Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
bugun akşam iftardan sonra izmirde motorcu şuan 3 kesin dha fazla kişinin gelmesi de muhtemel toplanıyoruz gelmek isteyenler özelden mesaj atarlarsa kendilerini bilgilendirirm
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
bugun akşam iftardan sonra izmirde motorcu şuan 3 kesin dha fazla kişinin gelmesi de muhtemel toplanıyoruz gelmek isteyenler özelden mesaj atarlarsa kendilerini bilgilendirirm

gardaşşşşşşşşşşşşş. Karabüke gelin artık zırt zırt aynı yerlerdesiniz :):) misafir ederim kaç kişi gelirsenizzz.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
gardaşşşşşşşşşşşşş. Karabüke gelin artık zırt zırt aynı yerlerdesiniz :):) misafir ederim kaç kişi gelirsenizzz.

sen gel buraya :D karabük benim eniştenim memleketi ara ara geliyor oraya ama benm hiç yolum düşmedi olurda gelirsem sana kesin uğrarım :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------



motorumu bir güzel yıkadım :) bu da benim ilk foto paylaşımım olsun :cat:
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
ProHonda ile Birlikte geldiğinden beri çok güzel vakit geçiriyorz Karabükte. 3-5 Kare KOyalım... Daha çok resim çekiliirzde biz motora bınmeyı daha çok seviyoz hacı üzerinden inesi gelmiyor insanın :)





Enis Burada Aşkını itiraf ediyor motorlara :) Motorlarda ne güzel çevirmişler başlarını dınlıyorlar :)
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim motoru apartmanın çocukları oynarken düşürmüşlerdi. (neyseki hiç birine bişey olmadı) düz giderken gidon sola dönük duruyordu. esengüle götürdüm. gidon üzerindeki iki vidayı gevşetip düzeltti ve sıkıladı. çok büyük bir problem değil. şimdi psikolojik olarak hala biraz yamukmuş gibi görüyorum ama benden başka herkes düzgün olduğunu söylüyor. ben de kendimi inandırmaya çalışıyorum. :)
Yamuktur o bence :mrgreen:. Ben de çokça düşürdüğüm için birkaç sefer düzelttirdim. Ama insan takıntı yapıyor, kaç sefer düzeltelim dedim, yine de hep ufak bir açı kalıyordu. En son aneste 2 kişi ayarlayıp tam 0° yaptı :).
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakırköyde bu gece arkadaşlarla sahil kenarında laflarken :)


Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Suanda istanbulda bayilerden haberi olan var mı cbr250 icin herseyi hazırladık motor yok piyasada Ağustos sonu diyorlar erken gelme ihtimali ne kadar sıkıldım beklemekten ya bütün bayileri aradım 5 gün önce tekrarda aramak istemiyorum adamlar saldıracak bana en sonunda :)
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
568
Suanda istanbulda bayilerden haberi olan var mı cbr250 icin herseyi hazırladık motor yok piyasada Ağustos sonu diyorlar erken gelme ihtimali ne kadar sıkıldım beklemekten ya bütün bayileri aradım 5 gün önce tekrarda aramak istemiyorum adamlar saldıracak bana en sonunda :)

Anes motorda olabilir , son aramamda bu hafta icinde 2 adet siyah gelicekti ama kesin bi bilgim yok bende 20 agustos gibi falan alicam insallah tabi bulabilirsem :)
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
238
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bi kaç gün önce Kartal konşukta vardı ama onu da ben yakalayamadım kötü oldu:pale:
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Bi kaç gün önce Kartal konşukta vardı ama onu da ben yakalayamadım kötü oldu:pale:
Sadece istanbulda beklersen işin çok zor. Burada eski konualara bi bak benım yazdığım... taaaaaa Bursadan bulduk motoru... saolsun burdan bi arkadas gitti motoru alıp eskişehire kadar getirdi. 1 hafta iş sebebı ile onda kaldı bende gittim aldım ondan saolsun. baska şehırlere sor.
 
Katılım
1 Ara 2012
Mesajlar
263
https://www.facebook.com/groups/158137031042964/
beyler dünkü gezimiz 5 kişiyle tamamlandı akşam 10 da buluşup 2 ye kadar takıldık güldük eğlendik gezdik.sonra pist gibi bi alanımz vardı daha önce gittiğimiz orda kalkış fren ve viraj çalıştık güzel asfaltta. buda kurduğumuz izmir moto team grubu.izmirli olupta gelmek etkinliklere katılmak ve paylaşımlarda bulunmak isteyenleri bekleriz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------

photo.php


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:35 ----------

photo.php


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:38 ----------

foto koydum ama nedense açılmıyor sanırım verdiğim face linkinden girerseniz dünkü gezimizle ilgili fotoları görebilirsinz
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
1,247
Arkadaslar merhaba 4 gun once ikinci el almis oldugum cbr250 de bugun ilginc bir olayla karsilastim. Kontagi cevirdigm anda ince bir ses ve gostergeler yanardi. Bugun cevirdim tik yok. Kapattim tekrar dnedim yine olmadi. Marsda basmiyor. Kisacasi elektrik aksami calismiyor teknik problem ne olabilir?
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Arkadaslar merhaba 4 gun once ikinci el almis oldugum cbr250 de bugun ilginc bir olayla karsilastim. Kontagi cevirdigm anda ince bir ses ve gostergeler yanardi. Bugun cevirdim tik yok. Kapattim tekrar dnedim yine olmadi. Marsda basmiyor. Kisacasi elektrik aksami calismiyor teknik problem ne olabilir?

Hocam kırmızı tuş var eğer kapalı ise ses mes çıkmaz . Onu unutmuş olabilirmisiniz ?
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
Arkadaşlar 2012 model 3000 km de bir cbr 250r aldım. Motorun kitapçığı kayıp. Kaç km aralıklarla neler yapmam gerek bilgilendirirmisiniz. 200 km de bir zincir yaglanir 2000 km de bir yağ değişir felan diyorlar ama tam bilgi alamadım hala bir bilgilendirirseniz çok sevinirim.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Arkadaşlar 2012 model 3000 km de bir cbr 250r aldım. Motorun kitapçığı kayıp. Kaç km aralıklarla neler yapmam gerek bilgilendirirmisiniz. 200 km de bir zincir yaglanir 2000 km de bir yağ değişir felan diyorlar ama tam bilgi alamadım hala bir bilgilendirirseniz çok sevinirim.


200 km de bir zincir yağlamaya kalkarsan hayatın yağlamayla geçer 200 km ney ya zincir için.. 500km yağla çok fazla kir pas içinde gezmiyorsan 1000 de bir de temizle ama... 2013 250R lar 12000 de bir giriyor servise ama tabi kendi kullanım şekline göre ara ara motor yağı için soksan iyi edersin ben mesela 4000 km de bir yağ değiştirmeyi planlıyorum motora çok fazla yüklenen birisi değilim. böylelikle her iki bakım arası 2 kere yağlanıyor alet ve zaten 12 bin bakımlarında da yağlanıyor. ama 2012 için farklı olduğunu sanıyorum çünkü 2013 modellerde değiştiğini 12 binde 1 olduğunu söylediler.. en iyisi servisle görüşmen yada internette kitapçık araman.
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
150
Malesef bir bilgim yok ama buna benzer bir soru sormak için girdim siteye bilgisi olan paylaşsın lütfen.

Şu resimde de gördüğünüz gidonu alçaltabiliyormuyuz? gerçekende çok rüzgar yiyorum çok uzun boylu olmamama ramen. boy 1.76 dolayısıyla şu elcik kısmını yukarı çıkartan gidon aparatını çıkartıp yerine birşey bulunabilinirmi? veya farklı bir şekilde kısaltılabilirmiyiz?
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
gidonu yenisi ile değiştirmene bence gerek yok bir ustaya git boru yardımı ile eski yerine getirtecektir :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst