- Katılım
- 1 Kas 2012
- Mesajlar
- 2,488
f/p de çinliler candır.
driftte wolfte f/p de çinlilerin en iyilerinden. artık çinlilerin kötü motorları kalmadı piyasada.
çok 250lik araştırdım. sonunda sym wolf u beyendim. bi parça fiyatlarına bakayım dedim.
sadece debriyaj balatası ve saçları 300tl
r: ben benim motorumda bu ikisini 14 tl ye aldım..
bilemiyorum anladığım kadariyle marka demek cebinden çıkan bol bol extra para demek.
eninde sonunda yetkili servise gideceksin. bu mantıktaki honda servisinden korkmamak elde değil. yani eninde sonunda honda servisi seni öpecek.
ayrıca 2 çinli parası verip aldığım japon diye geçen motoruma gene yansanayi çinli parça takacasam ne anlamı kaldı japonun ??
bu marka işi bana gelmez aga. siz hayrını görün :rendeer:
driftte wolfte f/p de çinlilerin en iyilerinden. artık çinlilerin kötü motorları kalmadı piyasada.
çok 250lik araştırdım. sonunda sym wolf u beyendim. bi parça fiyatlarına bakayım dedim.
sadece debriyaj balatası ve saçları 300tl
bilemiyorum anladığım kadariyle marka demek cebinden çıkan bol bol extra para demek.
eninde sonunda yetkili servise gideceksin. bu mantıktaki honda servisinden korkmamak elde değil. yani eninde sonunda honda servisi seni öpecek.
ayrıca 2 çinli parası verip aldığım japon diye geçen motoruma gene yansanayi çinli parça takacasam ne anlamı kaldı japonun ??
bu marka işi bana gelmez aga. siz hayrını görün :rendeer: