- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 9,061
exhaust için ostim göbekte var adamımız.@Ozan Senin motorda silindir başına 4 buji mi var??? :sunny: Yoksa ben mi yanlış hesapladım :silent:
Üstad bunlar hep kolay, Yamus usta hepsinin hakkından gelir, bir öğleden sonraya bakar...
Senin karşıda bir elman varmış, egzoz borusunu kesip geri kaynaklayabilir dedi Yunus, doğru mudur??
Ama daha önemlisi senin bana bir radyatörcü bulman gerek hacı abi. Bu cumartesi radyatörü ve egzozu yaptırayım diyorum...
HELP !!!
radyatörcüyü de yokarlardan buluruz.
neyi var radyatörün?