125-150 cc cross veya süper moto tavsiyeleriniz

Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
19
selamün aleyküm sayın abilerim ve kardeşlerim şu 2 senedir cross ve enduro motorlara merak sardım bana bir yz 250miz var ama cok kuvvetli ve sesli olduğundan pek binemiyoruz kaliteli ve ucuz yollu bir motor tavsiye edebilirmisiniz ve X TREME MAX hakkında bilginiz varsa onlardanda faydalanmayı rica edebilirmiyim
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
bu forumun da en büyük handikapıda bu. motorun kendi başlığı varken...
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
az değil sayfalarca yorum görüş ve tecrübe paylastık.

onca seyi tekrar buraya nasıl yazalım :pr:

olurda orada bahsetmediğimiz bişey olursa (ki imkansız, cok gevezeyiz çünkü) sorun söyleyelim :)
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
can alıcı noktaya dikka dikkat yz 250 miz var ama kuvvetli ve sesli olduğu için binmiyorum :cyclopsan:queen:::gazla::::gazla::::gazla::
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
19
yaş 14 ve yz 250 nin yanında bulundunuzmu hiç ayrıca kick strter elektrikli marş değil

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:31 ----------

biliyorum çoğunuz dalga geçeceksiniz ama en azından 600mü 1000mi diye sormuyoruz ayrıca yz benim değil amcamın sadece beraberbiniyoruz bazen ama ben alacağım motoru tarlada takkada bincem
 
Katılım
17 Şub 2011
Mesajlar
63
Ohh ohhh daha benim foruma kayıt olduğum yaştasın. Şuan benim iki senin 4 yılın var ehliyet için.
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
19
Ohh ohhh daha benim foruma kayıt olduğum yaştasın. Şuan benim iki senin 4 yılın var ehliyet için.
abi bizim buralarda pek ehliyet sıkıntısı olmaz zaten adı ilçe kendisi köy zaten tarla takkada bincem yani problem değil ama yine hemen ehliyet alcam 18 ime girince
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292


eşimin motorudur isteren satabilirim 200CC dir... çok keyifi makinadır bakımları yapılı lastikler sıfırdır dunlop marka
 
Katılım
29 Ağu 2013
Mesajlar
19
Apachinin XZ250R Cross OFFROAD modeli var biraz araştır istersen

hemen bakıyoum abi 2 zamanlımı bu

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:06 ----------

abi baktım aynı bizim yz abi çok büyük bana 2 zamanlı oluşu
 
Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
evet çinli yani çekik gözlülerden ama motor güzelmiş.

alt takım GS motor, eski ramzey ve şimdiki RKS cross ların kullandıgı

ben TR de pek rast gelmedim bu markaya ne zaman almıstınız




Apachinin XZ250R Cross OFFROAD 4 zamanlıdır, iki değil
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst