Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Darkraider kardesimiz cok dogru demis ninja aski bu baska birseye benzemez .kawasaki yapana kadar en iyisi bu :rendeer:t
 
Katılım
23 Haz 2011
Mesajlar
2,782
IIIıııııııı birşey sorucam saçma olucak ama :) Önünüzü iyi aydınlatabiliyorumu :)

hayır elbette.lens hele kı sıyah ya da koyu gri ise aydınlatma asırı zayıflıyor.bu sekılde aksam seyır yapmak cok tehlıkelı.



Ari kovanina çöp dürtüp sonrada ari niye beni soktu diyorsun arkadasim:)

aynen,cok haklısın :) kendı baslıgında-baska baslıklarda mılletın motoruna laf atınca noluyor anlamış degılım.
bır ınsan motorundan bu kadar memnunsa , dıger kendısıne gore kotu olan motorlarla ugrasır kı?
nınja300 baslıgında da aynı seyden muzdarıptı herkes.0 alan adam bıle cbr'a camur atıyordu...
bu arada soyledıgım cumlenın bılınclı bır nınja kullanıcısını rahatsız etmesını istemem.zira temennımız tum motorlar ıcın gecerlı.apacıler,bu kac basarcılar ve dıgerlerınden kurtulmak...on defa soyledım bunları...yuz defa da soyleyecegım...bitmediler bi turlu...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Wolrath cok felsefe yapiyorsun senin senin sikayetlerin yuzunden bircok defa ceza aldim cbr 250 ye yorum yapiyorum yemen sazan gibi oltaya atliyorsun gelmis bu formda laf kalabaligi yapiyorsun millette sacma sa pan yorumlarini dinlemek Zorunda kaliyor .apacilige cok ozeniyorsan cbr formuna defolabilirsin senin burda ninja formunda ne isin var sen. Cbr 250 gibi tek silindirli bisiklet kullananlarin formunda eglene dur.burasi coluk cocuga uygun bir yer degil .burasi Ninja gibi gercek makina kullananlarin mekanidir arkadasim.onlar ninjayla alay ederken hic sesin solugun cikmiyor :pl: sonrada gelip burda sanki cok muhim bir otoriteymis gibi apacilik yapiyorsun . eger ninja alamiyorsan sana aramizda para topliyalim. istermisin .
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Selamlar,

Almayı düşünen arkadaşları heveslendirmek için bu hafta yaptığım Kızılcahamam gezisinden bir kaç fotoğraf paylaşayım dedim ;)

http://i.imgur.com/ahMbTvB.jpg

http://i.imgur.com/pEL4hEY.jpg

http://i.imgur.com/N7VeTN7.jpg

http://i.imgur.com/Xl4gLpN.jpg

http://i.imgur.com/RdDV78P.jpg

http://i.imgur.com/yGkxBBc.jpg

http://i.imgur.com/Axf9mPX.jpg

Son olarak bu da geçen haftaki Abant gezimde kaskın geldiği hal :)

http://i.imgur.com/X7xzdwv.jpg

Herkse iyi sürüşler...

Kullandığınız kaskı TR'de bulabileceğim bir yer varmı acaba? Siz nereden kaç liraya almıştınız? Shoei XR1100 kullanıyorum ama HJC özellikle yurt dışında çok kullanılan ve met edilen bir kask. Bu kasktan almayı düşünüyorum. Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
Kullandığınız kaskı TR'de bulabileceğim bir yer varmı acaba? Siz nereden kaç liraya almıştınız? Shoei XR1100 kullanıyorum ama HJC özellikle yurt dışında çok kullanılan ve met edilen bir kask. Bu kasktan almayı düşünüyorum. Bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

Bildiğim kadarıyla bu model maalesef Türkiye'de satılmıyor. Ben de Almanya'dan aldım.
 

E_N

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
154
muhabetlere bak eski ninja kullanıcıları nerde yazar gibi adamlar vardı motorum ninja olmasa bile sırf onlar yazıyor diye girerdim bu sayfaya
ejlover dreamkiller falan nerde onlar ejlover 40 küsür bin lilara r1 almıştı en son benzin masrafları yüzünden eve icra gelip bilgisayarımı götürdü nedir? nerdeyse bu adamlar bu başlığa yazsın yazar olarak maaş bile verilir.
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
hb76.jpg

q6bm.jpg
qsjp.jpg

vhip.jpg

hafta sonu gezimizden birkac kare

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------

c9f.png
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
http://img547.imageshack.us/img547/5896/hb76.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/8484/q6bm.jpghttp://img841.imageshack.us/img841/8550/qsjp.jpg
http://img692.imageshack.us/img692/708/vhip.jpg
hafta sonu gezimizden birkac kare

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:17 ----------


Hocam İnazuma'yı kullanma fırsatı buldun mu? Motoru almadan önce o da alternatiflerim arasındaydı, bizim motorlara göre eksisi artısı nedir?
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
kullanimi rahat iscilik malzeme kalitesi iyi naked ama gayet kalipli guzel motor sozun kisasi
begenmedigim yonleri ön camurluk cok kötu duruyor ayni seyi arka camurluk icinde soylemek zorundayim surus ve oturus pozisyonu ve guclu bir komuter tadinda ve bu ilk cikan modellere mutlaka ön cam takilmasi lazim yoksa insanin gozuneburda bir seyler eksik hissi veriyor
 
Katılım
23 May 2013
Mesajlar
257
kullanimi rahat iscilik malzeme kalitesi iyi naked ama gayet kalipli guzel motor sozun kisasi
begenmedigim yonleri ön camurluk cok kötu duruyor ayni seyi arka camurluk icinde soylemek zorundayim surus ve oturus pozisyonu ve guclu bir komuter tadinda ve bu ilk cikan modellere mutlaka ön cam takilmasi lazim yoksa insanin gozuneburda bir seyler eksik hissi veriyor

Açıkçası tasarimina ben de isinamamistim. On camurlugun motordan bagimsizligini ilan etmis gibi bir havasi var. Eyvallah...
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
rebelrider montuna hayran kaldım. nerden aldın kaça aldın markası nedir ? sakıncası yoksa paylaşabilir misin ?
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
qsii.jpg


xxnf.jpg

ww78.png

nzqw.png


70pp.png

hafta sonu gezimizden normal de kask ve mont kullaniriz ama resimler icin bir sureligine giymedik:)
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
rebelrider bir önceki sayfada bulunan resimdeki montuna hayran kaldım. Nerden aldın kaça aldın markası nedir ? sakıncası yoksa paylaşabilir misin ?

 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
Tech N9ne den aldim eksozu bir gun kullanip bana satti saulsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

rebelrider bir önceki sayfada bulunan resimdeki montuna hayran kaldım. Nerden aldın kaça aldın markası nedir ? sakıncası yoksa paylaşabilir misin ?
kardesim montun markasi dainiesse finlandiyadan getirtdim onuda ikinci el aldim hemde bir bayandan :) oda kawaciymis bu renk sadece bay da bulmus almis neden satti bilmiyorum 4 kez kullanmis saedece ve gercekten sifir gibi bana 150 avroya satti ayni hafta kiz arkadasin annesi atti cantaya getirdi ama gercek fiyati 1200 gibi sanirim bide su lastiklere bir numara cevirip ucuza mal edersem o zaman tam olucak :)))
 
Katılım
5 Haz 2013
Mesajlar
46
valla kıskandım şimdi :) hayırlısı olsun bulabilirsem bende kıyıp paraya alacağım montu :) lastikler için bol şanslar diliyorum sana ozaman :)
Tech N9ne den aldim eksozu bir gun kullanip bana satti saulsun

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

kardesim montun markasi dainiesse finlandiyadan getirtdim onuda ikinci el aldim hemde bir bayandan :) oda kawaciymis bu renk sadece bay da bulmus almis neden satti bilmiyorum 4 kez kullanmis saedece ve gercekten sifir gibi bana 150 avroya satti ayni hafta kiz arkadasin annesi atti cantaya getirdi ama gercek fiyati 1200 gibi sanirim bide su lastiklere bir numara cevirip ucuza mal edersem o zaman tam olucak :)))
 
Katılım
18 May 2013
Mesajlar
49
S.a herkeze. Öncelikle aranıza yeni katıldım ve ilk vitesli motorum Kawasaki Ninja 250R' da karar kıldım gerçi başka bi arkadaşım hyo ve honda (250cc) kawasaki nin yanına bile yaklaşamaz dedi onunda etkisi oldu:p
Motoru almadan önce siteye üye olmuştum baya bi fikir araştırması yaptım gerek çevremden gerek forumdan :p neyse uzun lafın kısası yarışmaya Bursa'dan katılıyorum bütün yarışmacı arkadaşlara başarıLar diLiyorum :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst