TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
sabri sen şu shark işine ne diyorsun? emrenin motor gibi tok mu ?

ben apachede bi kaç tane shark egzoz gördüm.kimisinden tigerı bastıracak ses çıkıyorduı..kimisininde sesi biraz zayıftı..ya egzozu kullandıkça iyice oturuyor yada iyi ses veren sharklara başka işlem uygulanmış dıye tahmın edıyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:49 ----------

s.a iyi geceler dostlar. bugün otobanda giderken çıkışta kırmızı ışıklarda durdum ve motor stop etti çalışmadı marşa bastım elektrik gitmedi ayak marjıylada mümkün değil çalıştıramadım neyse 2 ye taktım vurdurarak çalıştırdım sizce sorun nedir. cevap bekliyorum dostlarım yarın serviste kazık yemeyelim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------

aynen katılıyorum

marş otomatiğinde problem olabilir.vurdurarak çalıştırabilmişsen ayak marşıylada çalıştırabilmen gerekirdi demekki yeteri kadar sert basamamışsın. bi kaç kere daha tekrar ederse servis otomatiğe baksın..kazıklancak bi masraf çıkmaz..kabloları kontrol edecek o kadar..
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
hastalık varsa akrep çakacan, hiç olmazsa bi tiger... şarkla markla olcak iş değil:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------

benzin 5 lira olmuş hala 250 cc ye binen adamlar var yau:queen::queen:


evet kanka ya hatta bazilari var kendi 250 cc dururken kardesinin scooterr ini kullanan bile var
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Selam arkadaşlar,
Motorlu Taşıtlar Vergisi bildiğiniz gibi 1-31 Temmuz 2013 tarihleri arasında ödenecek
ama ben bir türlü ödeyemiyorum...
https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp bu adresten sorgulama yapıyorum ama
"Bu plaka ile kayıtlı araç yoktur, lütfen plakayı kontrol edip tekrar deneyin" yazıyor

Sabah işe giderken bankaya uğradım, bankamatikten "tahakkuk eden borç bulunmamaktadır" yazısı çıkıyor
veznede de borç görünmedi...

İşin garip yani internetten sorgulatınca şahsi bilgilerimin ekranda görüntülenmesi lazım ama çıkmıyor
"Bu plaka ile kayıtlı araç yoktur, lütfen plakayı kontrol edip tekrar deneyin" diyor
Plaka işlemlerini kendim yaptırmıştım acaba emniyette bilgilerimi sisteme girmediler mi
Ama ben sonuçta ruhsatı aldım plakam sigortam her şeyim var....
Nasıl oluyor bu iş anlamadım?

Daha sonra faizli olarak çıkacak karşıma bu vergi borcu ona canım sıkılıyor

Arkadaşlar ne yapmam gerek ruhsat işlemini yaptığım esenler emniyete mi gitmeliyim?
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
aynen oyle ruhsati cikarttigin emn.sb. git durumunu izah et
muhtemelen ruhsatta yazan bilgileri yanlis yazmislardir oda sistemde gozukmuyordur
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Emniyeti trafik tescil büroyu aradım bana telefondaki memur "sisteme kaydınızı giren arkadaş maliyeye başvuru yapmanız için size bir evrak vermedi mi?" diye sorunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü resmen...
Yahu ben soruyorum işlem bitince memur bey başka bir işlem var mı diye "yok sadece gidip bağcılardan plakanızı bastırın tamam" diyor
Şimdi MTV zamanı geldi de geçiyor böyle saçmalıklarla uğraşıyorum
Şimdi birde yarın iş yerinden izin alıp da emniyete gitme işi çıktı
Yahu şu memurlar bir kere de işini savsaklamadan adam gibi yapsın! offfff...
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
bence hiç elleme:) vergi ödemezsin, ceza gelmez..sorarlarsa zaten plaka ruhsat var:cherry: satacagın zaman gidip yenı kayıt gibi işlem yaparsın:queen::queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

birisi enduro mu dedi:p

2ntldmx.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 10:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Emniyeti trafik tescil büroyu aradım bana telefondaki memur "sisteme kaydınızı giren arkadaş maliyeye başvuru yapmanız için size bir evrak vermedi mi?" diye sorunca başımdan aşağı kaynar sular döküldü resmen...
Yahu ben soruyorum işlem bitince memur bey başka bir işlem var mı diye "yok sadece gidip bağcılardan plakanızı bastırın tamam" diyor
Şimdi MTV zamanı geldi de geçiyor böyle saçmalıklarla uğraşıyorum
Şimdi birde yarın iş yerinden izin alıp da emniyete gitme işi çıktı
Yahu şu memurlar bir kere de işini savsaklamadan adam gibi yapsın! offfff...


bende maliyeye hiç gitmedim fakat temmuz vargisini yatırdım.ve plakayı girince adım soyadım falan da çıkıyor.. maliyede ne gibi bi işlem oluyormuş??
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Ah bende bir bilsem bunların birinin dediği ötekini tutmuyor ki....
Biri "başka işleminiz yok plakayı bastırın" diyor
öteki "maliyeye başvuru yapmanız için size bir evrak verilmedi mi?"
Atışalanı VD. aradım bana MTV'nin bizle alakası yok Nakil Vasıtaları Vergi Dairesi Vatan Cad. Şubesine gideceksiniz dedi
Orayı defalarca aradım telefona bakan yok...
Devlet dairesi değil mi hepsi aynı gereksiz prosedür ve ağır işleyen bürokrasi sonuç = mağdur vatandaş :jocolor:
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Emniyete plakayı söyleyince kaydımı gördü Tescil kaydı Ahmet Payza - Motorsiklet olarak görünüyor dedi
ee olay ne ozaman ne garip, ne saçma şeydir bu anlam veremiyorum bir türlü :silent::thumright
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
Normalde otomatik olarak sistem vergi dairesine bildiriyor. Senin islem yapmana gerek kalmiyor. Ama bazen sistem bildiriyor maliye gormuyor. O da basit. Nakil vasitalari vergi dairesine gidiyorsun. Ruhsat adinaysa tabi.. Bir dilekce veriyorsun kayit altina aliyor. Merak etme odemedigin vergi orada borc olarak hazir bekliyordur. Benim basima arabada geldi. Yaptim duzeldi. Sana maliye yolu gozuktu.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:50 ----------

Bende mtv taksidini odemedim hala ya.. 38 lira...
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Zaten mecbur yarın önce esenler emniyete sonra da Nakil Vasıtaları Vergi Dairesi Vatan Cad. Şubesine gideceğim
ve bukadar uğraşmamın tek sebebi insanlara kolaylık sağlaması ve zaman kazandırması gerekirken zorluk çıkaran, zaman kaybettirren ve mağdur eden amiyane tabirle DANDİK sistem!...:pr::farao::jocolor:
 
Katılım
6 Nis 2012
Mesajlar
27
Selam arkadaşlar,
Motorlu Taşıtlar Vergisi bildiğiniz gibi 1-31 Temmuz 2013 tarihleri arasında ödenecek
ama ben bir türlü ödeyemiyorum...
https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp bu adresten sorgulama yapıyorum ama
"Bu plaka ile kayıtlı araç yoktur, lütfen plakayı kontrol edip tekrar deneyin" yazıyor

Sabah işe giderken bankaya uğradım, bankamatikten "tahakkuk eden borç bulunmamaktadır" yazısı çıkıyor
veznede de borç görünmedi...

İşin garip yani internetten sorgulatınca şahsi bilgilerimin ekranda görüntülenmesi lazım ama çıkmıyor
"Bu plaka ile kayıtlı araç yoktur, lütfen plakayı kontrol edip tekrar deneyin" diyor
Plaka işlemlerini kendim yaptırmıştım acaba emniyette bilgilerimi sisteme girmediler mi
Ama ben sonuçta ruhsatı aldım plakam sigortam her şeyim var....
Nasıl oluyor bu iş anlamadım?

Daha sonra faizli olarak çıkacak karşıma bu vergi borcu ona canım sıkılıyor

Arkadaşlar ne yapmam gerek ruhsat işlemini yaptığım esenler emniyete mi gitmeliyim?


Arkadaşım ben de bu ay çıkardım plakamı ama ben bilgileri girdiğimde ödenecek vergi çıkıyor ve ben trafikten herhangi bir evrak almadım vergiyle ilgili bence senin vergi dairesiyle ya da trafik şubeyle görüşmen gerekiyor.
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
Arkadaşım ben de bu ay çıkardım plakamı ama ben bilgileri girdiğimde ödenecek vergi çıkıyor ve ben trafikten herhangi bir evrak almadım vergiyle ilgili bence senin vergi dairesiyle ya da trafik şubeyle görüşmen gerekiyor.

Öyle olması gerekirdi ama 13 Mayıs 2013 tescil tarihim olmasına rağmen malesef maliyenin sisteminde gözükmüyor
Telefonda bilgilerimi verip halletmek istedim ama malesef devlet dairelerinin telefonlarına ulaşmak ne mümkün...
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
aylık faiz 1 lira arkadaşlar vergi ödemediğinizde,
vergiyi yatırın da egzozları değiştirelim.
sabri bi el at bak şu işe. youtube de susturuculu sharkın cıkıyor giriyor, bi ilgilensen..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
biliyorum canım susturucu muhabbetini.. ama benim gördügüm hiçbir sharkta susturucu yoktu.demekki susturuculu iyi ses vermiyor:cherry:
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
biliyorum canım susturucu muhabbetini.. ama benim gördügüm hiçbir sharkta susturucu yoktu.demekki susturuculu iyi ses vermiyor:cherry:

sabri yorma beni allah aşkına ya. aha vidyo bu egzoz bu..
bu egzozda susturucu dediği şeyde var, normal halide var..
şu işe bi el at, bi ugraş gözünü seveyim. istanbulda olsam ben seni alır gider bakarız, egzozlu tvs bulur dinleriz filan bişiler yaparız.
böyle b.ka sarıyor.. yaz günü zaten sıcak tepemize vurdu..
bi el at şu işe, ses güzel tiger gibi diyorsan cogu kişi alır ben dahil..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
canımın içi seni yormak istermiyim ben. ben senin anlattıklarını biliyorum, o atttıgın videoyu da defalarca dinledim.. ama benim demek isteddğim şu: shark egzozlu her apache aynı sesi vermiyor.. bence motorun kilometresine ve egzozun kullanım zamanına göre değişebiliyor.. ben şimdi ses çok güzel derim, egzozu alırız. daha sonra sen bana ses güzel değilmiş deyince ne diycem ben sana? yada zamanla sesi kötüleşirse veya zırıltı takırtı vs yaparsa?? sonuçta boktan bı egzoz alıyoruz, çok bişey beklememek lazım..

ben sana istanbulda 10 tane shark egzozlu apache bulurum ama hangısının sesıne gore yorum yapcaz??
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
canımın içi seni yormak istermiyim ben. ben senin anlattıklarını biliyorum, o atttıgın videoyu da defalarca dinledim.. ama benim demek isteddğim şu: shark egzozlu her apache aynı sesi vermiyor.. bence motorun kilometresine ve egzozun kullanım zamanına göre değişebiliyor.. ben şimdi ses çok güzel derim, egzozu alırız. daha sonra sen bana ses güzel değilmiş deyince ne diycem ben sana? yada zamanla sesi kötüleşirse veya zırıltı takırtı vs yaparsa?? sonuçta boktan bı egzoz alıyoruz, çok bişey beklememek lazım..

ben sana istanbulda 10 tane shark egzozlu apache bulurum ama hangısının sesıne gore yorum yapcaz??

kanka egzoz da teneke sesi yoksa tok bir ses geliyorsa sorun yok. cup için olanlar zaten cok dandik diyorlar.. rengarek olanlar. ama bu trioval diye geçenler biraz daha iyi.
gecen gün bizim burada birinde bu trioval egzozdu sanırım, duydugum ses baya iyiydi. er 5 sandım sesi..
egzozun içinde elyaf gibi bi malzeme var, kaliteli ise bu malzeme motorun kendi sesi değişir fakat, egzozun sesi değişecegini sanmıyorum..
bizim motorda en güzel sesi tiger veriyor sanırım. ama o da cok para..
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
sabri kanka emre beni sever kirmaz alayim mi sana o egsozu 100liraya
hemde tiger biliyosun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst