- Katılım
- 7 Haz 2013
- Mesajlar
- 104
- Konu Yazar
- #1
Herkese hayırlı günler,
Size en başından beridir hikayemi anlatmak istiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum gerçekten sinir bozucu bi durum.
Antalyada yaşıyorum. Otelde çalışıyorum. Çalıştığım parayla bi motor almayı kararlaştırdım (daha öncedende kullandığım ve sevdiğim için)
Daha sonra motoru almadan önce ehliyeti alıyım dedim. Babam motora karşı ve kavgalı olduğumuz için sormadan danışmadan o öfkeyle gittim otele yakın bir sürücü kursuna kayıt yaptırdım.
Başlangıçta kursla 550 TL diye anlaştık. Aylık gelirim 1000 TLnin üstünde olduğu için bende onayladım kayıt yaptırdım.
sonra 29 haziran yazılı sınav için 50 TL harç istediler, onuda yatırdım.
Sınav sonuçları açıklandı. Sınavı geçmişim. Sonra Temmuzun ortalarında direksiyon sınavı vardı. Direksiyon sınavı için 100 TL harç istediler, onuda verdim.
Daha sonra çalışmalara girdim ertesi gün sınava girdim. Bi boktan anlamayan komisyon üyeleri bize not verdi. İlk sınavı hatasız yaptım bitirdim. Selamladım iyi 1 haftaya ehliyeti alırım diye sevinerek otele gittim. Akşam aradım kursu sınavdan kaldın dediler. Beynim döndü biran neden kaldık kaç puanla kaldık sır gibi. 100lük cigramıdır nedir o motorla girdik motor mal gibi kafa atıyor ayaklık yamuk akü bitik.
Neyse ya sabır bidahaki sınavı bekleyelim dedik. Aradan hemen hemen 1 ay geçti. 2. direksiyon sınavı bugündü. Bu direksiyon sınavı içinde 100 TL para istediler. Hadi lan son sınav olur bu dedik bunada verelim daha fazla muhattap olmayım dedim. Onuda yatırdım.
Dünkü çalışmalardada hata yapmadığım için kendime güveniyordum. Birisi milli eğitime şikayet ettiği için bizi trafiğede çıkardılar. Hep maduruz zaten.
Bugün yine aynı şekilde aküsü bitik ayaktan çalışma motorla sınava girdim. Önce trafiğe çıktım kavşaktan u dönüşümü yapıp piste girdim dubaları 8 çizmeyi ve demir platformdan geçmeyi hatasız tamamladım.
Yine sevinçliyim iyi geçtik gibisinden. Saat 18 gibi kursu aradım yine kaldın dedi. Şakamı yapıyorsun hocam sen başlatmayın zevkinize dedim bu işin şakası olmaz gerçekten kalmışsın diyo. Neyden kaldım vs. sır gibi. Yine beynimden vurulmuş gibi oldum. Sağı solu yumruklamaya başladım üst üste 5-6 tane sigara içtim. Gerçekten o kadar sinirlendimki anlatamam. Verdiğim parayamı yanayım geçen zamanımamı ?
Geçen hafta motor aldım. işe gidip gelirken ara sokaklarda harcadığım benzine küfrediyorum. Çevirme olmasın yunus olmasın diye dua ediyorum.
Tüm bunlardan kurtulayım derken bugün sınavdan kaldığımı hatırladıkça hala sağı solu dağıtmaya başlıyorum.
Ne yapmam lazım arkadaşlar ? Toplamda 800 TL para ödedim hala ehliyet yok elimde. Bu kurs bilerekmi bıraktırıyor acaba ? direksiyon sınavına hadi birisine verdik anladımda 5 kere hakkımız var 2.ye neden tekrar para verdik. Tak diye ellerine parayı sayıyoruz diyemi geçirmiyorlar. Gerçekten hatasız şekilde tamamladım. Bunlar motoru sürmeyi bilmeyene ehliyeti veriyorlar bana vermiyorlar. Ne yapıyım hakkımı nasıl arayabilirim. Resmen dolandırıldım, mağdr oldum diyebilirim.
Yardımcı olacak herkese teşekkür ederim.
Size en başından beridir hikayemi anlatmak istiyorum. Yardımlarınızı bekliyorum gerçekten sinir bozucu bi durum.
Antalyada yaşıyorum. Otelde çalışıyorum. Çalıştığım parayla bi motor almayı kararlaştırdım (daha öncedende kullandığım ve sevdiğim için)
Daha sonra motoru almadan önce ehliyeti alıyım dedim. Babam motora karşı ve kavgalı olduğumuz için sormadan danışmadan o öfkeyle gittim otele yakın bir sürücü kursuna kayıt yaptırdım.
Başlangıçta kursla 550 TL diye anlaştık. Aylık gelirim 1000 TLnin üstünde olduğu için bende onayladım kayıt yaptırdım.
sonra 29 haziran yazılı sınav için 50 TL harç istediler, onuda yatırdım.
Sınav sonuçları açıklandı. Sınavı geçmişim. Sonra Temmuzun ortalarında direksiyon sınavı vardı. Direksiyon sınavı için 100 TL harç istediler, onuda verdim.
Daha sonra çalışmalara girdim ertesi gün sınava girdim. Bi boktan anlamayan komisyon üyeleri bize not verdi. İlk sınavı hatasız yaptım bitirdim. Selamladım iyi 1 haftaya ehliyeti alırım diye sevinerek otele gittim. Akşam aradım kursu sınavdan kaldın dediler. Beynim döndü biran neden kaldık kaç puanla kaldık sır gibi. 100lük cigramıdır nedir o motorla girdik motor mal gibi kafa atıyor ayaklık yamuk akü bitik.
Neyse ya sabır bidahaki sınavı bekleyelim dedik. Aradan hemen hemen 1 ay geçti. 2. direksiyon sınavı bugündü. Bu direksiyon sınavı içinde 100 TL para istediler. Hadi lan son sınav olur bu dedik bunada verelim daha fazla muhattap olmayım dedim. Onuda yatırdım.
Dünkü çalışmalardada hata yapmadığım için kendime güveniyordum. Birisi milli eğitime şikayet ettiği için bizi trafiğede çıkardılar. Hep maduruz zaten.
Bugün yine aynı şekilde aküsü bitik ayaktan çalışma motorla sınava girdim. Önce trafiğe çıktım kavşaktan u dönüşümü yapıp piste girdim dubaları 8 çizmeyi ve demir platformdan geçmeyi hatasız tamamladım.
Yine sevinçliyim iyi geçtik gibisinden. Saat 18 gibi kursu aradım yine kaldın dedi. Şakamı yapıyorsun hocam sen başlatmayın zevkinize dedim bu işin şakası olmaz gerçekten kalmışsın diyo. Neyden kaldım vs. sır gibi. Yine beynimden vurulmuş gibi oldum. Sağı solu yumruklamaya başladım üst üste 5-6 tane sigara içtim. Gerçekten o kadar sinirlendimki anlatamam. Verdiğim parayamı yanayım geçen zamanımamı ?
Geçen hafta motor aldım. işe gidip gelirken ara sokaklarda harcadığım benzine küfrediyorum. Çevirme olmasın yunus olmasın diye dua ediyorum.
Tüm bunlardan kurtulayım derken bugün sınavdan kaldığımı hatırladıkça hala sağı solu dağıtmaya başlıyorum.
Ne yapmam lazım arkadaşlar ? Toplamda 800 TL para ödedim hala ehliyet yok elimde. Bu kurs bilerekmi bıraktırıyor acaba ? direksiyon sınavına hadi birisine verdik anladımda 5 kere hakkımız var 2.ye neden tekrar para verdik. Tak diye ellerine parayı sayıyoruz diyemi geçirmiyorlar. Gerçekten hatasız şekilde tamamladım. Bunlar motoru sürmeyi bilmeyene ehliyeti veriyorlar bana vermiyorlar. Ne yapıyım hakkımı nasıl arayabilirim. Resmen dolandırıldım, mağdr oldum diyebilirim.
Yardımcı olacak herkese teşekkür ederim.