Geçen ay akşamüzeri spor salonuna gidiyordum bağ,bağçe arası kestirme bir yol var oradan geçiyordum şortun altından bacağımda ani bir yanma hissettim,elektrik çarpması gibi bir acı verdi.sağa çektim bacağımın iç kısmında kan damlası ve kibrit başı kadar bir delik! bunu yapan arı olamaz yara hala geçmedi:queen: beni sokan,ısıran yada çarpan neydi anlamadım bundan gizemlisini yaşamadım çok şükür![]()
Daha bugün dağa çıktım; camları kırık, tam yapılmamış evler buldum kapılar da açıktı. İki ev yanyana. Balkona çıktım manzaraya bakıyım diye. Yan evin balkon kapısı heralde gırrrrrrrrrrrrrccccccccc etti uzun bir süre; sonra takır tukur sesler yandaki evin içinden. Girdiğim yere girmeden yan dairenin içine de bakmıştım hani ev bomboştu, tırstım uzaklaştım sonra. Muhtemelen rüzgardan bişeyler oldu ama iyi tırstım.Resimde sağdaki daireye girmiştim kapı da tak tak vuruyordu perili köşk gibi, motorcuyuz ya aktivite olsun da paranormal aktivite bile olur. :queen:
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/561585_10151633751388935_1695000619_n.jpg
Daha bugün dağa çıktım; camları kırık, tam yapılmamış evler buldum kapılar da açıktı. İki ev yanyana. Balkona çıktım manzaraya bakıyım diye. Yan evin balkon kapısı heralde gırrrrrrrrrrrrrccccccccc etti uzun bir süre; sonra takır tukur sesler yandaki evin içinden. Girdiğim yere girmeden yan dairenin içine de bakmıştım hani ev bomboştu, tırstım uzaklaştım sonra. Muhtemelen rüzgardan bişeyler oldu ama iyi tırstım.Resimde sağdaki daireye girmiştim kapı da tak tak vuruyordu perili köşk gibi, motorcuyuz ya aktivite olsun da paranormal aktivite bile olur. :queen:
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/561585_10151633751388935_1695000619_n.jpg
usta orda durum başkadır sen uyanamamışsındır seni göndermenin bi yolunu bulmuşlar işte![]()
100lük motorumla 80-100 arası gidiyordum birden herşey bulanıklaştı otoyolda o kadar hızlı gitmeye başladımki ibre 180ni göstermeye başladı sonra arabaları taşıyan bi tır çıktı karşıma ve onun üstüne çıkıp fırladım köprüden aşağı denize düşüp deniz kızıyla mutlu mesut yaşarken birden bi yerimde soğukluk hissettim. uyandım yavaşça çarşafı geri üstüme örttüm uyumaya devam ettim
anlayana :cat:
Arkadaslar ben 12 yildir motor kullaniyorum 2004 2005 yillariydi sanirsam işe motorla gidip geliyordum muzisyenim sabaha karsi yine bir gun eve giderken bebek aglamasina rast geldim simdi diceksiniz zaten o saatlerde bebekler aglar evden geliyordur diceksiniz ama etrafta ne apartman vardi nede uzakta bir gecekondu veya bir yerlesim gittigim yol antalya merkezden liman mahallesine migros yolundan arapsuyunu giderken basima geldi antalyalu olanlar bilir genelde daglik bos arsa ve bataklik oralar neyse yavasladim ses net cunku sabaha karsi arac yok sessiz bir alan korkmadim degil ama soguk kanliligimdan nerden geliyor onu anlamaya calisiyordum ama kalbim hizlica atmiyorda degil ama cozemedim cunku aglama sesi cok garipti ne kadsr gitsemde ne azaliyor ne arttiyor sonrasinda kafayi yemeden bastim eve gittim ama cozemedim