Hemen onada el atayım :cherry: Benim çok CBR kullanmışlığım yok ama 100-150km kadar, rüzgarlı, rüzgarsız, bozuk yol, birazda sürat deneme fırsatım oldu.
Ön camda titreme var, fakat zırıldamaya dair en ufak bi ses duymadım:silent: olsa kesin duyardım, pis takıntılıyım
Ben sizin yerinizde olsam, ön kapağı söküp, ön camı çıkartıp, lastik destekleri falan var mı bi ona bakardım, varsa yerlerinden kaymışmı birde ona bakardım, eğer çok aşağıdaysa destekler kopartır
(Tesa veya 3M in kırmızı inncecik bir bandı vardır çift taraflı, son derece kuvvetlidir, tabela harfi yapıştırırlar o harf oradan yıllarca düşmez öyle diyeyim :mrgreen: ) biraz daha yukarı alır (camın çıkışına yakın) tekrar yapıştırırdım
Yoksa veya düşmüşse bile lastik destek uyarlamak basit bişey, sokağın köşesindeki plastik doğramacıda bile vardır, ses messs kalırsa uygun bi zamanda gelir, bende bi el atarım, Bursa' yı gezmeyide seviyoruz yani :cherry:
_______________________________________________________________________________________________
Yaklaşık olarak şöyle bişeyden bahsediyorum, bu direk pimapenci işi olduğundan özensiz duruyor, bu ne böyle demeyin :mrgreen: O lastikte daha yumuşak (viskomsu) ve zemini düz, kesiti yuvarlak oluyor
[url]http://m1308.hizliresim.com/1d/s/rurm2.jpg[/url]