Selam herkese, ben 2006 dan 2013 kadar superlight 150, bu yılın mart ayından beri de supershadow 250 kullanıyorum. superlight'i kullandığım sürece lastik patlaması dışında beni hiç yolda bırakmadı. Supershadow da da bir problemim yok, bir çok kisinin bahsettiği gibi tekleme, kesilme gibi sorunlar yaşamıyorum. Supershadow'un diğer Virago klonlarından (bisan, monero gibi) ayıran en önemli özelliği bence yedek parça kalitesi. Supershadow'un parçaları daha sağlam ama diğerlerinin ve virago'nun bir çok parçası uyumlu. Çin Malı motorlar dediğimiz bu kategoriyi acımasızca eliştirirken, bu çin malı motorlar sayesinde ülkemizdeki motorsiklet kullanıcılarının sayısının ne kadar arttığını dolayısıyla motosiklet bilincinin de arttığını söylememe gerek yok. Sıfır bir Virago ile çin malı klonunun arasındaki fiyat farkını düşünürseniz, bu klonların kalite sorunlarınında cevabını bulmuş oluruz. Keeway benim sevdiğim bir marka, ürettiği motorlar diğer muadillerine göre daha kaliteli, fakat ülkemize girdiğinden beri sanırım üçüncü ithalatçı firma değişikliği beraberinde yedek parça sorununu da getiriyor. Ben şanslımışım ki motorlarım pek bir sorun çıkarmadı ve superlight'in sinyal flaşörü dışında bir yedek parça sorunu yaşamadım. Herkese kolay gelsin.