Motor sürerken başınıza gizemli bi olay geldi mi ?

Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
24
hayatımın en ılgınc yanı motor ıle yaptıgım kaza ıdı.yıl 1997.dumduz yolda 50-60kmh ıle ılerlerken yoldan cıkıpbataklıga uctum.on saseler 2 buklum olmasına ragmen bende en ufak bı hasar yoktu.aradan gecen 16 yıl sonunda o motorun hala orada kaza yaptıgım yerde duruyor olması.hadı ben kazadan korktum dahada elımı surmedım o motora.kımsedemı merak edıp bakmaz sagına soluna motorun.motor susurluk-bandırma guzergahında ümiteli köy cıvarında.16 yıldır kaza yaptıgım yerde.eskıcı bıle almamıs hayret.ama pejo 105 kobra nın en populer oldugu donemde aldıgım bayıde tek kalmıstı.bırı vardı baba ogul paraları cıkısmadı sanırım.cocuk oyle bı bakıyodu kı motora ıcın sızlar.bende kac para dıye sordum gecmıs gun bı para soyledı satıcı basıp parayı bınıp gıtmıstım.adam faturayı keserken ben motorun sagına soluna bakıyodum.cocuk abı bız alcaktık onu deyıp gozumun ıcıne allah belanı versın bakısı atmıstı.ah lı mal yaramıyo demekkı....

ya nazar değmiştir yada büyü yaptırmıştır :) motora ne giderdi 50 cc makine ama bendede vardı vişne çürüğü bayiiden sıfır alıp (tahta kutu sandık gibi bişeyde geliyo biliyosunuz) eve bırakıp askere gitmiştim geldiğimde kendim toplamıştım sene 88 di ama :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Konuya uygunmu bilmiyorum ama, geçenlerde yolda ortalama 40-50 ile ilerlerken ne oldu anlamadım, birden duraksadım ve hafif gözlerim karardı ve ani bir refleks ile iki frene de asılmam bir oldu. isteyerek yapmadım, ben yavaşlar yavaşlamazda yan yoldan çok yüksek bir hızda otomobil cıktı ve tam önümden geçti. bir an aptallaştım ve çok şükür ucuz yırttık diyip devam ettim :)
hocam tansiyonunuz düşmüş ilahi bir olay yok <:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst