Suzuki Suzuki DL 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Delikanlı. Erkek adam. Enduro. Ya. Biner.

Transalp. Tennere. Vb gibi.

Topiç de olduğu gibi. Hep kızlar. Strom. Da. Masallah
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
143
tenere 660 değil de 1200 super tenereye lafım yok. uzun zamandır bu tarz motorlarla haşir neşirim. bir ktm gelir saygı duyarım, super tenere gs ailesi onlara saygım var güzel aletler kullanma fırsatım da oldu bir çoğunu crosstourer kullanmadım onu merak ediyorum.
haa :) afrika twin harika motordur ama piyasada kalmadı kalanları da sahipleri satmıyor. transalpleri de kullandım 650 ve 700 ünü. inan hiç memnun bırakmadı. asfaltta gitmiyor zaten makina 130 km çıktığında önü öyle bir dalgalanıyor ki üstünü görmek istemiyor aletler. jantlar tel ta cılar daha iyi diyor arazi için. ne yapacaklarsa yamulsa jant? ya da yolda bir çivi girse tekeri söküp lastikciye mi gidiyorlar dağ başında? benim lastiğim patladı sıktım spreyi 100 km ötedeki lastikciye kadar birşey olmamış gibi gittim. çevremde bir tane araziye çıkmış transalp görmedim çıkacak adam alır 125lik 250lik ktm dağ taş çıkar o kadar ağır makina ile cross yapılmaz zaten. ha illa 600 cc civarı olacak derse f650 harika motor ve daha uygun fiyatı veya daha pro olan kawa klr 650. 5 vites zaten motor hp düşük, devamlı 6. vitesi zorluyor ayağım ama yok öyle bir vitesi :)
geçen sene de seninle bu tarz bi konuda tartışmıştık o zamanlar ta kullanmamıştım, şimdi ikisini de kullandım.

bir gün vstrom tr toplantısına gelirsin hocam vstromu kimler tercih ediyor görürsün, hatta gel sana bir vstrom verelim şöyle bir dolaş gel bir daha transalpe yüzün gülerek binebilecek misin çok merak ediyorum. transalp kullanıp vstroma geçen sayısız adam biliyorum. neden ucuz geçiş motoru gibi enduroda transalp ve genelde memnun kalmıyor kimse.

bu arada kimse benim söylediklerimi dikkate almasın gitsin satın alacağı motoru kullansın. önce bir transalp kullansın sonra vstrom kullansın arasındaki farkı kendisi görsün. yukarıda yazdıklarım tamamen benim görüşlerimdir. şuan etrafta motor bakıyorum ama istediğim motorlar genelde 40bin tl ve üstü o yüzden "3. KEZ" vstrom alacağım sanırım. kullanıp memnun kalmayan bir insan görmedim.
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
V-Strom güzeldir. Transalp'te güzeldir ama 6.vitesi olsaydı çok daha iyi olurdu. Ben Transalp'te sürekli 6. vitesi arardım, şimdi V-Strom'da 6.viteste gittiğimi sanırken bir bakıyorum 5.vitesteymişim :) tık hemen bir üst vitese 100 km, hız 5.000 devir ile keyifle yol alıyorum

Ancak kabul etmek gerekir ki Transalp V-Strom'a göre biraz daha endurodur, ancak asfaltta kesinlikle V-Strom önde.

Sonuç olarak şimdi ben V-Strom'dan inip Transalp'e binermiyim? Hiç sanmıyorum, çünkü benim Transalple girdiğim tüm yollara V-Strom'da rahatlıkla girip çıkıyor, üstüne asfalt performansı-konfor ve düşük yakıt tüketimi veriyor. Tabi ben öyle aman aman bir endurocu olmadığım için de olabilir. Her iki motoru da kullanmış biri olarak her zaman V-Strom diyorum.

Bu yazdıklarım benim kişisel görüşlerim olduğundan kimse için bağlayıcılığı yoktur.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
143
ha bak ondan bahsetmeyi unuttum çift karbüratör var di mi çekiyor benzini aşağı doğru :)
gerçi vstrom u çok anlatmayı da sevmiyorum şuan sattım alırken 2. el fiyatları tavanda :) insanlar neye para verdiklerini biliyor.

bu arada orko görüşemiyoruz arada toplantılara gel :)
 
Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Aralarında çok büyük farklar yok aslında. Benim Transalp ile (sürekli sakin kullanan biriyimdir) 100 km.de ortalama yakıt tüketimim 5,5 lt idi. V-Strom'da ise 4,81 lt.

Emre evet görüşemiyoruz, araya Ramazan girdi, sonrasında ben tatile gittim (bu hafta geldim), şimdi de Eylül başında Karadeniz-Gürcistan turum var onun hazırlıkları ile uğraşıyorum. O yüzden buluşmalara gelemiyorum maalesef. Ama döndükten sonra gelmeye çalışacağım.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
143
ben seneyi kapattım zaten motoru da küçülttüm seneye 2 yolum var türkiyede sonra yurt dışı olacak inşallah. umarım bir ara da beraber yol yaparız özledim boz eşeği :p
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
arkadaşlar motorun lastiklerinin değişim zamanı geldi. metzeller düşünüyorum ama anakee falan derken avon diye bir lastik markası duydum.çok eski ve yıllardır avrupada lastik üreten bir firmaymış. ülkemizde haliyle bir ön yargı ile yaklaşılacak,bildiğinden şaşma vs diye ama birçok forum sitesinden olumlu yorumlar okudum..ne dersiniz denemeye değer mi?

orhan selamlar abi,şimdiden yolculuklar için yolun açık olsun.

herkese sevgi ve saygılarımla..
 
Katılım
30 Ara 2009
Mesajlar
74
hocam bayadır göremiyorum senin düldülü mevki mi değişti acaba :)
bu arada bende uzun süre dl 650 kullandım. hatta 2 kere al sat yaptım. en son geçenlerde sattım motor bakıyorum ama hiç bir motor bana vstrom gibi güzel durmuyor. tüm akdeniz ve tüm egeyi gezdim yolda bir kez olsun arıza yapmadı ki 2004 modeldi son sattığım motor. ha ktm bmw triump tarzı motor alamazsam dönüp tekrar dl 650 alacağım. alacak arkadaşlara ise kurye motoru (nar-post çıkması) olmazsa km model ne olursa olsun alsın derim gerçekten konforlu güvenli güçlü bir motor saygılar..

An itibari ile iç ve ege turum bitip eve geldim, 3500 km yol yapmışım, saat gibi maşallah, İstanbuldan yola çıktım, Ankara, Niğde, Nevşehir (Ürgüp Göreme Avanos v.s.) Sonra konya Seydişehir üzerinden Toroslar Akseki, Alanya, Manavgat, Kemer, Kaş (En çok Kaş,ı sevdim 3 gün çadır kurdum. ) Sonra Fethiye en son Çeşme Alaçatı. Esasen Çanakkale de de bir gün kamp yapacaktım ama acil işim çıkınca bU gün Non stop İstanbul yaptım Saat 3 gibi Çeşmeden çıktım eve yeni geldim, Ama bu gün giydiğim boxer dan kaynaklı pişik yapması haricinde en ufak bir yorgunluk olmadan geldim.

---------- Post added at 01:00 ---------- Previous post was at 00:58 ----------

Abi uzak dur, imkanın varsa Metzeller tourance NEXT tak derim .. Bendeki touarance ömrünü tamamlamak üzere ama ne virajlarda ne ıslak zeminde benim yaptığım hataları bile tolare etti..

---------- Post added at 01:02 ---------- Previous post was at 01:00 ----------

tenere 660 değil de 1200 super tenereye lafım yok. uzun zamandır bu tarz motorlarla haşir neşirim. bir ktm gelir saygı duyarım, super tenere gs ailesi onlara saygım var güzel aletler kullanma fırsatım da oldu bir çoğunu crosstourer kullanmadım onu merak ediyorum.
haa :) afrika twin harika motordur ama piyasada kalmadı kalanları da sahipleri satmıyor. transalpleri de kullandım 650 ve 700 ünü. inan hiç memnun bırakmadı. asfaltta gitmiyor zaten makina 130 km çıktığında önü öyle bir dalgalanıyor ki üstünü görmek istemiyor aletler. jantlar tel ta cılar daha iyi diyor arazi için. ne yapacaklarsa yamulsa jant? ya da yolda bir çivi girse tekeri söküp lastikciye mi gidiyorlar dağ başında? benim lastiğim patladı sıktım spreyi 100 km ötedeki lastikciye kadar birşey olmamış gibi gittim. çevremde bir tane araziye çıkmış transalp görmedim çıkacak adam alır 125lik 250lik ktm dağ taş çıkar o kadar ağır makina ile cross yapılmaz zaten. ha illa 600 cc civarı olacak derse f650 harika motor ve daha uygun fiyatı veya daha pro olan kawa klr 650. 5 vites zaten motor hp düşük, devamlı 6. vitesi zorluyor ayağım ama yok öyle bir vitesi :)
geçen sene de seninle bu tarz bi konuda tartışmıştık o zamanlar ta kullanmamıştım, şimdi ikisini de kullandım.

bir gün vstrom tr toplantısına gelirsin hocam vstromu kimler tercih ediyor görürsün, hatta gel sana bir vstrom verelim şöyle bir dolaş gel bir daha transalpe yüzün gülerek binebilecek misin çok merak ediyorum. transalp kullanıp vstroma geçen sayısız adam biliyorum. neden ucuz geçiş motoru gibi enduroda transalp ve genelde memnun kalmıyor kimse.

bu arada kimse benim söylediklerimi dikkate almasın gitsin satın alacağı motoru kullansın. önce bir transalp kullansın sonra vstrom kullansın arasındaki farkı kendisi görsün. yukarıda yazdıklarım tamamen benim görüşlerimdir. şuan etrafta motor bakıyorum ama istediğim motorlar genelde 40bin tl ve üstü o yüzden "3. KEZ" vstrom alacağım sanırım. kullanıp memnun kalmayan bir insan görmedim.

Üzerine daha ne yazılırki ..
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Hadi bakalım burdan da hoşgeldin diyim bari :p

Benim motor çok homurdandı bana , hadi lan ne duruyoruz deyi ama işte lanet olsun böyle dünya lanet olsun bu hayat :cherry:
Bakkala çakkala gitmekten yolları unuttu garibim .
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
arkadaşlar, özellikle yeni motor alanlar motorunuzu adam gibi kullanın..temiz bakın.

2-3 sene sonra 2.el almayı düşünüyorum :)

işin şakası, çok ilgimi çekiyor. keyifli sürüşler.

saygılar
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
yarın 2005 model 47500 km deki bir motora takas için bakmaya gideceğim...yaşı itibariyle km si normal, umarım oynanmamıştır...motoru metin ustadan almış arkadaş...ankara daki en iyi usta olarak bilinir kendisi ve referans olursa içim rahat olur...

ikinci ellerinde insanlar niye coşmuş anlamadım...satmak istemiyolar sanırım...sezon başı olsa anlarım...
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
yarın 2005 model 47500 km deki bir motora takas için bakmaya gideceğim...yaşı itibariyle km si normal, umarım oynanmamıştır...motoru metin ustadan almış arkadaş...ankara daki en iyi usta olarak bilinir kendisi ve referans olursa içim rahat olur...

ikinci ellerinde insanlar niye coşmuş anlamadım...satmak istemiyolar sanırım...sezon başı olsa anlarım...

biri 2008 model motora 22.500 civarı birşey yazmış. tamami ile saçmalık
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
143
yarın 2005 model 47500 km deki bir motora takas için bakmaya gideceğim...yaşı itibariyle km si normal, umarım oynanmamıştır...motoru metin ustadan almış arkadaş...ankara daki en iyi usta olarak bilinir kendisi ve referans olursa içim rahat olur...

ikinci ellerinde insanlar niye coşmuş anlamadım...satmak istemiyolar sanırım...sezon başı olsa anlarım...


enduro ya da yüksek motorlarda sezon olayı diğer motorlar gibi değil. eğer bir sezon varsa bu sezon cidden çok esnek sadece kara kış diye tabir ettiğimiz aralık ortasından başlayıp şubat ortasına kadar biraz fiyat düşüyor sonrasında tekrar yükseliyor.
suzuki fiyat politikası olarak gerçekten işini iyi biliyor. gerek burgman serisi gerek vstrom serisi türkiyede satış rekorları kırıyor. örneğin kawa versys çok benzer özelliklerde olmasına rağmen arada 5-6 bin lira oynatıyor. ona rağmen satılıyor mu evet satılıyor :) şuan 22 bin liram olsa sıfır versys yerine 2. el vstrom bakabilirim. çünkü satışı kolay parça servis konusunda sıkıntısı yok. Türkiye motoru bence vstrom :)
Gerçekten o km oynama olayı çok can sıkıcı. adam örneğin 2008 yılında motoru 20 bin km de. 2011 yılına geldiğinde 60 bin yapmış (vstromu olan garajda bekletmez motoru genelde gezer) adam kanı bozuk birisiyse gidip onu muayeneden önce 30 bine çektiriyor. tramer sorgulattığınız zaman ise bir anormallik çıkmıyor. yani o motor ağır bakım görmesi gerekirken o km de (egzantirik zinciri değişimi vb.) görmediği için alan insana patlıyor. bilindik bir motor alınması tavsiyemdir. bırakın 2 bin lira fazla olsun ama gönül rahatlığı ile gezin tozun sorun çıkartan bir motor değil vstrom. tek korkmanız gereken lastik patlaması olur. bana hep bunu söylediler yanımda lastik tamir kiti ve sigorta haricinde hiç bir şey almıyordum. umarım temiz denk getirirsiniz.
 
Katılım
14 Haz 2012
Mesajlar
19
Arkadaşlar merhaba.

Bende sym GTS 250 evo var 2012 model 19400 km de.üstüne 4 bin 4500 tl verebileceğim temiz bir vstrom ile takas etmek istiyorum.Mümkünse km si 50.000 i gecmemiş olmak kaydı ile.(orj km) benim makinamn ederi 8000 tl.Arka çantası çanta demiri mevcut kazasız.Makinamın muaynesi 2015 e kadar.Ayrıca 14 ortalarına kadarda garantisi devam etmekte.

İlgilenen arkadaşlarla görüşmek isterim.
 
Katılım
29 Mar 2010
Mesajlar
131
arkadaşlar uzun süre aradan sonra foruma yeniden katıldım ve bu sefer hayalim olan DL 650 ile geri dönüş yaptım, bende sizlerden biriyim artık. :)
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
15
Savaş bey mahsuru yoksa modelini ve fiyat bilgisini paylaşırmısınız. Artan fiyatlardan müzdaribimde:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst