Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ocak 2009
Mesajlar
1,141
Motosikleti
Honda Crf250L
Merhaba, motoru çantasız almak isteyen olursa neden olmasın. Hatta çantayı ve demiri ayrı satamam diye motoru çantasız isteyene vermek istemiyordum. İrtibatta olalım, buranın disından satsam bile çantayı satabilirim tabiki de. Bu arada motorun fotograflarını eklerim aksam. Gerçi profildeki motor ama önceki mesajlarımdan da çantası halı muhtemelen vardır :) yine de ekleyeceğim.
tamam ozaman konuşalım facebook kullanıyor musun? benımki [email protected]
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Cumartesi günü aneste vardı pazar kapalıdır diye pazartesi kapora veririm ertesi günde satışı yaparım dedim aradım kalmadı dio cıldırcam motor yok istanbulda ya

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:26 ----------

İsntabul'a yakın illerden bulma şansım % kac veya buldum diyelim İstanbul'a nakliyesi ne kadar tutar ?
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Işık Yanıp sönmeye başladığı an Benzin istasyonuna Yanaştım. 10,700 Litre benzin aldı. Depoda 13 Litre olduğuna göre? 2,3 litre benzin var demektir:) sakin kullanırsan 70-80 km gider.

Benim de şu an tek diş te. Yanıp sönmesini bekliyorum. Bayrama gitmeden önce Full leyip km saatini sıfırlıcam. Bakalım Ortalama 100 km hız ile kaç km gidiyor. CBF ile yedeğe geçmeden 394 km yapmıştım. Bunu merak ediyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------

merhaba ilk motorumu almak isiyorum uzun zamandır araştırıyorum kesinlikle hız yapmak için kullanmayacağım ama güzel de bir motor olsun istiyorum motor için anladığım kadarıyla fizik de önemli 184 boy 68 kgyum yeni başlamak için nasıl bir motor uygun olur?scooter tarzı olanlardan istemiyorum honda cbr serisi hoşuma gitti araştırırken nasıldır günlük kullanım için nasıldır sonbahar ilkbahar da günde en fazla 30km yapacak şekilde kullanacam ilk başta daha sonra değiştirebilirim fikrimi ve motorla 8km uzaktaki okuluma gitsem bu beni çok yorar mı yada etkiler mi merak ediyorum tecrübelilerden yardım bekliyorum sağolun

Arkadaşım CBR serisi hoşuna gittiyse sana şunu söyleyeyim. CBR serisi hız sınıfı için tasarlanmış bir motordur. Hız yapmak için kullanmayacağım diyorsun ama CBR 125 ve 250R sen istemesende gaza dokunduğun an aldığın tepki "bas gaza yorma beni 8-9 bin devri gör, sıkıştır beni" cinsinden motorlardır. Dolayısıyla sakin kullanmak isteyeceğin için bu motor sana gelmez. Motoru alırsın daha ilk ayı dolmadan ağır kullanımdan dolayı hantallaşır, istediğin performansıda elde edemez zamanla motordan soğursun.

Sana tavsiyem isteğinide göz önünde bulundurarak; HONDA CBF 150. (Dağa, bayıra, asfalta her türlü yola gelen bir motor. Asfaltta taksi gibi, Arazide cross gibi huyları vardır. Araştır bu motoru derim.)

Ek kısa sürede tarzına uygun motoru bulman temennisiyle...
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
10
çorlu onur hondadan aldım. honda genel merkezini aradığımda teslimatların eylül ayında yapılacağını söylediler. türkiyede cbr 250r bulmak çok zorlaştı. o nedenle 0 kilometreler için eylüle gün veriyorlar.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
2aaelch.jpg

Bugün alışveriş sonrası...
 
Katılım
27 Tem 2013
Mesajlar
10
sorması ayıptır ne aldın kardeşim :D bu arada motosikletin çok güzel kazasız belasız kullan. kısmetse benim kide eylül ayında gelecek.
 
Katılım
2 Nis 2013
Mesajlar
65
Benim de şu an tek diş te. Yanıp sönmesini bekliyorum. Bayrama gitmeden önce Full leyip km saatini sıfırlıcam. Bakalım Ortalama 100 km hız ile kaç km gidiyor. CBF ile yedeğe geçmeden 394 km yapmıştım. Bunu merak ediyorum.



Ben son iki depodur sadece 90-100km hızla ve çok ani hızlanmadan sürdüm. Yanıp sönmeye başladığında 340-350km arası gitmiş oluyor.
Gerçekten istediğin zaman tam bir akrep oluyor yakıt konusunda :cherry:
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Ben son iki depodur sadece 90-100km hızla ve çok ani hızlanmadan sürdüm. Yanıp sönmeye başladığında 340-350km arası gitmiş oluyor.
Gerçekten istediğin zaman tam bir akrep oluyor yakıt konusunda :cherry:

1 depo ile cok sakin kullanımda 400 Km babalar gibi yapıyo :) ama yol düz olcak. rampa dur kalk cok olmicak. normal şartlarda 350 rahat yapıyo..
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
ben neden 300 ü zor görüyorum a zaman anlamıyorum ama bizim buralar her yer yokuş şuan 280km de yanıp sönüyor
 
Katılım
30 Tem 2013
Mesajlar
3
@barodi , @ramcixx yorumlarınız için cok sağolun. birşey daha soracaktım titreşim rahatsız edici degil dedin ortalama hangi hızdan sonra titreşim kendini gösteriyor ? birde dediğinde haklısın cbr 250ninde görünüşü kötü degil siyahını yakından gördüm hosumada gitti tam siyah egzos yakısmış ama yalnız sanki karışık renkli olanı daha iyi gibi ? tabi onu yakından görmedim tam olarak uzaktan bi kaç kere birileri sürerken gördüm.

Son olarak hani öyle uzun yol yapıcak durumum yok. zaten araba sahibiyim günlük arada gezeyim dolaşayım diye istiyorum. alanyada yaşadıgım için sıcak burası hele yazın arabadan uzak olasım geliyor.
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
100
Arkadaşlar lastik yorumlarınız için teşekkürler prelli diablo rosso 2 modelini aldım ve hemen lastikleri değiştirdim. Gerçekten lastikler parasını sonuna kadar hak ediyor korkarak bindiğim motor yoldan çıkmıyor herkese şiddetle tavsiye ederim. 10m dahi kullansanız farkı hissediyorsunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:47 ----------

Ben kullanmadım ama tavsiye ederim.


Ben de o lastikten alacaktım ama Kocaeli'deki bayilerini beğenmediğim için Michelin Pilot Activ aldım. Bu akşam takacağız.

Pirelli Diablo Rosso 2 biraz daha uzun Km yapıyormuş diye duydum. Kalite olarak şüphen olmasın zaten.

Michelin ve Pirelli motosiklet lastiklerinde çok iyi ;)

Teşekkürler :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@barodi , @ramcixx yorumlarınız için cok sağolun. birşey daha soracaktım titreşim rahatsız edici degil dedin ortalama hangi hızdan sonra titreşim kendini gösteriyor ? birde dediğinde haklısın cbr 250ninde görünüşü kötü degil siyahını yakından gördüm hosumada gitti tam siyah egzos yakısmış ama yalnız sanki karışık renkli olanı daha iyi gibi ? tabi onu yakından görmedim tam olarak uzaktan bi kaç kere birileri sürerken gördüm.

Son olarak hani öyle uzun yol yapıcak durumum yok. zaten araba sahibiyim günlük arada gezeyim dolaşayım diye istiyorum. alanyada yaşadıgım için sıcak burası hele yazın arabadan uzak olasım geliyor.

120 km hizdan sonra vucudun her yeri uyusuyor uzun yol icin bu uyusmalar. Kisa mesafelerde titresim yormuyor.cift renkti benimkide gene alacak olsaydim siyahı tercih etmezdim zevk meselesi.
 
Katılım
13 Nis 2012
Mesajlar
534
Arkadaşlar Merhaba,
Geçen seneden beri pek aktif takılmıyorum ancak beni tanıyanlar vardır içinizde. Geçen sene 2012 Nisan ayında aldığım CBR 250 motorumu satıyorum. Tricolor 6300 km de. Kaza vs kesinlikle yok. Ben motoru uzun yolda kullanmayı sevdiğim için orjinal givi topcase ve çanta demiri mevcut. Bir de koruma takozları mevuct. Onun dışında ekstra hiçbirşeyi yok. Sahibindene de baktığımızda 9.000 tl den aşağı neredeyse motor yok. Ben çantasıyla birlikte 9.000 tl satıyorum. Samsun'da ikamet ediyorum. İlgilenen arkadaşlar olursa mesaj atın veya direk yazın. Özelden telefon no verebilirim ona göre konuşuruz. Herkese iyi günler.

Selam Eren, hoş geldin satışcilar kervanına sen neden satıyorsun :)
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Arkadaşlar yakıt tüketiminde kilo'nunda fark ettirdiğini bizzat test ettim. Ben 58 kilo ile CBF varken 400 km gittim Amcam aynı motorla 300 km gidebildiğini söylerdi. Muhtemelen yakıt tüketiminde rampa dur kalkların yanısıra kilo da motorun çekişinde harcadığı yakıtla denk.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------

@barodi , @ramcixx yorumlarınız için cok sağolun. birşey daha soracaktım titreşim rahatsız edici degil dedin ortalama hangi hızdan sonra titreşim kendini gösteriyor ? birde dediğinde haklısın cbr 250ninde görünüşü kötü degil siyahını yakından gördüm hosumada gitti tam siyah egzos yakısmış ama yalnız sanki karışık renkli olanı daha iyi gibi ? tabi onu yakından görmedim tam olarak uzaktan bi kaç kere birileri sürerken gördüm.

Son olarak hani öyle uzun yol yapıcak durumum yok. zaten araba sahibiyim günlük arada gezeyim dolaşayım diye istiyorum. alanyada yaşadıgım için sıcak burası hele yazın arabadan uzak olasım geliyor.

Kardeşim 7 bin devirden sonra var ama dediğim gibi çok rahatsız edici değil. Ben titreşimi hissettim motordan indiğimde motor sanki hiç titrememiş gibi geldi bana. Yani titreşim bu mondial veya kanuni gibi basit motorlardaki titreşim gibi belli bir devirden sonra insanın ayağını gıdıklayacak kadar rahatsız edici değil. CBR ın kendine özgü bir titreşimi bu. Yaşaman lazım. Anlatmakla anlaşılmaz :)

Bu arada uzun yol yapacak durumun yoksa 250r değil CBR ın 125R sini almanı tavsiye ederim. Ben Denizli' de oturuyorum. Ispartaya sürekli gidip geldiğim için 250R tercih ettim. Senin için 125R ideal olanı. Görüntü ve kasada aynı zaten.

Renk meselesi senin göz zevkine kalmış. Mesela herkes CBR ın 2013 siyah jantlı olanını öve öve bitiremez ben beğenmedim. Gümüş jant motoru uzaktan bakıldığında gösteriyor artı siyah renk de tabi... Benim motordan bir kaç resim ekleyeyim...




 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
@barodi , @ramcixx yorumlarınız için cok sağolun. birşey daha soracaktım titreşim rahatsız edici degil dedin ortalama hangi hızdan sonra titreşim kendini gösteriyor ? birde dediğinde haklısın cbr 250ninde görünüşü kötü degil siyahını yakından gördüm hosumada gitti tam siyah egzos yakısmış ama yalnız sanki karışık renkli olanı daha iyi gibi ? tabi onu yakından görmedim tam olarak uzaktan bi kaç kere birileri sürerken gördüm.

Son olarak hani öyle uzun yol yapıcak durumum yok. zaten araba sahibiyim günlük arada gezeyim dolaşayım diye istiyorum. alanyada yaşadıgım için sıcak burası hele yazın arabadan uzak olasım geliyor.

Titreşimi kafana takma, titremeyen motor olmaz zaten :p Kesinlikle rahatsız edici değil, 7000 devire çıkana kadar farkına bile varmıyorsun. Yalnız sıcağa yapacak bir şey yok, terleme fikrine alıştır bence kendini :) Bazen ışıkta beklerken vakit geçmiyor sıcakta, aman diyeyim sıcak yüzünden çok kaza oluyor.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Arkadaşlar lastik yorumlarınız için teşekkürler prelli diablo rosso 2 modelini aldım ve hemen lastikleri değiştirdim. Gerçekten lastikler parasını sonuna kadar hak ediyor korkarak bindiğim motor yoldan çıkmıyor herkese şiddetle tavsiye ederim. 10m dahi kullansanız farkı hissediyorsunuz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:47 ----------



Teşekkürler :)

Can, şerbetsiz motosikletçi bana farklı ölçülerde lastik getirtmiş. "Bu da olur, sorun olmaz" dedi ama ben taktırmadım.

O yüzden şu an hala eski lasiklerimleyim. Ben de Diablo Rosso 2 almayı düşünüyorum ama bulamadım henüz.

Sen nereden ve kaça aldın? Kredi kartına taksit yapıyorlar mı?
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
100
ben ön arka takım olarak 641 tl ye aldım izmir den ben İstanbul da oturuyorum kargo ile 661 tl ye geldi faturalı ve 2 yıl garantili ama İstanbul da 600 tl ye de bulman mümkün garanti konusunda şüphelendiğim için ben almadım montaj yapan yer de çok önemli balans herkes yapmıyor bizim motosikletler fabrika çıkışı olarak statik balanslı montajdan sonra dinamik balans yapıldı ve sürüş mükemmel :) taksit işine gelince vade farkı alıyolar diye biliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst