Motor sürerken başınıza gizemli bi olay geldi mi ?

Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Bendeniz de olur olmaz yerde çalan şu cep telefonu aramalarını çözdüm:
Örneğin ihtiyaç gidermeye girerken mutlaka telefonumu da yanıma alıyorum, daha hiç çaldığı vaki değildir :mrgreen: (Murphy kanunları diye bi şe var de mi yani?)
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
566
Hadi ya hocam orayi bilmiyorum ama arastiracagim cok merakim var boyle gizemli olaylara :)

abicim istanbul içindeysen bir haftasonu gitmelisin hem denize girersin hem görmüş olursun ben gittim denize girdim kayadan şıp şıp su damlıyordu.

okuduğuma göre coban bir çocukla güzel bi kız birbirsi sevmiş kavuşamamışlar orada hayatlarına son vermişler kayada bunlara ağlıyormu (böğle bişeyti işte :D )

geceleri ağlama sesi bile geliyormuş cevredekiler öğle söylüyor birde kumsalın az ilerisinde kurumuş killer var bildimiz camur yani vücuda iyi geldiyini duydum
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
854
gecen yaz memlekette giresunda bir kac hafta tatil yapmistim, sabah aksam yayla yollarinda orman yollarinda tur atiyordum. yine bir gün akşama doğru depoyu fulleyip yola çıkmıştım, aranızda bilen varsa şebinkarahisar giresun yolundan eğribel geçitine geçip ordan yayla yollarından tekrar şebinkarahisara bir tura çıktım. eğribel den sonrası oldukça ıssız, rakım 2000m civarında, gün batımına yakın sis çökmeye başlamıştı, telefon çekmiyor - yolda kalsam harbi kalırım yani. en yakın yerleşim bölgesi ki o da elektriği olmayan yayla, en az 2 saat yürümem gerekir, ayısı var kurdu var..

yollar bu şekilde:

hava kararmıştı ve yayla yolundan orman yoluna ve akabinde köy yollarına girmiştim.. çok güzel ve açık bir hava vardı bir iki foto çekmek için duraklamıştım.. saatlerce motor sesine alışmıştım ve motoru stop ettiğimde sessizlik ve akabinde gelen diğer sesler oldukça ürpertici idi. yarasa sesleri, kipri ve türlü hayvanların hışırtısı vs.. korkma yoktu ama ürperti vardı :)

img0741c.jpg


bu kareyi çektikten sonra yola devam ettim, bilirsiniz kesin bazen böyle arkanızdan birşey geliyormuş gibi bir his olur.. hızımı arttırdım çünkü korkmaya başlamıştım sebepsiz yere.. sürekli arkamı kontrol ediyordum, yolum kısmen ormanlık. uzun bir sol viraja girdim, solum tepe olduğundan virajın sonunda ne olduğu gözükmüyor. virajdan çıktım ve akabinde açık bir meydan da kısa fakat 180 derecelik sağ viraj var. tam çıktım virajdan ki yusuf yusuf.. gideceğim yolun solunda ayı.. anlattıkça tüylerim ürperiyor valla.. yavaşladım durmaya yakındım ki ayı ayağa kalktı, başını önüne eğdi, arkasını döndü ve ormana doğru ilerledi.. donup kalmıştım ki birden kafasını arkaya çevirp bana hadi devam et dercesine kafasını salladı.. bende o an yusuflarımı toplayıp kestirmeden, hiç koca oğlanın yanına uğramadan yola devam ettim..

bu kadar yusufu bir araya topladığımı hiç hatırlamıyorum valla :D
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1,043
gecen yaz memlekette giresunda bir kac hafta tatil yapmistim, sabah aksam yayla yollarinda orman yollarinda tur atiyordum. yine bir gün akşama doğru depoyu fulleyip yola çıkmıştım, aranızda bilen varsa şebinkarahisar giresun yolundan eğribel geçitine geçip ordan yayla yollarından tekrar şebinkarahisara bir tura çıktım. eğribel den sonrası oldukça ıssız, rakım 2000m civarında, gün batımına yakın sis çökmeye başlamıştı, telefon çekmiyor - yolda kalsam harbi kalırım yani. en yakın yerleşim bölgesi ki o da elektriği olmayan yayla, en az 2 saat yürümem gerekir, ayısı var kurdu var..

yollar bu şekilde:
http://www.youtube.com/watch?v=kHNzTRQjpzc

hava kararmıştı ve yayla yolundan orman yoluna ve akabinde köy yollarına girmiştim.. çok güzel ve açık bir hava vardı bir iki foto çekmek için duraklamıştım.. saatlerce motor sesine alışmıştım ve motoru stop ettiğimde sessizlik ve akabinde gelen diğer sesler oldukça ürpertici idi. yarasa sesleri, kipri ve türlü hayvanların hışırtısı vs.. korkma yoktu ama ürperti vardı :)

http://imageshack.us/a/img833/2463/img0741c.jpg

bu kareyi çektikten sonra yola devam ettim, bilirsiniz kesin bazen böyle arkanızdan birşey geliyormuş gibi bir his olur.. hızımı arttırdım çünkü korkmaya başlamıştım sebepsiz yere.. sürekli arkamı kontrol ediyordum, yolum kısmen ormanlık. uzun bir sol viraja girdim, solum tepe olduğundan virajın sonunda ne olduğu gözükmüyor. virajdan çıktım ve akabinde açık bir meydan da kısa fakat 180 derecelik sağ viraj var. tam çıktım virajdan ki yusuf yusuf.. gideceğim yolun solunda ayı.. anlattıkça tüylerim ürperiyor valla.. yavaşladım durmaya yakındım ki ayı ayağa kalktı, başını önüne eğdi, arkasını döndü ve ormana doğru ilerledi.. donup kalmıştım ki birden kafasını arkaya çevirp bana hadi devam et dercesine kafasını salladı.. bende o an yusuflarımı toplayıp kestirmeden, hiç koca oğlanın yanına uğramadan yola devam ettim..

bu kadar yusufu bir araya topladığımı hiç hatırlamıyorum valla :D

Bu ayıların bazıları kışın aç kalınca yaylaya inip evlerin kapısını çalıyormuş . Duydum görmedim :)
 
Katılım
23 May 2009
Mesajlar
1,082
Abooo :mrgreen:

Cin falan işlerinden korkulur belki gecenin bir körü zifiri karanlıkta oda bi felak bi nas'a bakar recetesi bellide. :)

Ayı nedir arkadaş hele açsa adamı catır catır yer valla :mrgreen:

 
Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
240
işte bu oluyor bazıan ) :) :D

http://siz.net/tum-dunya-bu-gizemli-olayi-konusuyor-videosu/

bismillahirrahmanirrahim o nasil bir videodur yanlız motor sürücüsü ve kamyon sürücüsü adama bakmıyor ben olsam adamın peşinden giderdim acayip tüylerim ürperdi bildiğim bütün dua ları okudum vallahi
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
29
Shoptan çok anlarım ama video shoplarından vs vs anlamam ama burada farkettiyseniz araba geçmeden önce o ışık hızıyla geçen adamın orada iz yok ama araba geçtikden sonra gölge gibi bir iz kalıyor bu shop olabilir yada gerçekse taki imkansız neyse :D
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1,043
Shoptan çok anlarım ama video shoplarından vs vs anlamam ama burada farkettiyseniz araba geçmeden önce o ışık hızıyla geçen adamın orada iz yok ama araba geçtikden sonra gölge gibi bir iz kalıyor bu shop olabilir yada gerçekse taki imkansız neyse :D
After effect le ışığı arttırmışlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

Abooo :mrgreen:

Cin falan işlerinden korkulur belki gecenin bir körü zifiri karanlıkta oda bi felak bi nas'a bakar recetesi bellide. :)

Ayı nedir arkadaş hele açsa adamı catır catır yer valla :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=rWpagcYg21g

Millet de öyle bakıyor .
 
Katılım
26 Kas 2011
Mesajlar
153
Konuya uygunmu bilmiyorum ama, geçenlerde yolda ortalama 40-50 ile ilerlerken ne oldu anlamadım, birden duraksadım ve hafif gözlerim karardı ve ani bir refleks ile iki frene de asılmam bir oldu. isteyerek yapmadım, ben yavaşlar yavaşlamazda yan yoldan çok yüksek bir hızda otomobil cıktı ve tam önümden geçti. bir an aptallaştım ve çok şükür ucuz yırttık diyip devam ettim :)
 
Katılım
14 Ağu 2013
Mesajlar
1,043
valla kışı beklemeyende oluyor.. kurt ayı farketmiyor geliyorlar ara sıra.. annem anlatıyordu - 7 tane kurt geçmiş balkonun önünden :)

Bana da karşı binadaki teyze anlattı bölge insanına kolay kolay birşey yapmayacağını söyledi çok şaşırdım :)
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
Gece 12 civarı başımıza gizemli bir olay gelsin diye, motorlarla yer yer zifiri olan şehir mezarlığına girmeyi önermiştim bir arkadaşa, o da gelmeyince gizemli bir olayımız olmadı şükür..
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
920
Arkadaşlar olur insanlık halidir veya bi sınavdır her neyse yolda giderken veya herhangi bi yolda kalma durumunda gizemli olarak (Hızır aleyhisselam gibi veya ruhani bi güçten şüphelendiğiniz durum :sunny: oldumu ) anlatın dinleyelim ???

çok fazla STV izliyorsunuz sanırım :)
 
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
104
Gizemli olay geçirmediğim bi ay yok gibi. Sanki bi el sürekli koruyor insanı. O kadar çok var ki olay harbiden anlatmakla bitmez.

Bir yıl deliler gibi duran trafikte motorla ehliyetsiz kasksız 120 gittikten sonra ehliyetimi aldığım gün motorumu bağlamaları ama sistemde gozuktugu icin beni salmak zorunda kalmaları.

Ehliyetimi aldıktan 15 gün içinde yıllarca babamdan araba kacırıp deli gibi kullanmama ragmen en sakin gittigim ve arabadaki herkese kemer taktirdigim ilk gun bi kadinin onume cikip arabamin perte cikmasi. Ve bu kaza babama biri arkadan carpip 8 takla atip neredeyse kolu koptuktan 2 gun sonra oluyo...

Motorla 3 kişi giderken birden su çıkması ve yaklaşık 400 kiloyu o hızla tek bacağımla istemsiz şekilde kaldırıp motoru doğrultmam

Biri yanimdan gelen digeri karsidan gelen iki tramvay arasına 70km hızla girmeyi filmlerdekine tas cikaracak sekilde saliselerle kurtarmam.

Yüzlerce kez duvara, arabaya, yayalara yapışmamı hep saniyelik küçük çizgilerle ayıran Allahıma hamd olsun. Her gün en az bi iki ölüm riski atlatmama rağmen uslanmayan ben aslında hak etmiyorum böyle olmasını

Belki aramızda en fazla ölmesi gerekip bi şekilde yaşatılmış insanlardan biriyimdir..
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
291
Kalabalık bir grubuz, motorlara binip yola çıkacağız, herkes çalıştırdı ortalık gürül gürül inliyor, motorlarıyla geri geri park ettikleri yerlerden çıkan rengarenk kasklı motorcular, ben ise anahtarı çevirip marşa asıldım, düğmeye basıyorum basıyorum çalışmıyor, herkes çevirdi motorunu yola çıktı ağır ağır.


Ben ise hala kasıyorum, ter bastı, ulan Bandit beni rezil ettin, eee dedim nazar o kadar konuştuk motoru ettik, tek başıma kalakaldım. Ekip uyandı orda kaldığımı fark etti, bir kaçı geri döndü, dedim yok basmıyor, kırmızı düğmeye eldiveni ile usulca dokundu bi arkadaş, broom, aldı marşı.
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
346
kışın okula motorla giderken eldivenin dış gözünde 50 krş bulmuştum. ne büyük mutluluktu benim için... soğuktan yanmaya başlayan vücudumu o 50 krş a aldığım çayla ısıttıydım.bunun hala gizemini merak ederim o 50 kuruş açık göze nasıl girdi? en önemlisi nasıl düşmeden öyle kaldı? :queen: :silent:
 
Katılım
20 Eyl 2012
Mesajlar
1,280
hayatımın en ılgınc yanı motor ıle yaptıgım kaza ıdı.yıl 1997.dumduz yolda 50-60kmh ıle ılerlerken yoldan cıkıpbataklıga uctum.on saseler 2 buklum olmasına ragmen bende en ufak bı hasar yoktu.aradan gecen 16 yıl sonunda o motorun hala orada kaza yaptıgım yerde duruyor olması.hadı ben kazadan korktum dahada elımı surmedım o motora.kımsedemı merak edıp bakmaz sagına soluna motorun.motor susurluk-bandırma guzergahında ümiteli köy cıvarında.16 yıldır kaza yaptıgım yerde.eskıcı bıle almamıs hayret.ama pejo 105 kobra nın en populer oldugu donemde aldıgım bayıde tek kalmıstı.bırı vardı baba ogul paraları cıkısmadı sanırım.cocuk oyle bı bakıyodu kı motora ıcın sızlar.bende kac para dıye sordum gecmıs gun bı para soyledı satıcı basıp parayı bınıp gıtmıstım.adam faturayı keserken ben motorun sagına soluna bakıyodum.cocuk abı bız alcaktık onu deyıp gozumun ıcıne allah belanı versın bakısı atmıstı.ah lı mal yaramıyo demekkı....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst