Motor sürerken başınıza gizemli bi olay geldi mi ?

Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
24
Arkadaşlar olur insanlık halidir veya bi sınavdır her neyse yolda giderken veya herhangi bi yolda kalma durumunda gizemli olarak (Hızır aleyhisselam gibi veya ruhani bi güçten şüphelendiğiniz durum :sunny: oldumu ) anlatın dinleyelim ???
 
Katılım
23 Nis 2012
Mesajlar
205
Mahalledi çocukları motorla hep gezdiririm kıramam acaba onları duası mı bilmem ama dörtyol da ne zaman durup kontrol etsem ya araba ya çocuk çıkıyor durmasan gitti. Yada önümdeki arabayı geçmekten vazgeçiyorum bu ilerde döner diyorum çok geçmiyor araba dönüyor. Bazende yanıldığım oluyor ama Allah'a şükür hiç kazam olmadı.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Hızırlık bir durum olmadı hiç zaten gizemli ruhani mevzulara inanmam başıma gelmedi geleni hiç görmedim şahit olmadım, ama 2000 li yılların başında bi mz im vardı bir kış günü hem ön hem arka lastiğim patlamış bide üstüne üstlük gaz telimin kopması gibi bişey yaşamıştım isyanım tavan yapmıştı...bide geçen sene eylül de kütahya dönüşü klasik rota hariçi domaniç-inegöl-bursa-yalova güzergahında (ki inegöl yolu üzeri 1600 mt.tırmanıyosun dağ bayır aşılır ) onca yol geldikten sonra feribota binip eskihisara geçip oradan 10dk yol alıp kurtköy gişelerde motor kitleyip yolda kaldığımda önce isyan ardından pek bi dua etmiştim en azından İstanbul il sınırları içinde olduğu için.
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
esrarengız olaylar ıstıyosanız sıze bı kac yenı fılm onerıyım =)

DABBE CIN CARPMASI


filmi izledim cok guzel pek ınanmasamda 2 gece uykularım bolundu hep bırıncı dereceden tavsıye ederım 10/10


ikinci film ise az önce izledim sinemadan feldim SEYTANIN TOHUMU


BU filmde guzel begendım buda dabbe gıbı yasanmıs olaylardan bırısı film ilk bosa sarıyor ama cok heycanlı fılm 10/9


gelecek programda 2 fil var birisi seytanı racim digerının adını unuttum bunlarada gıdebılırım =)
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
Geçen ay akşamüzeri spor salonuna gidiyordum bağ,bağçe arası kestirme bir yol var oradan geçiyordum şortun altından bacağımda ani bir yanma hissettim,elektrik çarpması gibi bir acı verdi.sağa çektim bacağımın iç kısmında kan damlası ve kibrit başı kadar bir delik! bunu yapan arı olamaz yara hala geçmedi:queen: beni sokan,ısıran yada çarpan neydi anlamadım bundan gizemlisini yaşamadım çok şükür:)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Geçen ay akşamüzeri spor salonuna gidiyordum bağ,bağçe arası kestirme bir yol var oradan geçiyordum şortun altından bacağımda ani bir yanma hissettim,elektrik çarpması gibi bir acı verdi.sağa çektim bacağımın iç kısmında kan damlası ve kibrit başı kadar bir delik! bunu yapan arı olamaz yara hala geçmedi:queen: beni sokan,ısıran yada çarpan neydi anlamadım bundan gizemlisini yaşamadım çok şükür:)

Vımpir yarasa olmasın:queen:
 

Ose

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2013
Mesajlar
579
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
100lük motorumla 80-100 arası gidiyordum birden herşey bulanıklaştı otoyolda o kadar hızlı gitmeye başladımki ibre 180ni göstermeye başladı sonra arabaları taşıyan bi tır çıktı karşıma ve onun üstüne çıkıp fırladım köprüden aşağı denize düşüp deniz kızıyla mutlu mesut yaşarken birden bi yerimde soğukluk hissettim. uyandım yavaşça çarşafı geri üstüme örttüm uyumaya devam ettim
anlayana :cat:
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
566
küçükken çözemediğim bir olay vardı kanepede uyuyup yatak odasından kalkıyordum çok şükür o gizemi çözdüm

birde bu gün pierre loti'de omzuma birisi vurdu çok gizemli birisi sanırım kızın biri iş attı ama ama geç uyandım mevzuya
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
motorla kordondan giderken elinde ki siyah kediyle üstüme üstüme yürüyen korna yapmama rağmen yoldan çekilmeyen durdugumdada motorun önüne gelip elindeki kediyle sabit bişi şekilde bana bakan kız çocuğu :sunny:
 
Katılım
5 Haz 2011
Mesajlar
2,546
150 seyhanım varken titreşimden gizemli bir şekilde bana bi haller oluyordu :D
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Daha bugün dağa çıktım; camları kırık, tam yapılmamış evler buldum kapılar da açıktı. İki ev yanyana. Balkona çıktım manzaraya bakıyım diye. Yan evin balkon kapısı heralde gırrrrrrrrrrrrrccccccccc etti uzun bir süre; sonra takır tukur sesler yandaki evin içinden. Girdiğim yere girmeden yan dairenin içine de bakmıştım hani ev bomboştu, tırstım uzaklaştım sonra. Muhtemelen rüzgardan bişeyler oldu ama iyi tırstım. :) Resimde sağdaki daireye girmiştim kapı da tak tak vuruyordu perili köşk gibi, motorcuyuz ya aktivite olsun da paranormal aktivite bile olur. :queen:

561585_10151633751388935_1695000619_n.jpg
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
566
Daha bugün dağa çıktım; camları kırık, tam yapılmamış evler buldum kapılar da açıktı. İki ev yanyana. Balkona çıktım manzaraya bakıyım diye. Yan evin balkon kapısı heralde gırrrrrrrrrrrrrccccccccc etti uzun bir süre; sonra takır tukur sesler yandaki evin içinden. Girdiğim yere girmeden yan dairenin içine de bakmıştım hani ev bomboştu, tırstım uzaklaştım sonra. Muhtemelen rüzgardan bişeyler oldu ama iyi tırstım. :) Resimde sağdaki daireye girmiştim kapı da tak tak vuruyordu perili köşk gibi, motorcuyuz ya aktivite olsun da paranormal aktivite bile olur. :queen:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/561585_10151633751388935_1695000619_n.jpg

usta orda durum başkadır sen uyanamamışsındır seni göndermenin bi yolunu bulmuşlar işte :D
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
Daha bugün dağa çıktım; camları kırık, tam yapılmamış evler buldum kapılar da açıktı. İki ev yanyana. Balkona çıktım manzaraya bakıyım diye. Yan evin balkon kapısı heralde gırrrrrrrrrrrrrccccccccc etti uzun bir süre; sonra takır tukur sesler yandaki evin içinden. Girdiğim yere girmeden yan dairenin içine de bakmıştım hani ev bomboştu, tırstım uzaklaştım sonra. Muhtemelen rüzgardan bişeyler oldu ama iyi tırstım. :) Resimde sağdaki daireye girmiştim kapı da tak tak vuruyordu perili köşk gibi, motorcuyuz ya aktivite olsun da paranormal aktivite bile olur. :queen:

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/561585_10151633751388935_1695000619_n.jpg

Eheh komikmis:)
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
usta orda durum başkadır sen uyanamamışsındır seni göndermenin bi yolunu bulmuşlar işte :D

Yok ya araç yok bişey yok etrafta, yerleşim yeri de yok yakınlarda. Oraya gelecek hatunun alnını karışlarım zaten. Seri katilli filmlerde çiftlerin ilk katledildiği ortam gibi bir yer ya. Benim ne işim varsa asıl. :)
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
24
100lük motorumla 80-100 arası gidiyordum birden herşey bulanıklaştı otoyolda o kadar hızlı gitmeye başladımki ibre 180ni göstermeye başladı sonra arabaları taşıyan bi tır çıktı karşıma ve onun üstüne çıkıp fırladım köprüden aşağı denize düşüp deniz kızıyla mutlu mesut yaşarken birden bi yerimde soğukluk hissettim. uyandım yavaşça çarşafı geri üstüme örttüm uyumaya devam ettim
anlayana :cat:

annene söylede bezini değiştirsin o zaman pişik mişik olursun mazallah:bounce:
 
Katılım
10 Ağu 2009
Mesajlar
13
Arkadaslar ben 12 yildir motor kullaniyorum 2004 2005 yillariydi sanirsam işe motorla gidip geliyordum muzisyenim sabaha karsi yine bir gun eve giderken bebek aglamasina rast geldim simdi diceksiniz zaten o saatlerde bebekler aglar evden geliyordur diceksiniz ama etrafta ne apartman vardi nede uzakta bir gecekondu veya bir yerlesim gittigim yol antalya merkezden liman mahallesine migros yolundan arapsuyunu giderken basima geldi antalyalu olanlar bilir genelde daglik bos arsa ve bataklik oralar neyse yavasladim ses net cunku sabaha karsi arac yok sessiz bir alan korkmadim degil ama soguk kanliligimdan nerden geliyor onu anlamaya calisiyordum ama kalbim hizlica atmiyorda degil ama cozemedim cunku aglama sesi cok garipti ne kadsr gitsemde ne azaliyor ne arttiyor sonrasinda kafayi yemeden bastim eve gittim ama cozemedim
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
bende birkaç kere istemsiz olarak hiçbirşey görmeden frene asıldım ve hepsindede kontrolsüzce önüme fırlayan araçlar oldu 6. his galiba
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Motoru üstüste 2 gün kilitsiz bir şekilde Şirinevler'in ara sokaklarıda bırakmak zorunda kaldım.

Sabah yerinde duruyordu! Olayın gizemini hala çözebilmiş değilim.
 
Katılım
6 Haz 2012
Mesajlar
566
Arkadaslar ben 12 yildir motor kullaniyorum 2004 2005 yillariydi sanirsam işe motorla gidip geliyordum muzisyenim sabaha karsi yine bir gun eve giderken bebek aglamasina rast geldim simdi diceksiniz zaten o saatlerde bebekler aglar evden geliyordur diceksiniz ama etrafta ne apartman vardi nede uzakta bir gecekondu veya bir yerlesim gittigim yol antalya merkezden liman mahallesine migros yolundan arapsuyunu giderken basima geldi antalyalu olanlar bilir genelde daglik bos arsa ve bataklik oralar neyse yavasladim ses net cunku sabaha karsi arac yok sessiz bir alan korkmadim degil ama soguk kanliligimdan nerden geliyor onu anlamaya calisiyordum ama kalbim hizlica atmiyorda degil ama cozemedim cunku aglama sesi cok garipti ne kadsr gitsemde ne azaliyor ne arttiyor sonrasinda kafayi yemeden bastim eve gittim ama cozemedim



usta şilede ağlayan kaya diye bir yer var oradada aynı anlattığın gibi olaylar oluyor efsanesi falanda var hatta kayadan ağlama sesi geliyormuş birde damla damla su çıkıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst