Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Beyler ben Bosch Car Service'de çalışıyorum. Ben de ilk buji değişiminde servise 120 TL bayılmıştım. Ancak Bosch'daki arkadaşlarla konusu geçtiğinde Bosch'un iridyum bujilerinden bahsettiler.

Bizim bujiler iridyum olduğu için pahalı ama Honda normal iridyum bujilerden de pahalıya satıyor yetkili servislerde.

Size en yakın Bosch Car Service'de Bosch İridyum Buji ile bu olayı 35 TL'ye çözebilirsiniz. Kendiniz takmak zorunda değilsiniz, bakım zamanında yanınızda götürün, taksınlar ;)

Bosch zaten bujiyi icad eden firma. Bu yüzden sıkıntı yaşamazsınız, merak etmeyin.

Benim de 20.000 bakımı yaklaştı. Ben de Bosch buji takacağım bu bakımda. Sonuçta iridyum buji ;)
 
Katılım
21 May 2007
Mesajlar
31
Merhaba arkadaşlar ben de cbr 250 sahibi olarak aranıza katılmak istiyorum..
İyi sohbetler..
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Bu arada benim Cbr 250'ye Pirelli Diablo Rosso II lastik taktırdım. Motosiklet kontrol manyağına döndü.

Maalesef artık kalkışlarda yanlayamıyorum, kaydıramıyorum ama motosiklet öyle bir hızlanıyor ki şimdi de daha farklı bir haz alıyorum.

Ayrıca virajda yatar pozisyonda 140'a çıktım ve motosiklet azıcık bile savrulup kontrolden çıkmadı. 140'ı gördükten sonra viraj bitti. :mrgreen:

Lastikleri değiştirdikten sonra motosikletteki titreşim de azaldı.

Deneyim ve izlenimlerime göre stock lastiklerde motosiklet 3 pozisyona sahipti. Dik pozisyon, sağa ve sola yatar pozisyon. Ancak geçişler çok tatlı değildi.
Lastiker değiştirdikten sonra bu 3 pozisyondan eser kalmadı. Çok tatlı bir şekilde yatış pozisyonu alınabiliyor. Artçı varken de sorun olmuyor.

Lastikleri 16.08.2013 Cuma akşamı taktırdım. Aynı akşam 110+ KM yol katettim. Şu an da kardeşim KM artırıyordur. Lastik rodajı tamamlanmadığı halde frenleme mükemmel.
Lastikler değiştiğinden beri motosiklet asfaltta hiç kaymadı!

İmkânı olan Cbr 250 sahiplerine fiyat ve kalite olarak birbirine çok yakın olan Pirelli Diablo Rosso II veya Michelin Pilot Activ serisi lastiklerden birini stock lastiklerle değiştirmelerini tavsiye ederim.
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
4
gerçekten çok kazık bana biraz fırsatçılık yapıyorlar gibi geldi niye böyle pahalı diye sorduğumda ngk doğrudan hondaya veriyor sınırlı sayıda geliyor bizde kitliyoruz:) gibisinden bir cevap verdi. aslında bujilerimde bir sorun da yok ama işte garantiden çıkmasın bi de kafam rahat etsin diye değiştireyim demiştim. neyse belki ismailaydın ın dediği gibi başka markaları araştırırım.
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Garantiden çıkmaz, kitapçıkta 48 bin km değişim, 24 bin km kontrol diye yazıyor, ona bakarlar garanti için. Ama öncesinde değiştirmek iyi oluyor, 48 bin km çok uzun bir süre gibi.
 
Katılım
31 Tem 2013
Mesajlar
4
iyi o zaman aceleye gerek yokmuş bu arada bujinin modelini buldum ngk SIMR8A9 internette biraz araştırdım 50 60 civarında
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aynen usta, ben doğu batı honda'da 55 liraya aldım.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
1-2 Kare Atalım Ortalık şenlensin :)
UIwW48S.jpg

NThyHe6.jpg
 
Katılım
10 Eki 2008
Mesajlar
243
Bu arada benim Cbr 250'ye Pirelli Diablo Rosso II lastik taktırdım. Motosiklet kontrol manyağına döndü.

Maalesef artık kalkışlarda yanlayamıyorum, kaydıramıyorum ama motosiklet öyle bir hızlanıyor ki şimdi de daha farklı bir haz alıyorum.

Ayrıca virajda yatar pozisyonda 140'a çıktım ve motosiklet azıcık bile savrulup kontrolden çıkmadı. 140'ı gördükten sonra viraj bitti. :mrgreen:

Lastikleri değiştirdikten sonra motosikletteki titreşim de azaldı.

Deneyim ve izlenimlerime göre stock lastiklerde motosiklet 3 pozisyona sahipti. Dik pozisyon, sağa ve sola yatar pozisyon. Ancak geçişler çok tatlı değildi.
Lastiker değiştirdikten sonra bu 3 pozisyondan eser kalmadı. Çok tatlı bir şekilde yatış pozisyonu alınabiliyor. Artçı varken de sorun olmuyor.

Lastikleri 16.08.2013 Cuma akşamı taktırdım. Aynı akşam 110+ KM yol katettim. Şu an da kardeşim KM artırıyordur. Lastik rodajı tamamlanmadığı halde frenleme mükemmel.
Lastikler değiştiğinden beri motosiklet asfaltta hiç kaymadı!

İmkânı olan Cbr 250 sahiplerine fiyat ve kalite olarak birbirine çok yakın olan Pirelli Diablo Rosso II veya Michelin Pilot Activ serisi lastiklerden birini stock lastiklerle değiştirmelerini tavsiye ederim.

Hocam 13.500 km'de motosikletim kendimi hiç güvende hissetmiyorum,artık psikolojik olarak dönüşlerden sonra ani gaz açamaz duruma geldim ırc'ler yüzünden.Yakın zamanda lastik almayı düşünüyorum fiyat olarak size ne kadara mal oldu pirelliler ?
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
89
Beyler ben Bosch Car Service'de çalışıyorum. Ben de ilk buji değişiminde servise 120 TL bayılmıştım. Ancak Bosch'daki arkadaşlarla konusu geçtiğinde Bosch'un iridyum bujilerinden bahsettiler.

Bizim bujiler iridyum olduğu için pahalı ama Honda normal iridyum bujilerden de pahalıya satıyor yetkili servislerde.

Size en yakın Bosch Car Service'de Bosch İridyum Buji ile bu olayı 35 TL'ye çözebilirsiniz. Kendiniz takmak zorunda değilsiniz, bakım zamanında yanınızda götürün, taksınlar ;)

Bosch zaten bujiyi icad eden firma. Bu yüzden sıkıntı yaşamazsınız, merak etmeyin.

Benim de 20.000 bakımı yaklaştı. Ben de Bosch buji takacağım bu bakımda. Sonuçta iridyum buji ;)

İridyum buji takınca ateşleme bobin sistemi o iridyumu ateşleme gücüne sahip olacak mı acaba, yoksa iridyumlar buna göre mi üretiliyor? bosh da calışıyosunuz diye soruyorum, genel kanı sistemi bozacağı yönünde
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
İridyum buji takınca ateşleme bobin sistemi o iridyumu ateşleme gücüne sahip olacak mı acaba, yoksa iridyumlar buna göre mi üretiliyor? bosh da calışıyosunuz diye soruyorum, genel kanı sistemi bozacağı yönünde

Arkadaşım Cbr 250'nin orijinal bujisi iridyum buji. Bu nedenle pahalı zaten.

Normal bujilerin tanesi 8.5 TL ile 12.5 TL arasında satılıyor. İridyum bujiler 35 TL ile 40 TL arasında satılıyor. Ancak Honda iridyum bujileri 110-120 TL'ye satıyor.

Benim tavsiyem, iridyum bujiyi Honda'dan değil de Bosch'dan almak yönünde. Hem kaliteli, hem ucuz ;)

Hocam 13.500 km'de motosikletim kendimi hiç güvende hissetmiyorum,artık psikolojik olarak dönüşlerden sonra ani gaz açamaz duruma geldim ırc'ler yüzünden.Yakın zamanda lastik almayı düşünüyorum fiyat olarak size ne kadara mal oldu pirelliler ?

Arkadaşım ben de seninle aynı durumdaydım. Özellikle güneş tepedeyken stock lastikler çok çok kötü.

Ama ben lastikleri istediğim zaman alamadığım için stock lastiklerle bile olabildiğince güvenli sürmeye dikkat ediyordum.
Stock lastiklerin sevdiğim yanları kırmızı ışıklarda kalkışlardaki patinajı ve çok kolay bir şekilde yanlayabiliyor olmamdı.
Onun dışında sürekli risk.

Gelelim fiyata.

Diablo Rosso II'yi Kocaeli'de Pirelli satan motosikletçilerde 900 TL'ye buldum. Çok pahalı geldi.

Michelin Pilot Activ'de de stok yoktu. Hatta bir motosiklet mağazasıyla kavga ettim. Adama sipariş verdim, lastikleri takmaya gittim, farklı ölçülerde lastik getirtmiş.

Sonra internetten araştırmaya başladım. Motolastik.com'da 640 TL'ye buldum.
10 taksit 709 TL'ye aldım. 50 TL de takılmasına verdim. Toplamda 759 TL'ye maloldu ama değdi ;)
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Arkadaşlar;
Dün Denizli'den Fethiye-Saklıkent' e gittik 8 motor. Gidiş-Dönüş 424 km yol yaptık. Denizli'den depoyu bu defa 47 değil tam 50 TL ye fulledim.

Daha öncesinde 100-110 ile 170 km'de full depo bitmişti.

Bu gidişimizde 80-90 arası gittik grup sürüşü dahilinde. Bir tam depo ile 340 km yol yaptım. CBF ile 394 ü görmüştüm :) buda tahrik ediyor ama arada 120-130 yaptım kısa aralıklarla.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Ben hyo da tek dopada yapıyorum nerdeyse o km yi. Ferdinand ın dediği gibi arada çok fark var:sunny: normal bir durum değil yani
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
son gezimiz :)

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-gezi-fotograflari/120631-izmir-gumuldur-hipocamp-bayram-gezisi.html
 
Katılım
26 May 2009
Mesajlar
67
6.592 km deki motosikletim satılıktır.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-6.592-km-de-ilk-sahibinden-tertemiz-cbr-134761389/detay
 

tuc

Katılım
19 Tem 2012
Mesajlar
526
sanki kış geldide kimse foruma girmiyor canlanın biraz yahu.tiredeki ustaya egzoz yaptıran arkadaş hala videoyu bekliyoruz susturuculu ve susturucusuz olsun lütfen :D
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Hemen hemen hergün en az 80-100 Km can sıkıntısı yol yapıom qeziyom senelik izindeyim :):) Bugün alanyaya gidiyorum Motorsuz :( Alanyadan geldıkten sonra %50 Eskişehir Festivaline gideceğim. Gidecek olan arkadaslarla irtibatta olalım.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
arkadaş bugün kadıköy hasanpaşa ve kızıltopraktaki bütün motor dükkanlarına sordum lastik için beyaz renkli kalem kalmamış. tam heves geldi alıcaktım alamadım boynu bükük kaldım :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst