Hyosung S&T Kanuni Hyosung Gt 250 Comet Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
49
Değerli Arkadaşlarım,

Katılımım çok olmasa da Forum'un eskicenelerindenim. Yazmasam da sık sık girip yazışmaları takip etmekten keyif alırım...

İlk olarak 2011 yılında Kanuni Windy S ile başladığım "iki teker" macerası çok keyif almam nedeniyle tam 12 ay sonra 2012'de GT 250'ye yükseldi. Yaklaşık 1.5 senedir çok severek kullandığım motosikletimi de yine bir boy büyütme sevdasına girdiğim şu günlerde satılığa çıkardım... Muhtemelen 650 CC'ye geçeceğim... Bu kapsamda sahibinden'e ilanımı girdim. Hem Hysoung hem de Kanuni sayfalarına girsemde şu an nedense sadece Hysoung kategorisinde yer alıyor... Sanırım bir süre sonra Kanuni kısmında da yayına başlar...

Ancak ben kalpten inanıyorum ki eğer bu motosiklet satılırsa sizlerin, yani motosikleti tanıyanların, sayesinde olacaktır. Bilmeyene anlatmak çok zor. Tabi ki bu forumdan birileri ilgilenirse maddi olarak da elimden gelen en uygun teklifi sunacağım... Sahibinden'in linki aşağıda...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-250-naked-tertemiz-sorunsuz-135359871/detay/

Detayında her şeyi ile bire bir anlatmaya çalıştığım motosikletimin satışında desteğinizi rica edeceğim...

Herkese selamlar, kazasız sorunsuz sürüşler dilerim...
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
439
Değerli Arkadaşlarım,

Katılımım çok olmasa da Forum'un eskicenelerindenim. Yazmasam da sık sık girip yazışmaları takip etmekten keyif alırım...

İlk olarak 2011 yılında Kanuni Windy S ile başladığım "iki teker" macerası çok keyif almam nedeniyle tam 12 ay sonra 2012'de GT 250'ye yükseldi. Yaklaşık 1.5 senedir çok severek kullandığım motosikletimi de yine bir boy büyütme sevdasına girdiğim şu günlerde satılığa çıkardım... Muhtemelen 650 CC'ye geçeceğim... Bu kapsamda sahibinden'e ilanımı girdim. Hem Hysoung hem de Kanuni sayfalarına girsemde şu an nedense sadece Hysoung kategorisinde yer alıyor... Sanırım bir süre sonra Kanuni kısmında da yayına başlar...

Ancak ben kalpten inanıyorum ki eğer bu motosiklet satılırsa sizlerin, yani motosikleti tanıyanların, sayesinde olacaktır. Bilmeyene anlatmak çok zor. Tabi ki bu forumdan birileri ilgilenirse maddi olarak da elimden gelen en uygun teklifi sunacağım... Sahibinden'in linki aşağıda...

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-250-naked-tertemiz-sorunsuz-135359871/detay/

Detayında her şeyi ile bire bir anlatmaya çalıştığım motosikletimin satışında desteğinizi rica edeceğim...

Herkese selamlar, kazasız sorunsuz sürüşler dilerim...

İstanbul'da olsaydı süper olurdu :)
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
Benim anladığım şudur :silent:

[url]http://t1308.hizliresim.com/1d/s/ruvhh.jpg[/url]

Sondaki somun dahil önce hepsi vidada toplanacak, sonra toplanmış halde vida metal ayaktaki deliğe sıkıca sıkılacak.

Contalardan kaç adet gerekiyorsa artık, vidanın uzunluğuna göre dizersiniz üstüne :)

Eğer yanlış anlamamışsam, zaten birebir orjinaline yakın bişey çıkıyor ortaya :)

Doğrudur yalnız delik açmaya gerek yok, zaten vida dişlisi var orda. Daha da kolay yani :)

Beyler bu arada sıkıntılarım çözüldü, bilgi olması amacıyla paylaşayım:
- Depodaki sızıntının kaynağı belil oldu. Vakum musluğu damlatıyormuş. Oradan da tahliye hortumunun üzerinden aşağı. Şimdilik her yerini epoksi ile çepeçevre kapladım. Hyosung source'dan sipairş verdim, haftaya değiştiricem gelince. Bi ihtimal de belki tahliye hortumu çamur pislik vs. nedeniyle tıkandı, benzin koyarken de taştı yavaş yavaş damladı diye düşünüyorum... Neyse sonuç olarak kesildi mutluyum :)

- Kilometre saati için ümitsiz arayışlarım sürerken bizim buralardaki bir ustaya götürdüm, tekerlekteki okuyucudan teli söküp çevirince göstergenin de oynadığını gördük, yani anladık ki gösterge sağlam, sorun okuyucudan. Okuyucu sıkışmış, dişliyi mil üzerinden çıkarıp temizleyince rahat rahat dönmeye başladı... O da küçük bir masrafla halloldu, he bi de 150-200 km kadar eksik gösteriyor tabi :)

Herkese iyi pazarlar!!! Keyfim yerinde çaylar benden :)
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sevgili motordaşlarım.motosikletimi sahininden com.a satışa koydum.2010 model,15010 km.de.orijinal,kaza-boya yok.bilgilerinize.



http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...0-cok-temiz-gt-250-135395932/detay/#modalTab1
oAM6.jpg

9QoNU.jpg

nXGhj.jpg

WP8Y0.jpg

mpHIr.jpg

limrd.jpg

jUoX.jpg

W6vlT.jpg

oRHB.jpg

PESY3.jpg
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
çok teşekkürler. sanırım anladım.
ben anlamadıysam da usta mutlaka anlar sanırım :)

Benim anladığım şudur :silent:

[url]http://t1308.hizliresim.com/1d/s/ruvhh.jpg[/url]

Sondaki somun dahil önce hepsi vidada toplanacak, sonra toplanmış halde vida metal ayaktaki deliğe sıkıca sıkılacak.

Contalardan kaç adet gerekiyorsa artık, vidanın uzunluğuna göre dizersiniz üstüne :)

Eğer yanlış anlamamışsam, zaten birebir orjinaline yakın bişey çıkıyor ortaya :)


---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------

Unutumuşum pardon;

8 lik uç ile delik açılacak. Buna uygun bir cıvata ve ve fiberli somun alacağım, üzerine de lastik contalardan.
peki lastik koymasak ne olur mesela, vites geçişlerinde kolaylık sağlar mı?

mesela ben boş vitesi bir türlü bulamıyorum :) çok hassas sanırım 2'den direk 1. vitese geçiyor. habire debriyaj
kolunu çekmek durumunda kalıyorum. Bu durum benim acemiliğimden mi kaynaklı yoksa bir sorun/ayar nedeniyle
olabilir mi?

Bir de bu makinenin yedek parçalarını (özellikle 2. el) bulmak çok zor. Var mıdır bunları bulabileceğimiz bir yer,
yoksa sadece internet üzerinden ulaşabildiğim bir kaç yer dışında seçenek yok mu?

Selamlar
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
228
çok teşekkürler. sanırım anladım.
ben anlamadıysam da usta mutlaka anlar sanırım :)



---------- Mesajlar birleştirildi - 15:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------

Unutumuşum pardon;

8 lik uç ile delik açılacak. Buna uygun bir cıvata ve ve fiberli somun alacağım, üzerine de lastik contalardan.
peki lastik koymasak ne olur mesela, vites geçişlerinde kolaylık sağlar mı?

mesela ben boş vitesi bir türlü bulamıyorum :) çok hassas sanırım 2'den direk 1. vitese geçiyor. habire debriyaj
kolunu çekmek durumunda kalıyorum. Bu durum benim acemiliğimden mi kaynaklı yoksa bir sorun/ayar nedeniyle
olabilir mi?

Bir de bu makinenin yedek parçalarını (özellikle 2. el) bulmak çok zor. Var mıdır bunları bulabileceğimiz bir yer,
yoksa sadece internet üzerinden ulaşabildiğim bir kaç yer dışında seçenek yok mu?

Selamlar

Hocam delik açmana gerek yok, 8lik diş açık orda zaten. Ustaya giderken yaktığın benzine bile değmez. Lastik koymassan ayakkabın yalan olur başka fark yaratmaz...
Boş vitese zamanlar alışırsın. Hareket halinde 1'e geçirmek pek hayırlı bişey değil bilgin olsun... Motosiklet durmadan boşa almaya çalışma.
Parçaların çoğu S&T ile uyumlu, olmayanları da hyosungsource.com ve alpha-sports.com'dan alabilirsin. Parça sıkıntısı yaşayan duymadım ben, en fazla bi kargo parası oluyor
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
Katılım
28 Ağu 2005
Mesajlar
613
sevgili motordaşlarım.motosikletimi sahininden com.a satışa koydum.2010 model,15010 km.de.orijinal,kaza-boya yok.bilgilerinize.

bora bey, çok özenerek baktığınızı biliyordum da bu kadarını tahmin etmiyordum : ) satıp ne almayı düşünüyorsunuz? bu arada çanta demiri cbf 150'lerinkinden galiba.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:11 ----------


aynalar hariç çok güzel :cherry:
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
aynalarıma laf yok. ducati monster havası veriyor.
koltukları da güzel birşey yaptırıcam :)

---------- Post added at 22:10 ---------- Previous post was at 22:08 ----------

Oha olmuş tabi, hemde ne olmuşş :thumleft:

Şu üstteki CafeRacer havası estiren filitreyi hangi programda uyguladın, bi arkadaş soruyoda :cherry:



Anladım, bi mesajda delik açılacak diye bişey okumuştum galiba, bilmediğimden dedim heralde kaynaklı falan oraya :)
onu chronix telefonla yaptı ;-)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
havalı bir kılıf bul da aynından biz de kaplatalım.

Caktırma onun yaptırmasını bekliyorum bakalım nasil birsey olcak performansı nasil olcak sonrasında bende düşünüyorum :D Benim kinin parasını Chronix vercek ama daha bundan haberi yok koltugu deldi :p şanzuman krank taşırken milllete :D
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
onu chronix telefonla yaptı ;-)

Telefonla mı ::huuuh:: iyice ezdin bizi be abi :mrgreen::queen:

Bende soruyorum, yurtdışında hangi firmadan görsel destek aldınız, ne tür programlama yöntemlerine başvurdunuz falan...

Cevap : chronix 3ü tuşladı :mrgreen: :mrgreen:

Çok güzel efekt :cat:
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
208
Selamlar;

Arkadaşlar motoru bakıma verdim ve yaklaşık bir hafta sonra çıkacak sanırım.
Özellikle yan yatma veya durduğu yerde motorun yan yatması gibi durumlarda
deponun ezilmesi, motorun zarar görmesi ve diğer ekipmanları korumak için ne yapmamı
önerirsiniz. Malumunuz GT 250'lerde motor açıkta ve depo oldukça geniş.

Ciddi bir bakımdan geçtiğinden maddi olarak da külfetli olacak benim için, bu nedenle
motoru teslim aldıktan sonra mümkün mertebe oluşabilecek herhangi bir hasarı
en aza indirmek istiyorum.

Sevgi & Saygı
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
normalde motor koruma demiri, manetlere de koruma takılır, bu motorda nasıl görünür, orası senin zevkine kalıyor ....
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Yavrum benim be. Keçiler arasındaki koyun gibi :)
Hala seviyorum lan bu motoru.Acaba GT650R mı alsaydım :)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Selamlar;

Arkadaşlar motoru bakıma verdim ve yaklaşık bir hafta sonra çıkacak sanırım.
Özellikle yan yatma veya durduğu yerde motorun yan yatması gibi durumlarda
deponun ezilmesi, motorun zarar görmesi ve diğer ekipmanları korumak için ne yapmamı
önerirsiniz. Malumunuz GT 250'lerde motor açıkta ve depo oldukça geniş.

Ciddi bir bakımdan geçtiğinden maddi olarak da külfetli olacak benim için, bu nedenle
motoru teslim aldıktan sonra mümkün mertebe oluşabilecek herhangi bir hasarı
en aza indirmek istiyorum.

Sevgi & Saygı

Facebook gt250 başlığında Ahmet KURT kardeşimizin yaptığı koruma ben begendim tavsiye ederim :D uzun yolda ayagı ucatmak icinde iyi :D

1082523_152533708276256_1385424862_o.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 08:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:51 ----------

Yavrum benim be. Keçiler arasındaki koyun gibi :)
Hala seviyorum lan bu motoru.Acaba GT650R mı alsaydım :)

Valla senin kullanım alışkanlığına falan bakınca race i daha rahat kullanıyor gibisin kardes herkese demem de sen race alsan olurmuş sanki :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst