atardım ama yakışıklı ve kullanışlı bişey..2kişiye cillop gibi oluyor ama namıssız 3-4 saatte yumuşuyor...iktidarını kaybediyor garibim...:joker:

takipteyim bizimkinde neyseki bişey yok fakat bir gün olur diye sonucu bekliyorum merak ettim hasar kendiliğinden mi oldu yoksa bişey mi kesti
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
bendeki zodiacın sol tarafı gitti, namussuz 80 üretimi, aynı sağlamlıkta bir daha bulmak çok zor, garantili çözümü olan varsa bana cevap yazıversin :)
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
banada banada..:queen:

yada bi ara oturup denemeli..oldu oldu olmadı çay demler içeriz...:pl:

(itiraflardan: yaşlı bir komşumuz var..bir gün dedenin nineye seslendiğini duydum ,hanıım suyu ısıt..oldu oldu,olmadı çay demleriz....:pl::queen::queen:)

benim botta delik kesik v.b yok..sadece tüplerin birleşim yerleri üzerindeki şeritlerin kenarlarından ve tüpler birbirine hava kaçırıyor..tam şişikken 3-4 saat suda kalabiliyor,sonrasında biraz daha hava basmanız gerekiyor..:pr:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
677
kozyatagı bauhaus nautıc reyonunda eskı bır calısan olarak sana bauhausa gıtmenı tavsıye ederım ıstedıgın yapıstırıcıyı orda bulabılırsın ama esas karakoyde galata marın var benımde botum vardı karakoye goturdum orda sıcak kaynakla yaptılar sonsuz omuru olmustu ama gıtmek ıstemezsın bauhaus dada ıstedıgın yapıstırıcı var.
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
kozyatagı bauhaus nautıc reyonunda eskı bır calısan olarak sana bauhausa gıtmenı tavsıye ederım ıstedıgın yapıstırıcıyı orda bulabılırsın ama esas karakoyde galata marın var benımde botum vardı karakoye goturdum orda sıcak kaynakla yaptılar sonsuz omuru olmustu ama gıtmek ıstemezsın bauhaus dada ıstedıgın yapıstırıcı var.

tamir ücreti olarak mı gitmek istemem??? yoksa başka bir sebeplemi???

aslında sıcak tamir yöntemini bende istiyorum..şöyle 150 200 tl gibi komple revize etseler hemen yaptırırım ama..sanmıyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst