- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
Moderatör tarafında düzenlendi:
Sabrından dolayı kendisini tebrik ederim, ben olsam o arabadaki insana ölüme yakın bi deneyim yaşatırdım ki, ödeşmiş olalım. Hak geçmesin.
Sevgili kardeşim ,
Ben aniden direksyon kıran bir araç göremiyorum. Gördüğüm şey nizami sollama yapan bir otomobil.
Ha birde 300 km ye yakın bir hızla yol alan motosiklet sürücüsü var. SS kullandığı ve çok hızlı olduğu için yol kendisinin zannediyor ama maalesef yanılıyor.
Sevgilerimle
Sevgili Okan bey,
Racing kullanıcılarını eleştirmek gözlerinizi karartıyor anlaşılan.
Trafik kuralları gereği sollamaya çıkmadan önce araç sinyal vermeli ve aynasından çıkacağı şeridi kontrol edip öyle çıkmalıdır.Videoda ap açık bellidirki araç ne aynasını kontrol ediyor nede sinyal veriyor,üstüne üstlük gereksiz yere sert bir manevrayla şeride geçiyor.
Motosiklet kullanıcısı hızlı, o konuda diyecek birşey yok...fakat hırsızın hiçmi suçu yok?
Selamlar