- Katılım
- 26 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,397
- Konu Yazar
- #21
valla bulayımda olmazsa beraber yaparız...Benim orjinal zodiakta bant kenarından kaçırıyor, çözüm bulursan bende yapayım![]()
ama inatçıyımdır biraz..tamirat için elimden geleni yaparım......
lastik tamir spreyi lastiği şişiip boşluktan çıkınca donuyor..
ama botu şişirebilecek kadar spreyle yeni bot alınır sanırım...