usta; ben bi kursa yazıldım lanet olsun, parayı trink verdim diye adamlar hiç bir şeyi umursamadılar. herşeyi ben takip ettim. arıyorum sınav harcı ne zaman yatacak , biz size haber verecez diyolar saat öğleden sonra 4 olmuş sınav harcını bu gün yatırmazsanız bir sonraki sınava kalırsınız. neyse iş yerinden izin al, koştur, sıra bekle, tabi yatıramadım bir sonraki sınava kaldı. neyse bir sonraki sınava girdim zaten b ehliyetim olduğu için motor bilgisi sınavına girdim 100 puanla geçtik. tabi sorular çok dandiktide ondan :mrgreen:şimdi arıyorum direksiyon sınavı ne zaman diye, biz sizi arıyacaz, sınav harcını yatırayım mı? yatırın dedi gerizekalı sekreter, yatırdım 40 tl dekontu götürdüm, e bunlar bankaya yatmıyacaktı biz toplu olarak MEB na yatıracaktık bi 40tl de öyle verdim, öteki parayıda almadık o da devlete kaldı.sabah iş yerine geldim çalışıyorum, telefon geldi, sen nerdesin bu gün sınav var. e Allah belanı versin şimdimi söylenir kevaşe, koştur koştur zor yetiştim. sinirlendim yine. Sınavdada ramzeyi scoteri var gidon sağa bakıyo düz gitmek için sola çevirip gidiyosun şaka gibi, Allah tan komisyon iyiydi bi tur attırdılar tamam