- Katılım
- 16 Ağu 2013
- Mesajlar
- 24
- Konu Yazar
- #41
hayatımın en ılgınc yanı motor ıle yaptıgım kaza ıdı.yıl 1997.dumduz yolda 50-60kmh ıle ılerlerken yoldan cıkıpbataklıga uctum.on saseler 2 buklum olmasına ragmen bende en ufak bı hasar yoktu.aradan gecen 16 yıl sonunda o motorun hala orada kaza yaptıgım yerde duruyor olması.hadı ben kazadan korktum dahada elımı surmedım o motora.kımsedemı merak edıp bakmaz sagına soluna motorun.motor susurluk-bandırma guzergahında ümiteli köy cıvarında.16 yıldır kaza yaptıgım yerde.eskıcı bıle almamıs hayret.ama pejo 105 kobra nın en populer oldugu donemde aldıgım bayıde tek kalmıstı.bırı vardı baba ogul paraları cıkısmadı sanırım.cocuk oyle bı bakıyodu kı motora ıcın sızlar.bende kac para dıye sordum gecmıs gun bı para soyledı satıcı basıp parayı bınıp gıtmıstım.adam faturayı keserken ben motorun sagına soluna bakıyodum.cocuk abı bız alcaktık onu deyıp gozumun ıcıne allah belanı versın bakısı atmıstı.ah lı mal yaramıyo demekkı....
ya nazar değmiştir yada büyü yaptırmıştır