- Katılım
- 17 Ocak 2009
- Mesajlar
- 1,141
- Motosikleti
- Honda Crf250L
tamam ozaman konuşalım facebook kullanıyor musun? benımki [email protected]Merhaba, motoru çantasız almak isteyen olursa neden olmasın. Hatta çantayı ve demiri ayrı satamam diye motoru çantasız isteyene vermek istemiyordum. İrtibatta olalım, buranın disından satsam bile çantayı satabilirim tabiki de. Bu arada motorun fotograflarını eklerim aksam. Gerçi profildeki motor ama önceki mesajlarımdan da çantası halı muhtemelen vardıryine de ekleyeceğim.



