Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 May 2014
Mesajlar
1
Üç beş ay önce ben de aynı durumdaydım. Kısıtlı bütçeyle iyi bi motor alayım niyetiyle çıktım yola. Tavsiyeler üzerine sabretmeyi yeğledim. Çünkü yedek parça sıkıntıları, çin malları vs derken ağzı yanmış birçok arkadaştan bütçeyi artırıp daha kaliteli bi motor almam gerektiğini öğrendim. Şimdi sabrediyorum ama daha fazla da dayanamcm. GV250 ile Venox 250 arasında gidip geliyorum. Ucuz bi şey alıp servisten çıkmayıp bir sürü para harcama riskine razıysan çin mallarına dalabilirsin. Supershadow u da sırf yedek parça sıkıntısı yüzünden eledim.

Merhaba degerli dostlar bende motorumu nakit ihtiyacindan dolayi satiyorum kazasi boyasi hic bir derdi olmayan bir motor. Sahibinden de afyonkarahisar olarak aratirsaniz Supershadow 250 olarak motoru bulabilirsiniz gereken bilgiler yaziyor. Numaramda var oradan ulasabilirsiniz saygilar sevgiler.
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
23
merhabalar bende sürekli çin motoru araştırıp ( antalyada keeway bulamadığım için) karar veremedim şimdi istanbuldan alıcam bir tanıdığım alıp göndericek supershadow almayı düşünüyorum hala tavfsiye ediliyormu parça sorunu vs yaşarmıyım temiz bir motor alırsam lik motorumdan memnun kalırmıyım ustaya gidip gidip gelmem gerekirmi macar malı imiş farklı deniyor ama çok düşünceliyim bütçeminde kısıtlı olmasından dolayı
 
Katılım
15 Ocak 2013
Mesajlar
37
arkadaslar merhaba keeway superlıght 200 almayı dusunuyoruz bır arkadasa fakat ıstanbulda nereye gosterıcez hıc bır fıkrımız yok makınayı bıldıgınız gıttıgınız bır usta tavsıye edebılırmısınız.
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
23
merhabalar ilk motorum olan keeway ss250mi aldım sonunda ama biraz sorun yaşıyorum boş vitesi bulmak bazen imkansız çok hassas bunun ayarınımı kaçırmışlar ben anlamadım bide duman filan cıkarıyorum hava filtreninden bazen depo kirli olabilir demişti satan adam 3 ay yatmış motor çünkü akü değiştirip muayene yaptırıp bana verdi satıcı ne yapmalıyım
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
31
Boş için debriyaj ayarı yaptır dumanı bilemem hiç bende olmadı ustaya göster
 
Katılım
19 Tem 2013
Mesajlar
31
Berlin motordan mükemmel tasarım mükemmel ses tam bir gök gürültüsü tarık ve ramazan ustaya teşekkürler arkadaşlar 250cc v motora oyle bir ses yaptılarki hayran kalırsınız facebook sayfasına mutlaka bakın berlin moto yazın çıkar resim ve video yüklicem
 
Katılım
7 May 2014
Mesajlar
23
15 günde bir bujilerimi değiştirip beni gönderen ustadan kurtulup yeni bi usta buldum bugun tamamen söktü motoru heryere baktı temizledi yağladı yine gaz hava ayarı tutmadı karbüratör bul takalım başka çare yok dedi ancak bulamıyorum 350 lira istiyorlar bu motora uygun daha uygun fiyatlı bi karbüratör varmıdır yada 2. el olarak alabileceğim havale ile gönderebilcek biyer
 
Katılım
23 Şub 2011
Mesajlar
5
Benim super shadow'un son hali
Yapılanlar:
1 Arka tekerlek kalınlaştırıldı
2 Arka amottisörler kısalarıyla değiştirilerek motor yere yakınlaştırıldı
3 Chopper tipi gidon daha alçak düz gidonla değiştirildi.
4 Arka çamurluğun üzerindeki delikler kapatıldı stop bağlantı yerleri düzleştirildi
5 Çamurluklar ve depo boyandı
6 Özel yapım sele eski tarz yaylar takılarak monte edildi
7 Selenin altına akü bölgesini koruyacak bir kapak takıldı
8 Gidon sonu aynaları takıldı
9 Arka çamurluk üzerine el yapımı port bagaj takıldı
10 Ön far bobber stili daha küçük farla değiştirildi ve özel bir boyunla konumu yükseltildi
Bir kaç eksiği kaldı sadece.
1 Egzozun yeri ve şekli
2 Ön tekerleği, jantıyla beraber kalınlaştırma operasyonu
3 Ön tekerleğin kalınlığına uygun özel bir çamurluk
4 Yan tarafa portatif arka seleyi koyabileceğim bir çanta
1932193_671487812970500_4231746311052999522_n.jpg
 
Katılım
11 Haz 2015
Mesajlar
29
Arkadaşlar herkese iyi günler SS ailesine bende katıldım ama problemli bir şekilde, Motorum ile ilgili bazı sıkıntılar yaşıyorum paylaşımları neredeyse baştan sona okudum ama bir kez daha bilgilerinize ihtiyacım var
1 Motorum 2 3 gündür giderken gaz kesip stop ediyor çalıştırıyorum tekrar stop ediyor vurdurarak çalışıtırıyorum yine sorun var biraz soğuduktan sonra tekrar azda olsa yol gidebiliyorum, yokuş aşağı giderken gaz kestiğimde eksozdan patlama sesleri geliyor bunlarıda sbop lar ayarsız onlara bağlıyorum, iki üç ustaya gösterdim biri motor inecek dedi biri ben anlamam diyor bir usta stop edince marşa bas buji kablosunda ateşleme görürsen mekanik arıza diye tutturdu motor için bir hafta sonrasına gün 300 işçilik 1000 tl kadar da parça parası istedi parçaları çok pahalıymış. Allahın selameti üstüne olsun deyip ayrıldım 4 noktadan şüpheleniyorum a) bujilerden gerçi yeni değişmiş ama sorun yaratabilirmi b) bobinden c) karbotörden d) beyinden motor soğuk iken çekişi hızı torku çok güzel sadece 5 10 dk yol aldıktan sonra o sorunu yaşatıyor birde sbop ayarı istiyor onuda yaptımam gerekecek güvenip kimseye teslim edemedim sizin tecrübe ve önerileriniz benim için çok öndemli yardımınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
7
dostum benim land cruıser de buna benzer bi problemim olmuştu karburator diyaframından cıktı sen ben ce buna yoğunlaş
 
Katılım
11 Tem 2015
Mesajlar
52
Arkadaşlar herkese iyi günler SS ailesine bende katıldım ama problemli bir şekilde, Motorum ile ilgili bazı sıkıntılar yaşıyorum paylaşımları neredeyse baştan sona okudum ama bir kez daha bilgilerinize ihtiyacım var
1 Motorum 2 3 gündür giderken gaz kesip stop ediyor çalıştırıyorum tekrar stop ediyor vurdurarak çalışıtırıyorum yine sorun var biraz soğuduktan sonra tekrar azda olsa yol gidebiliyorum, yokuş aşağı giderken gaz kestiğimde eksozdan patlama sesleri geliyor bunlarıda sbop lar ayarsız onlara bağlıyorum, iki üç ustaya gösterdim biri motor inecek dedi biri ben anlamam diyor bir usta stop edince marşa bas buji kablosunda ateşleme görürsen mekanik arıza diye tutturdu motor için bir hafta sonrasına gün 300 işçilik 1000 tl kadar da parça parası istedi parçaları çok pahalıymış. Allahın selameti üstüne olsun deyip ayrıldım 4 noktadan şüpheleniyorum a) bujilerden gerçi yeni değişmiş ama sorun yaratabilirmi b) bobinden c) karbotörden d) beyinden motor soğuk iken çekişi hızı torku çok güzel sadece 5 10 dk yol aldıktan sonra o sorunu yaşatıyor birde sbop ayarı istiyor onuda yaptımam gerekecek güvenip kimseye teslim edemedim sizin tecrübe ve önerileriniz benim için çok öndemli yardımınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim

1.OLSILIK:kardeşim egzozdan patlama geliyorsa kesin bujiden aynısı benim başıma geldi buji başlığı pipodan yapıyuormuş git iki tane buji başlığı al yeni güzelce tak söktüğünde bujileri kontrol et kurumlaşma varsa hemen çıkar yenisini tak sorun çözülecek bence bir de elinle silinidirleri kontrol et ya da egzozdan bence tek silindire düşüyor motor ondan stop ediyor..2.OLASILIK:yine başıma geldi bu da siboblardan yapabilir siboplardan biri kaynamıştır yine tek silindire düşürür motoru stop eder..
1.olasılığın toplam masrafı 2 adet buji piposu tanesi 5 lira toplam 10 lira
2.olasılığın toplam maliyeti 100 lira civarı motorcu benden 100 lira almıştı 2 ay önce ilk başta bunları bir dene sonra bobin vs bakarsın..
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2015
Mesajlar
4
Herkese selamlar,
Ben bu motordan almayı düşünüyorum. Yedek parça sıkıntısı geçirmiş bazı arkadaşlar herhalde şuanki durumu nedir ve motor elimde patlar mı benim düşündüklerim bunlar.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2011
Mesajlar
138
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bu parçayı nereden bulabilirim motorun üstündeki mandalımsı debriyaj parçası . resim örnektir bu motora ait değil
Original-Lifan-LF110-125-140-150-Horizontal-engine-clutch-lever-arm.jpg
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
2
arkadaşlar merhaba benim arka dişliyle alakalı bir sorunum var. dişli sallanıyor takozları degıstırdım segmanı degıstırdım yıne bir işe yaramadı . sanırım benden onceki kullanıcısı biraz bol bir segman taktıgı ıcın segman yatagı artık ıyıce bollaşmış ve segman tutmuyor. ben cıft segman takıp yıne denedım ama sallantıyı kesemedım. ve soyle bır cozum buldum. arka dişli flansının sabıtlendıgı 4 tane delık olan bolumun ortalarına kendım matkapla delık actım ve flansı ve dıslıyı janta sabıtleyerek sıktım. yani şuan arka dişlim janta tam anlamıyla sabıtlendı. ve herhangi bir sallantı yok. surus guvenlıgı acısından takozların onemını bılıyorum anı gaz verdıgımde bır nebze olsun yumusatıyor bu takozlar. ama malesef artık benım arka dıslım janta sabıt. sızce cok buyuk problemler cıkar mı ? yardımcı olursanız sevınırım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst